Patrycja Szabłowicz

Patrycja Szabłowicz Koordynator Biura
Zarządu

Temat: Gry miejskie elementem promocji miast i regionów

Promocja miast i regionów to zadanie wymagające ogromnej determinacji i szeroko pojętej kreatywności osób, które się tym zajmują.

Stosunkowo dobrym wsparciem dla owej promocji są gry miejskie.

O tym jak popularne stały się gry miejskie w dzisiejszym świecie napisała wczoraj Rzeczpospolita: http://www.rp.pl/artykul/10,512047.html

W radiu TOK FM o grach miejskich, ich projektowaniu oraz realizacji opowiedział również Artur Kępa z kolektywu Partyzantz: http://www.facebook.com/video/video.php?v=426850344800

Polecam oba źródła ;)Patrycja Szabłowicz edytował(a) ten post dnia 23.07.10 o godzinie 13:47
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Gry miejskie elementem promocji miast i regionów

Gry miejskie to raczej narzędzia promocji a nie elementy. A swoją droga to klasyczna kryptoreklama
Patrycja Szabłowicz

Patrycja Szabłowicz Koordynator Biura
Zarządu

Temat: Gry miejskie elementem promocji miast i regionów

Narzędzia, elementy - kwestia nomenklatury. Liczy się efekt. To nie egzamin na studiach, żeby czepiać się słówek.

Swoją drogą skoro TOK FM i RP podjęły taki temat, to czemu nie mielibyśmy podjąć go również tutaj :)

Ps. A kiedy doda Pan w końcu swoje zdjęcie, bo swoją drogą jest to klasyczny przykład łamania regulaminu GL ;)
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Gry miejskie elementem promocji miast i regionów

od magistra socjologii mam prawo oczekiwać podstawowej precyzji. Elementem promocji jest np reklama. To tak, gwoli doprecyzowania.
Paweł Masalski

Paweł Masalski startupy, Huge Thing
accelerator

Temat: Gry miejskie elementem promocji miast i regionów

Wszystko w jednym miejscu - gry miejskie i turystyka alternatywna.
http://blog.trip-trop.pl/
Bądź na bieżąco - dołącz na Facebooku http://www.facebook.com/urbangames
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Gry miejskie elementem promocji miast i regionów

Jan J.:
Gry miejskie to raczej narzędzia promocji a nie elementy. A swoją droga to klasyczna kryptoreklama

Patrycja Szabłowicz:
Narzędzia, elementy - kwestia nomenklatury. Liczy się efekt. To nie egzamin na studiach, żeby czepiać się słówek.

Swoją drogą skoro TOK FM i RP podjęły taki temat, to czemu nie mielibyśmy podjąć go również tutaj :)

Ps. A kiedy doda Pan w końcu swoje zdjęcie, bo swoją drogą jest to klasyczny przykład łamania regulaminu GL ;)

Jan J.:
od magistra socjologii mam prawo oczekiwać podstawowej precyzji. Elementem promocji jest np reklama. To tak, gwoli doprecyzowania.

Narzędzia promocji o charakterze tradycyjnym:
- Promocja osobista,
- Reklama,
- Promocja dodatkowa,
- Public Relations

Źródło: J.W. Wiktor, Promocja, w: Podstawy marketingu, pr. zbior. pod red. J. Altkorna, Wydanie IV zmienione i poszerzone, Instytut Marketingu Kraków 2006, s. 276.

Tak w kwestii "podstawowej precyzji"...Tomasz Białek edytował(a) ten post dnia 25.10.11 o godzinie 15:05
Robert S.

Robert S. ekspert marketingu
terytorialnego i
politycznego /
www.Wy...

Temat: Gry miejskie elementem promocji miast i regionów

Znacie jakieś gry miejskie przeznaczone typowo dla studentów, albo zaprojektowane dla zorganizowanych grup maturzystów, aby w ten sposób pokazać im miasto i zachęcić do studiowania w nim?
Proszę informacje podsyłać na rs@marketingmiejsca.com.pl

A ja zachęcam do przeczytania czym i jak 12 polskich miast akademickich zachęca studentów do wyboru ich miasta: http://marketingmiejsca.com.pl/marketing-terytorialny-...

Przeciętny student, na swoje utrzymanie, miesięcznie wydaje 1-1,5 tys. zł. Dlatego samorządy niemal na wszelkie możliwe sposoby kuszą maturzystów, aby wybrali właśnie ich miasto do studiowania. Mają również nadzieję, że część z nich na stałe osiedli się w ich mieście. Najpopularniejszą zachętą są nagrody za najlepsze prace magisterskie i doktorskie oraz stypendia naukowe. Biorąc pod uwagę ich wysokość, najlepiej studiować w Szczecinie, gdzie miesięczna wysokość stypendium wynosi od 1 tys. zł do 1,4 tys. zł i w Łodzi 1-1,2 tys. zł (dla doktorantów ok. 2 tys. zł). Olsztyn proponuje stypendia w wysokości 1750 zł brutto, ale są one przyznawane nie na cały rok akademicki, a jedynie na okres od jednego do czterech miesięcy. Samorządy ofertują również studentom i absolwentom pomoc w znalezieniu mieszkania. Szczecin realizuje program „Dom dla Studenta”, a Poznań „Mieszkanie dla absolwenta”. Oba programy są realizowane w oparciu o zasoby mieszkaniowe zarządzane przez TBS-y. W jaki sposób największe miasta akademickie w Polsce kuszą studentów? Co im oferują w czasie studiów i po ich ukończeniu? Portal http://MarketingMiejsca.com.pl sprawdził to w 12 miastach. Pod lupę wzięliśmy: Białystok, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Wrocław.

Następna dyskusja:

Festiwal Promocji Miast i R...




Wyślij zaproszenie do