Robert
S.
ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...
Damian
Hajduk
TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...
Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?
Nie-da-się.
Robert
S.
ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...
Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?
Ale mi pociecha :(Mimo to i tak - póki co - nie przestanę prowadzić http://MarketingMiejsca.com.pl
W miesięczniku "Rynek Turystyczny" (aktualnie w sprzedaży) piszę także czy lepiej inwestować w chodniki, czy w budowę marki miejsca/miasta. Tekst też dostępny u mnie w serwisie: http://marketingmiejsca.com.pl/strona-glowna,1,strona-...
To dla zainteresowanych - szkoda, że nielicznych :(Robert S. edytował(a) ten post dnia 02.08.12 o godzinie 11:10
Magdalena
D.
Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO
Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?
Jak się czyta takie rzeczy jak poniższy tekst, można się w ogóle zniechęcić (na moment oczywiście):Doprawdy nie jestem w stanie dłużej znosić tych wszystkich dyskusji o "strategiach promocji". Najpierw przez lata przerabialiśmy rzecz na szczeblu wojewódzkim, poszło na to parę milionów, którymi obłowiło się kilku magików z agencji PR-owskiej. Nam został rachunek do zapłacenia, bezwartościowa pękata księga pełna kolorowych wykresów i tabelek oraz groteskowe hasło "Śląskie. Pozytywna energia". Teraz wszystko przerabiamy od nowa na miejskim szczeblu stolicy województwa.
Więcej... http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35068,12268094,Mi...
Robert
S.
ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...
Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?
hmmm...Nawet trochę się zgadzam:
1) np. ze strategiami, czyli opasłymi księgami - po co to takie księgi? Czasami są potrzebne, dla formalności. Ważniejsze jednak czy osoby wdrażające strategię wiedzą co w niej jest i jak oraz jaką markę samorządu chcą budować - patrz Wrocław.
2) ten tekst wciąż świadczy o braku prawidłowej komunikacji przedstawicieli samorządów z dziennikarzami. Dziennikarze nie są głupi. Oni z czasem zrozumieją o co chodzi w tej "promocji", ale trzeba im to tłumaczyć, najlepiej językiem korzyści. Faktycznie, póki co nie wiedzą czym i po co jest ta promocja, więc krytykują. Dlatego zawsze proponuję miastom - chcecie wytłumaczyć marketing dziennikarzom? Zaproście mnie. Przyjadę i porozmawiam z nimi.
Albo podeślijcie im mój tekst. Wyjaśniam podstawowe zagadnienia chyba w dość prosty i obrazowy sposób: http://www.marketingmiejsca.com.pl/strona-glowna,1,str...
Magdalena
D.
Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO
Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?
Wiesz, problem polega na dwulicowości tego pana :) Bo sam chętnie pobiera wynagrodzenie za robienie przez siebie promocji regionu :)konto usunięte
Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?
Panie Robercie, zanim włączę się do dyskusji, chciałbym uzyskać odpowiedź na bardzo poważne pytanie: PO CO promować Rawę Mazowiecką?
Grzegorz
Kiszluk
prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief
Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?
Dobre pytanie... :)konto usunięte
Temat: Jak przebić samorządowy mur niechęci?
wszystko się da, wystarczy zmierzyć mur, przeliczyć i dostosować do wzoru: grubość x szerokość x wysokość + gęstość = x kg trotylu ;)w rzeczywistości nawet wybory nic nie dadzą
Podobne tematy
-
Marketing Miejsc » Jak wykorzystać EURO 2012 do promocji miejsc ? -
-
Marketing Miejsc » "Miejsca" w Polsce potrzebują pomocy... jak im pomóc? -
-
Marketing Miejsc » Jak budować wizerunek/markę urzędu publicznego, centralnego? -
-
Marketing Miejsc » Jak się promuje Opole? -
-
Marketing Miejsc » Jak promować polskie miejscowości nadmorskie -
-
Marketing Miejsc » jak komunikują się miasta - raport -
-
Marketing Miejsc » jak można promować Fundację? -
-
Marketing Miejsc » Rising Białystok - jak to widzicie? -
-
Marketing Miejsc » FUTURYSTYCZNA GRA MIEJSKA PROMUJE KULTURĘ W ZABRZU -... -
-
Marketing Miejsc » Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na... -
Następna dyskusja: