Robert S.

Robert S. ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

Czytaliście już mój tekst o promocji (a raczej jej braku) mojej Rawy Mazowieckiej? Macie jakiś pomysł jak przebić ten mur niechęci i obojętności do podejmowania efektywnych działań? Ja już nie mam siły :( Nie pomagają ani prośby, ani groźby. http://kochamrawe.pl/publicystyka,14,robert_stepowski,...
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

Nie-da-się.
Robert S.

Robert S. ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

Ale mi pociecha :(
Mimo to i tak - póki co - nie przestanę prowadzić http://MarketingMiejsca.com.pl

W miesięczniku "Rynek Turystyczny" (aktualnie w sprzedaży) piszę także czy lepiej inwestować w chodniki, czy w budowę marki miejsca/miasta. Tekst też dostępny u mnie w serwisie: http://marketingmiejsca.com.pl/strona-glowna,1,strona-...
To dla zainteresowanych - szkoda, że nielicznych :(Robert S. edytował(a) ten post dnia 02.08.12 o godzinie 11:10
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

Jak się czyta takie rzeczy jak poniższy tekst, można się w ogóle zniechęcić (na moment oczywiście):

Doprawdy nie jestem w stanie dłużej znosić tych wszystkich dyskusji o "strategiach promocji". Najpierw przez lata przerabialiśmy rzecz na szczeblu wojewódzkim, poszło na to parę milionów, którymi obłowiło się kilku magików z agencji PR-owskiej. Nam został rachunek do zapłacenia, bezwartościowa pękata księga pełna kolorowych wykresów i tabelek oraz groteskowe hasło "Śląskie. Pozytywna energia". Teraz wszystko przerabiamy od nowa na miejskim szczeblu stolicy województwa.

Więcej... http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35068,12268094,Mi...
Robert S.

Robert S. ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

hmmm...
Nawet trochę się zgadzam:
1) np. ze strategiami, czyli opasłymi księgami - po co to takie księgi? Czasami są potrzebne, dla formalności. Ważniejsze jednak czy osoby wdrażające strategię wiedzą co w niej jest i jak oraz jaką markę samorządu chcą budować - patrz Wrocław.
2) ten tekst wciąż świadczy o braku prawidłowej komunikacji przedstawicieli samorządów z dziennikarzami. Dziennikarze nie są głupi. Oni z czasem zrozumieją o co chodzi w tej "promocji", ale trzeba im to tłumaczyć, najlepiej językiem korzyści. Faktycznie, póki co nie wiedzą czym i po co jest ta promocja, więc krytykują. Dlatego zawsze proponuję miastom - chcecie wytłumaczyć marketing dziennikarzom? Zaproście mnie. Przyjadę i porozmawiam z nimi.
Albo podeślijcie im mój tekst. Wyjaśniam podstawowe zagadnienia chyba w dość prosty i obrazowy sposób: http://www.marketingmiejsca.com.pl/strona-glowna,1,str...
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

Wiesz, problem polega na dwulicowości tego pana :) Bo sam chętnie pobiera wynagrodzenie za robienie przez siebie promocji regionu :)

konto usunięte

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

Panie Robercie, zanim włączę się do dyskusji, chciałbym uzyskać odpowiedź na bardzo poważne pytanie: PO CO promować Rawę Mazowiecką?
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

Dobre pytanie... :)

konto usunięte

Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?

wszystko się da, wystarczy zmierzyć mur, przeliczyć i dostosować do wzoru: grubość x szerokość x wysokość + gęstość = x kg trotylu ;)
w rzeczywistości nawet wybory nic nie dadzą



Wyślij zaproszenie do