Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

W sobotę 25 czerwca b.r. o godz. 14:00 Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku zaprasza na niecodzienny wykład w Parku Oliwskim. Dyskuję nt. "Jak i dlaczego promować regiony?" poprowadzą Grzegorz Kiszluk- guru polskiego marketingu oraz Leszek Stafiej- niezależny doradca ds. komunikacji społecznej, marketingowej i mediów. Prelegentom będzie towarzyszyła muzyka na żywo w wykonaniu Marcina Pakaluka.

Wstęp wolny.
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...


Obrazek
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

czy Pan Kiszluk, guru polskiego marketingu, ma jakiś dorobek w marketingu miejsc? Może jakieś publikacje tegoż autora ktoś zna? Może jest autorem
wdrożonej strategii wizerunkowej jakiegoś miasta?
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Czasami żałuję, że zablokowałem Pana Jana Jankowskiego... :)
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Coś nowego:

http://www.cda.pl/video/180626a/Reklama-polski-mozna-M...
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Znam tę reklamę i uważam, że jest bardzo ładna! Tylko czy nie trzeba nam jeszcze - poza urodą spotów reklamowych - koordynacji działań? Czy ładne obrazki są skuteczne?
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Ale co ja mam powiedzieć? Zgadzam się z Panem.
Na moje amatorskie oko ładny spot, reklama bez pracy w terenie = duże prawdopodobieństwo dysonansu poznawczego po zobaczeniu atrakcji w realu.

Niemniej jednak reklama bardzo mi się podoba.

Pozdrawiam
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Grzegorz Kiszluk:
Czasami żałuję, że zablokowałem Pana Jana Jankowskiego... :)
to bardzo nieładnie, wypada odblokować
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

po co? żeby gadać co się komu wydaje nt marketingu?

Zależy mi żeby moja grupa "trzymała poziom" :)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Grzegorz Kiszluk:
po co? żeby gadać co się komu wydaje nt marketingu?

Zależy mi żeby moja grupa "trzymała poziom" :)
albo ja mam wrażenie albo zaczyna się kanalizowanie "po linii", ale to żadna wtedy grupa dyskusyjna a towarzystwo różańcowe. Wyznaczanie poziomu wedle tego czy ktoś krytyczny czy popierający? wybacz za stary jestem na "jedynie słuszną linię partii".
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Jako że już miałem do czynienia z Panem J.J. mam pytanie - czy jest coś, co Mu się podoba? Zaprawdę powiadam Wam - krytykować wszystko w koło jest bardzo łatwo.

Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Tomasz Białek:
Jako że już miałem do czynienia z Panem J.J. mam pytanie - czy jest coś, co Mu się podoba? Zaprawdę powiadam Wam - krytykować wszystko w koło jest bardzo łatwo.
nie tylko krytykować jest łatwo ale i głosić teorie ;) A podoba mu się wiele rzeczy zapewniam cię.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Dobra, to poproszę link do wypowiedzi, w której coś pochwala :)

Obserwuję to forum i nie zaobserwowałem takowych. Być może przegapiłem.

Pozdrawiam
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Nie chciałbym być nachalny, ale...
Ani nie dostałem przykładów obcojęzycznej literatury nt. marketingu miast (kwestia sloganu), ani nie dostałem linków pozytywnych wypowiedzi Pana J.J. ...

Czekam, może się doczekam...

Ja rzadko zabieram głos, ale jak już coś, to nie na wiatr...

Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Tomasz Białek:
Nie chciałbym być nachalny, ale...
nie chciałeś a jesteś. Może trochę pracy własnej miast czekania aż podadzą na tacy?
PS może warto nadal trzymać się zasady
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Andrzeju Ludwiku, przykro mi to pisać, ale twoje wypowiedzi stają się już nie tylko niemerytoryczne - ale i niegrzeczne - młodszych też trzeba szanować!

Proszę zacytuj o czym Jan Jankowski napisał pozytywnie? :) oraz gdzie wyczytałeś, że hasło (slogan) nie ma znaczenia?

Jeśli tego nie zrobisz będę musiał Cie zablokować! :)
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Panie Andrzeju. Po prostu mógłby Pan udowodnić to, co pisze. Ot po prostu.

Pozdrawiam
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Grzegorz Kiszluk:
Andrzeju Ludwiku, przykro mi to pisać, ale twoje wypowiedzi stają się już nie tylko niemerytoryczne - ale i niegrzeczne - młodszych też trzeba szanować!
Podawanie na tacy nie ma nic wspólnego z szacunkiem.
Proszę zacytuj o czym Jan Jankowski napisał pozytywnie? :)
O paru rzeczach niekoniecznie w tej grupie, ale to akurat nie ma nic do rzeczy, kto chce to znajdzie.
gdzie wyczytałeś, że hasło (slogan) nie ma znaczenia?
prostowałem to sformułowanie już w poście wcześniejszym, ale widać na niewiele się zdało.
Jeśli tego nie zrobisz będę musiał Cie zablokować! :)
Możesz spokojnie blokować. szczególnie jeśli właśnie to powyższe ma być ku temu argumentem i szczególnie jeśli na pytania do siebie odpowiadasz blokowaniem, Twoja grupa, Twoje prawo.
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Andrzeju Ludwiku, jeszcze tym razem Ci daruję :) ale proszę wypowiadaj się bardziej merytorycznie!
pozdrawiam
GK
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Od Pana Andrzeja po prostu nie wolno nic wymagać :)
A już, aby podał co jest na jakiej stronie... O takich rzeczach nawet nie śmiem myśleć :)
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...

Demagogów śmiechem załatwiajmy :)))



Wyślij zaproszenie do