Temat: "każda babcia może go z łatwością wyhaftować"

tak po prostu bez strategii:


Obrazek


czy



Obrazek
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: "każda babcia może go z łatwością wyhaftować"

Marta W.:
tak po prostu bez strategii:


dyskusja na ten temat już jest na GL
http://www.goldenline.pl/forum/identyfikacja-branding/...Magdalena G. edytował(a) ten post dnia 04.02.10 o godzinie 15:07

Temat: "każda babcia może go z łatwością wyhaftować"

na I-B dyskusja dotyczy samego logo. Ja zastanawiam się, czy powinno istnieć logo bez wyraźnej koncepcji w którą stronę się zmierza - strategii działań (czy to będzie strategia rozwoju, turystyczna, promocji, komunikacji, marki czy jakiegokolwiek dokumentu, który uporządkowałby i ukierunkował myślenie).
Władzom znudziło się logo. Z badań wyszło, że nie rozpoznawalne, przestarzałe? No to pyk - mamy nowe. Ale co ono przekazuje? Czego dotyczy? Co sugeruje? Co komunikuje? Jeżeli innowacje i nowoczesność to chyba do ogólnego wizerunku regionu za bardzo nie pasuje. A może po prostu o czymś nie wiem albo nie zdaję sobie z tego sprawy?
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: "każda babcia może go z łatwością wyhaftować"

oczywiście że tzw logo powstałe obok lub z pominięciem strategii która logo ma wyrażać, to tylko obrazek. Będziemy teraz nadawali
obrazkowi klimat, treści podpierając się nazwiskiem autora. Przecież nie o to idzie! To logo, czyli komunikat wizualny, jest
pozbawione treści czyli rzeczy najważmiejszej. To nie wina autora
lecz zlecających którzy ,, na skróty,, próbują coś czego się
w ten sposób nie uda zrobić. To władze regionu powinny przygotować
wizję podlasia / taka na przyszłośc i dla wszystkich/, na jej
podstawie okreśić strategię realizacyjną, przedyskutowac to w gronie fachowców, potem poddać dyskusji publicznej. Logo i podobne
znaczki to dalszy etap ilustrowania tejże strategii. Tu okazuje
się ,ze początek. Będzie ten obrazek czas jakiś zdobił materiały promocyjne i rożne wolne powierzchnie po czym, ponieważ nie niesie
żadnych tre sci, znajdzie się w magazynie pomysłów nieudanych.
Nikt nie będzie tego załował bo poza forma treści tu brak.



Wyślij zaproszenie do