Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.


Obrazek

Zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej
tego, jak postrzegacie Nową Hutę.

Do ankiety można dotrzeć za pośrednictwem stron:

http://wizeruneknh.cba.pl

http://wizeruneknh.ugu.pl


Dwie, takie same, strony na wypadek, gdyby jedna z nich padła przez
jakąś awarię techniczną.


Bardzo Was proszę o pomoc.


Pozdrawiam


PS:

Ankieta jest częścią pracy mgr pt. "Nowa Huta w Starym Krakowie - studium wizerunku".

Jak widać praca mgr dotyczy zagadnienia marketingu miejsc - stąd mój temat na tym forum.

Jeżeli uznacie, że takie ogłoszenie nie powinno się tutaj znajdować - to bardzo przepraszam.
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Radzę, niech Pan skonsultuje ta ankietę z socjologiem - praktykiem badań
a przed tym niech Pan dobrze przestudiuje rozdz 3 zatytułowany ,, Badania
marketingowe w procesie kształtowania wizerunku,, znajdujący się w książce
,, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia,, Aut E.Glińska i inne.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Pierwotną wersję ankiety konsultowałem z kierownikiem Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

W wyniku konsultacji:
- doprecyzowałem pytania tak, aby jasne było o co chodzi
- pytania ogólne rozbiłem na kilka pytań szczegółowych (wiele pytań dotyczy subproduktów miasta)

Cytowaną przez Pana książkę znam. Korzystałem z niej w 2 rozdziale pracy mgr.

Ankieta zamieszczona tutaj przeze mnie opiera się na:
- konsultacji z kierownikiem katedry
- książce: E. Bagiński, Ł. Damurski, Wizerunek Wrocławia, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2009
- artykule: D. Batorski, M. Olcoń-Kubicka, Prowadzenie badań przez Internet - podstawowe zagadnienia metodologiczne, "Studia Socjologiczne", 2006, nr 3 (182)
- podział na subprodukty miasta wziąłem z książki: A. Szromnik, Marketing terytorialny, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków 2008, s. 116
- rozwinięcie podziału na subprodukty miasta, zaproponowanego przez A. Szromnika, wziąłem z artykułu: A. Bernaciak, Analiza pozycji konkurencyjnej gminy - spektrum przestrzeni, "Świat Marketingu", Grudzień 2004, cyt. za: http://www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_n...
- jakimś tam marnym doświadczeniu z ćwiczeń "Badania marketingowe", na których uczyłem się robić ankiety (m.in. "od ogółu do szczegółu", pytania metryczkowe na końcu itp.)

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że, aby badania były reprezentatywne, powinienem podzielić Kraków na zespoły osiedli wg. gęstości zaludnienia. Później losować te zespoły osiedli, a później dobrać kwotowo respondentów.
Jednakże to jest tylko (i aż) praca magisterska. Aby zrobić takie badanie potrzebny by był przede wszystkim zespół ludzi, a nie ja jeden, sam.

Co do ankiety, powinni wypowiedzieć się fachowcy.
Ja osobiście uważam, że stoi na wysokim poziomie (przynajmniej porównując do innych podobnych studenckich ankiet zamieszczonych w Internecie).

Nie mówię, że jest idealna, wszechwiedzącym człowiekiem nie jestem, ale, moim zdaniem, jest całkiem dobra.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz.Tomasz Białek edytował(a) ten post dnia 11.03.11 o godzinie 02:03
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Odpowiem krótko. Te badania, niezaleznie od ich wartości, nie ujawnia nawet części prawdy o aktualnym wizerunku NH.Po prostu sa błędnie założone. Dowód
pierwszy z brzegu tej tezy:jedną ze specyfik wizerunku miasta jest to, że
oprócz elementów realnych typu zabudowa, przyroda , struktura i parę jeszcze
wizerunek zawiera elementy pozarealne typu nastawienie do miasta, sympatia,
wspomnienia, legendy itp. Właśnie te pozarealne odgrywaja istotna rolę
w kształtowaniu i utrzymywaniu się w naszej świadomości określonego wizerunku
To pozarealne czynniki decyduja w dużej mierze o satysfakcji mieszka ncow.
Pan to pomija. nie bada. Ponadto pytania niektóre są żle skonstruowane ale to temat na iine forum.Gdyby Pan rzeczywiście znał podana książkę, nie popełniłby Pan tych błędów. Jest w tej książce w rozdz 3 autorstwa Pani Kowalewskiej podrozdział zatytułowany ,, etapy procesu badawczego,,. Pan lekceważy te etapy.Polecam do rozeznania się w tych kwestiach ,, Badania społeczne w praktyce,, aut E.Babbie.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

1). Przytaczana przez Pana książka (mam ją przed sobą):

"Każde zjawisko można badać za pomocą różnych metod, a każda z tych metod ma swoje zalety i wady".
(Podrozdział, o którym Pan pisze w E. Glińska, M. Florek, A. Kowalewska, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia, strona 55-56:)

Wizerunek Nowej Huty badam nie tylko poprzez ankietę.
Przeanalizowałem też całą jej tożsamość.

Zgodnie z:
E. Glińska, M. Florek, A. Kowalewska, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer Polska – ABC, Warszawa 2009, s. 37, na podstawie: A. Łuczak, Istota tożsamości miasta,, „Samorząd Terytorialny”, 2001, nr 1-2, s. 50
Chodzi mi o ten rysunek:
Obrazek


Zresztą, nawiasem mówiąc, mój promotor skrytykował wyszczególnione na tym rysunku: city design, city communication, city behaviour, jako elementy głównie wizerunku firmy.

Bibiliografia poprzedniego rozdziału pracy mgr:http://www.wizeruneknh.cba.pl/biblio.html

2). nastawienie do miasta, sympatia:

- Pytania: "Czy, według Pan(-a/-i) NH jest atrakcyjna pod względem...?"

Jeżeli ktoś jest negatywnie nastawiony, to zaznaczy odpowiedź "Zdecydowanie nie".

(pytanie typu "czy lubi Pan(i) NH - zostało usunięte zgodnie ze wskazówkami kierownika katedry)

3). wspomnienia, legendy, ale również nastawienie i sympatia:

- Pytanie nr 19: "Z czym kojarzy się Pan(-u/-i) Nowa Huta?"

Przeglądnąłem kilka odpowiedzi i pojawiają się sformułowania nt. dzieciństwa, historii itp.

Co ciekawe - przykład takiego właśnie pytania jest w podrozdziale, o którym Pan pisze w E. Glińska, M. Florek, A. Kowalewska, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia, strona 56.

4). Podrozdział, o którym Pan pisze w E. Glińska, M. Florek, A. Kowalewska, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia, strona 52:

"Badanie marketingowe jest złożonym i czasochłonnym przedsięwzięciem, dlatego też istotne jest dokładne zaprojektowanie całego procesu badawczego tak, by był on spójny logicznie i uwzględniał optymalne wykorzystanie zasobów. Opracowując plan badawczy, należy też podjąć decyzje co do budżetu badania, wykonawcy badania..."

Teraz proszę się zastanowić: jaki ja mam budżet i ile czasu?

O populacji i doborze próby pisałem w moim wcześniejszym poście.

5). Jak Pan myśli, jak długa powinna być ankieta, żeby Internauci nie rezygnowali po samym spojrzeniu na ilość pytań?

Powracam tutaj do, przytaczanego już przeze mnie, artykułu:
D. Batorski, M. Olcoń-Kubicka, Prowadzenie badań przez Internet - podstawowe zagadnienia metodologiczne, "Studia Socjologiczne", 2006, nr 3 (182)
Podrozdział artykułu: "Obniżenie rezygnacji z udziału w badaniu" - strona 116 i 117.

6). Ponadto sprawy wspomnień, legend itp. poruszam we wcześniejszym rozdziale pracy mgr. Pisałem o nim w punkcie 1).

7). Jeżeli Panu chodzi o moje sformułowanie we wstępie do ankiety, że "pytania są indywidualne dla każdego Respondenta", to proszę się nie martwić. Ankieta jest ustandaryzowana. Każdy pytany odpowiada na te samy pytania, w takiej samej kolejności.
Zgodnie z:
Podrozdział, o którym Pan pisze w E. Glińska, M. Florek, A. Kowalewska, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia, strona 56.

Sęk w tym, że mogłem zrobić 3 osobne ankiety - dla mieszkańców NH, - dla krakowian spoza NH, - dla osób spoza Krk.

Ale zrobiłem jedną i użyłem pytań warunkowych. Jeżeli Pan(i) zaznaczy, że jest z NH, to dostanie takie pytania, jeżeli z Krk poza NH to takie, a jeżeli spoza Krk to takie... W ten sposób mam 3 ankiety, ale za pomocą jednej. Tym samym jest znacznie łatwiej. Rozsyłam jeden link, jedną ankietę. Internauci nie muszą się o nic pytać.

8). W Podrozdziale, o którym Pan pisze w E. Glińska, M. Florek, A. Kowalewska, Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia omawiane są kwestie m.in. (strony 58-64): ankiet internetowych, ankiet audytoryjnych, bezpośrednich wywiadów, badań terenowych itp. Jeżeli byłbym firmą, miał zespół ludzi, dużo czasu i pieniędzy, żeby opłacić tych ludzi, to w porządku - mógłbym realizować wszystko zgodnie ze sztuką.

9). Uprzejmie Pana proszę o porównanie mojej ankiety z innymi studenckimi ankietami zamieszczonymi w Internecie (na podobny do mojego temat bardzo szybko znalazłem dwie).

10). Ankieta jest częścią badania, a nie samym badaniem.

Pozdrawiam serdecznieTomasz Białek edytował(a) ten post dnia 11.03.11 o godzinie 16:55
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Tomasz Białek:
Zresztą, nawiasem mówiąc, mój promotor skrytykował wyszczególnione na tym rysunku: city design, city communication, city behaviour, jako elementy głównie wizerunku firmy.
a co proponuje w to miejsce? i czym tak na prawdę, z grubsza, różni się ta sfera w korporacji i w mieście?
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

odpowiadam krótko i zwiężle bo to w końcu rozmowa między profesjonalistami

- oczywiście ,ze każde zjawisko można badać za pomocą różnych metod. Są
metody lepsze i gorsze dla poznania danego zjawiska. Gorączkę można
badać ręką lub termometrem. Sęk w tym że ja zarzucam błędy przyjętej
metodzie a nie faktowi wyboru takiej akurat metody

-analiza tożsamości NH nie sądzę aby się Panu udała. To zbyt trudne. Ale
co Pan bada tożsamośc czy wizerunek, przyczynę czy skutek?

- jeśli Pana promotor skrytykował City Design jako główny element wizerunku
skrytykował Szromnika oraz kilku badaczy zachodnich jak Topfer, Muller i
paru jeszcze. Myślę ,że go Pan nie zrozumiał, bo nie uwierzę by coś takiego
mogł głosić. A co on proponuje?

- z czym kojarzy się NH nie jest pytaniem o pozarealne elementy wizerunku.
Mnie kojarzy się z półbutami które kiedyś tam kupiłem

- legenda NH jest i warto ja rozpoznać, choćby 6 pytaniami. Ta legenda to
część i walor wizerunku miasta

- internet jest medium które z jednej strony ułatwia z drugiej utrudnia bo
wymaga staranniejszego się przygotowania jeśli idzie o badania ankietowe
Pan się lepiej nie przygotował a chce Pan z ułatwień skorzystać
Wyjdzie z tego zakalec

- ankieta nie jest częścia badania , jest narzędziem badawczym czasem
metoda

Pozdrawiam równiez.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Tomasz Białek:
Zresztą, nawiasem mówiąc, mój promotor skrytykował wyszczególnione na tym rysunku: city design, city communication, city behaviour, jako elementy głównie wizerunku firmy.
a co proponuje w to miejsce? i czym tak na prawdę, z grubsza, różni się ta sfera w korporacji i w mieście?

W podsumowującej części pracy, chciałem przedstawić propozycje zmian wizerunku NH (pewnie wyjdzie zły - jak będzie zobaczymy).

Chciałem je przedstawić, trzymając się właśnie tego podziału.

Promotor stwierdził, że to bardziej podchodzi pod wizerunek firmy.

To wszystko, nic więcej nie wiem.

Na prawdę proszę o wyrozumiałość. Samemu ciężko jest ogarnąć tak rozległy temat, jak wizerunek miasta. Dość powiedzieć, że rozdział o tożsamości pisałem 4 miesiące. A teraz, po raz trzeci, składam podanie o przedłużenie terminu złożenia pracy. Inni już się obronili. Ja ciągle walczę i na prawdę jestem przekonany, że jest to ambitna praca.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Tomasz Białek:
Promotor stwierdził, że to bardziej podchodzi pod wizerunek firmy.
Ja rozumiem, że tylko tyle stwierdził, ale warto by wyjaśnił skąd ten pogląd, na czym go opiera i gdzie jest ta różnica, bo mam wrażenie że trochę to padło z czapy.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Jan J.:
-analiza tożsamości NH nie sądzę aby się Panu udała. To zbyt trudne. Ale
co Pan bada tożsamośc czy wizerunek, przyczynę czy skutek?

Co badam? Może napiszę tutaj spis rozdziałów, tak będzie prościej:

"Nowa Huta w Starym Krakowie - studium wizerunku"
Rozdz. 1. Koncepcja marketingu w zarządzaniu miastem.
Rozdz. 2. Istota i znaczenie wizerunku miasta w procesie zarządznia miastem.
Rozdz. 3. Tożsamość Nowej Huty.
Rozdz. 4. Diagnoza i kierunki zmian wizerunku Nowej Huty.

* oczywiście tytuły rozdziałów mogą jeszcze ulec zmianie

Jeżeli chodzi o analizę tożsamości - myślę ze akurat uda mi się ona najlepiej z całej pracy. Jestem miłośnikiem Nowej Huty. Rozdział o tożsamości wyniósł (po 4 miesiącach noc w noc z energy drinkami) 256 stron.
Decyzją Pana Promotora - to dzieło będzie stanowiło załącznik do pracy mgr.
Sam rozdział mam przedstawić jako syntezę na 20 stron i odesłanie do załącznika.

Z tą tożsamością może coś uda się zrobić ciekawego (nie będę zdradzał, nie chcę zapeszyć).

Jan J.:
- legenda NH jest i warto ja rozpoznać, choćby 6 pytaniami. Ta legenda to
część i walor wizerunku miasta

Myślę, że legenda NH jest opisana wystarczająco rozlegle i dobrze w poprzednim rozdziale, który z racji objętości stał się załącznikiem.

Jan J.:
- jeśli Pana promotor skrytykował City Design jako główny element wizerunku
skrytykował Szromnika oraz kilku badaczy zachodnich jak Topfer, Muller i
paru jeszcze. Myślę ,że go Pan nie zrozumiał, bo nie uwierzę by coś takiego
mogł głosić. A co on proponuje?

Nie wiem co proponuje. Chciałem przedstawić propozycje zmian (na podsumowaniu) w rozpisce na te trzy składniki. Odradził mi to. Już nie zagłębiajmy się w to, czy źle zrozumiałem, czy nie, mniejsza z tym.

Natomiast na pewno nie krytykuje Pana Prof. Szromnika. Zwłaszcza, że ich katedry są na tym samym piętrze, w tej samej uczelni...
Zresztą prof. Szromnik to bardzo sympatyczny człowiek. Miałem z nim wykłady "Marketing miast i regionów". :)

Pozdrawiam

I na prawdę proszę o troszeczkę zrozumienia.

Z wyrazami szacunku.

PS:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Tomasz Białek:
Promotor stwierdził, że to bardziej podchodzi pod wizerunek firmy.
Ja rozumiem, że tylko tyle stwierdził, ale warto by wyjaśnił skąd ten pogląd, na czym go opiera i gdzie jest ta różnica, bo mam wrażenie że trochę to padło z czapy.

Proszę Pana. Czy ja mam na to czas?
Robię tak, żeby było dobrze. Staram się być ambitny.
Na pewno jakieś błędy robię, choć staram się ich unikać.

PozdrawiamTomasz Białek edytował(a) ten post dnia 11.03.11 o godzinie 17:30
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Jeśli mogę doradzić;
- niech Pan unika publicystycznych wirtuozerii typu ,,Nowa nHuta w Starym Krakowie,, Prościej będzie lepiej

- poco Pan przepisuje podręczniki o koncepcji marketingu w zarządzaniu
miastem. Niech Pan dokona analizy na ile zarządzanie miastem / NH czy
Kraków / jest marketingowej orientacji
- po co pisać o znaczeniu teoretycznie Niech Pan oceni jak tam się
wizerunkiem władze przejmuja. Bo wiemy ,że się nie przejmują.
- Jak się Pan uparł na tą tożsamość , jej audyt czy diagnozę warto
okreslić jakie zmiany tej tożsamości sa konieczne dla budowy okreslonego
modelu wizerunki / i dlaczego ten model /

- ten kto dopuścił żeby Pan napisał już 256 stron i to ma być załącznik
jest marnym nauczycielem / może naukowcem dobrym / To jest nikomu
nieprzydatna praca

- nie chodzi bu legendę NH opisywać lecz o zbadanie jaki fragment wizerunku
ta legenda stanowi, jak jest mocna , w jakich grupach, co z tego wynika?

- Szromnika krytykować nie będę. Wskazuję tylko że pojęcia które Pana
promotor krytykuje, Szromnik stosuje. Niech Pan sobie ze Szromnikiem
pogada, wymieni poglądy, zweryfikuje swoje tzw mocne strony. Więcej
pokory, bo to że Pan jest zadowolony np z ankiety nic nie znaczy poza
informacją o Pana samopoczuciu. Zyczę powodzenia
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

ad. 1.
"publicystyczna wirtuozeria" - to jest Pana opinia.
Zresztą tytuł wymyślił mój Promotor.
Nawiasem mówiąc bardzo go cenię i szanuję.

ad. 2.
Bo przyjęło się, że praca magisterska dzieli się na:
a). część teoretyczną
b). część praktyczną - w tym badania

ad. 3.
j.w.

ad. 4.
Propozycje zmian będą w ostatnim rozdziale.

ad. 5.
Co do ilości stron - postawiłem Pana Promotora przed faktem dokonanym.
Za bardzo interesuje mnie NH, żeby napisać to od tak sobie.
Co do nieprzydatności - mam pomysł, aby się to na coś przydało. Nie będę tutaj o tym pisał.

ad. 6.
Być może znajdzie się to w podsumowaniu.

ad. 7.
Jeśli chodzi o pokorę. Zdaję sobie sprawę, że nie potrafię wszystkiego.
Tu raczej chodziłoby o to, żeby Pan zrozumiał, że to jest praca magisterska, a nie badanie zrobione przez zespół pracowników na zlecenie jakiejś firmy.

Zajrzałem do książki, o której Pan pisał.
Teraz bardzo proszę, w ramach rewanżu ,porównać moją ankietę z innymi studenckimi ankietami nt. wizerunku NH. Jak już pisałem, "na szybkości" znalazłem takie dwie.

Co do pojęć stosowanych przez Pana Prof. Szromnika. Nie wnikam. Nie znam wszystkich jego publikacji. Mam przed sobą jego książkę, wydanie poszerzone. Na pewno gdzieś w domowych szpargałach znajdę też kserówki jego artykułów.
Czekam z niecierpliwością na odesłanie mnie do którejś pozycji.
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

- jest moją opinia ta wirtuozeria. Jest także innych opinia. proszę
zajrzeć do opracowań nt wymogów dot pracy naukowej. Bo to jest praca
naukowa niższego poziomu. Skoro tak. konkret i logika wywodu a nie
ekwilibrystyka językowa powinny obowiązywac. Nie ma znaczenia ,ze to
się podoba Pańskiemu promotorowi. Nie jest Pan na castingu

- przyjęło się ze praca magisterska dzieli się. Otóż nic takiego się nie
przyjęło. Taki model narzucicli leniwi studenci i równie leniwi ich
promotorzy. Jeśli już część teoretyczna to nie przepisane frazy z
podręcznika w typowej podręcznikowej formie. lecz własna mysl czy
przemyslenia

- ad 3 nie wiem o co chodzi

- ad 4 także nieczytelne

- myslę ze Pam o prmotor odpusciliście sobie seminarium magisterskie. Promotor
się nie przyłożył a Pan mu zaufał. Znam dziesiatki takich sytuacji
\ Jeśli sie chce pisać ambitnie trzeba zobaczyć co prmotor publikowal. U
marnego promotora nie piesze się tematów ambitnych

- nie będę porównywał Pana ankiety z innymi ankietami studenckimi. Faceci
co was uczą robią wam wielką krzywdę. Produkują marnych magistrów wyłacznie
z własnej winy. Gdybym był Pana promotorem zawęziłbym temat, przecwiczyłbym
to w ramach seminarium a nie skazywał bym Pana na rękodzielnictwo 256 stron
zbędnych. Wie Pan ju zdlaczego krakowska Alma Mater jest na końcu 400 setki?

-niech Pan nawiąże kontakt ze Szromnikiem, pogada, wyjaśni pewne sprawy
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Szanowny Panie

1. Ukrywa się Pan za zasłoną anonimowości:
a). brak zdjęcia,
b). prawie pusty profil,
c). imię i nazwisko także wielce wątpliwe.

2. Odsyła mnie Pan do podrozdziału danej książki, sugerując, że znajdę tam coś o pozarealnych elementach wizerunku. Tymczasem nic tam takiego nie ma.

3. Poprosiłem jedynie o wypełnienie ankiety. Tymczasem Pan produkuje swoje posty w celu zdezawuowania mojej pracy. Tym bardziej mnie to boli, jeżeli pisze Pan o "leniwych studentach", ponieważ taki nie jestem.

4. W związku z powyższym można Pana ze 100% pewnością zakwalifikować do kategorii trolli internetowych, sfrustrowanych prowokatorów.
Odsyłam do wyjaśnienia terminu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

5. Dlatego też oświadczam, że:
a). z trollami się nie dyskutuje,
b). w przypadku dalszych prób nacisku, próby ośmieszenia, czy zdezawuowania mojego wysiłku włożonego w pracę oraz samej pracy, zgłoszę Pana działania jako nieprzestrzeganie podstawowych zasad netykiety.

PS:

Odnośnie ad. 3.
Skrót jw. oznacza "jak wyżej".
Choć, jak się okazało, napisałem go z błędem: http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629568
Aczkolwiek nietrudno było się domyślić o co chodzi.Tomasz Białek edytował(a) ten post dnia 12.03.11 o godzinie 14:58
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Tomasz Białek:
Szanowny Panie

1. Ukrywa się Pan za zasłoną anonimowości:
a). brak zdjęcia,
b). prawie pusty profil,
c). imię i nazwisko także wielce wątpliwe.
na co to argument?
3. Poprosiłem jedynie o wypełnienie ankiety. Tymczasem Pan produkuje swoje posty w celu zdezawuowania mojej pracy. Tym bardziej mnie to boli, jeżeli pisze Pan o "leniwych studentach", ponieważ taki nie jestem.
A może żeby ci pomóc zrobić dobrze a nie odfajkować?
4. W związku z powyższym można Pana ze 100% pewnością zakwalifikować do kategorii trolli internetowych, sfrustrowanych prowokatorów.
Odsyłam do wyjaśnienia terminu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
Zachowujesz się jak mało kulturalnie tylko dlatego że JJ chciałby żebyś zaczął myśleć. Może rzeczywiście niepotrzebnie.
5. Dlatego też oświadczam, że:
a). z trollami się nie dyskutuje,
b). w przypadku dalszych prób nacisku, próby ośmieszenia, czy zdezawuowania mojego wysiłku włożonego w pracę oraz samej pracy, zgłoszę Pana działania jako nieprzestrzeganie podstawowych zasad netykiety.
Na razie kolego to już podpadłeś pod paragraf regulaminu GL tym co piszesz bez cienia racji.

Zastanów się może nad sobą zanim zaczniesz wszystkich w koło obsikiwać.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Tomasz Białek:
Szanowny Panie

1. Ukrywa się Pan za zasłoną anonimowości:
a). brak zdjęcia,
b). prawie pusty profil,
c). imię i nazwisko także wielce wątpliwe.
na co to argument?

Proszę czytać całość, a nie wyrywki. W przeciwnym wypadku jest to manipulacja.

A gdzie tu jest niekulturalne zachowanie?

Proszę wskazać mi ten paragraf.

PS:
Nie jesteśmy kolegami, a dobrze wychowany człowiek (odnośnie kultury, na którą Pan się powołuje) pisze zaimki osobowe z wielkiej litery. Przynajmniej tego wymagałaby forma grzecznościowa.

§ 14. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizowania danych w swoim Profilu.

§ 15. W przypadku stwierdzenia podania przez Użytkownika nieprawdziwych lub nieaktualnych danych, Administratorzy mają prawo:
1) wezwać Użytkownika do natychmiastowego usunięcia nieprawidłowości,
2) zablokować Konto Użytkownika do wyjaśnienia sprawy,
3) skasować Konto Użytkownika w trybie określonym w § 6. ust. 3 i 4.

§ 16. W przypadku pojawienia się uzasadnionych wątpliwości co do autentyczności wprowadzonych przez Użytkownika danych, Administratorzy mogą zażądać przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających te dane.

§ 27. Zamieszczanie w GoldenLine treści bezprawnych, obraźliwych, nieprawdziwych, niezgodnych z prawem powszechnie obowiązującym w Polsce, propagujących przemoc, nagannych moralnie lub naruszających powszechnie uznane dobre obyczaje jest zabronione. Treści takie oraz Konta ich autorów mogą zostać usunięte przez Administratorów.
PATRZ: zasady netykiety

§ 40. Użytkownik zobowiązuje się do zachowania na forum kultury wypowiedzi i unikania wszelkiego rodzaju „wycieczek osobistych”, argumentów ad personam oraz innych nagannych zachowań. Oceny wypowiedzi w sposób jednostronny dokonują Administratorzy lub osoby przez nich wyznaczone.Tomasz Białek edytował(a) ten post dnia 12.03.11 o godzinie 15:42
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Tomasz Białek:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Tomasz Białek:
Proszę wskazać mi ten paragraf.
o tu
§ 40. Użytkownik zobowiązuje się do zachowania na forum kultury wypowiedzi i unikania wszelkiego rodzaju „wycieczek osobistych”, argumentów ad personam oraz innych nagannych zachowań.
Nie jesteśmy kolegami, a dobrze wychowany człowiek (odnośnie kultury, na którą Pan się powołuje) pisze zaimki osobowe z wielkiej litery. Przynajmniej tego wymagałaby forma grzecznościowa.
Dobrze że to zauważyłeś że nie jesteśmy kolegami. Inteligentny człowiek wyczuwa ironię, widać cię przeceniłem.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

1). Proszę wskazać moje przykłady naruszenia tego paragrafu.

2). Proszę się zastanowić, czy Pan, aby go nie łamie.

3). Proszę się zastanowić, czy nie łamie Pan innych, wymienionych tutaj, paragrafów (według mnie łamie Pan).

4). Proszę nie pisać per "cię". Nie jesteśmy "na Ty".

5). Uważam, że jest Pan niepoważny. Jest Pan starszy ode mnie, a wdaje się Pan w pyskówki.

6). Pan J.J. (kimkolwiek on jest) jest dorosłym człowiekiem i potrafi bronić się sam (tak jak ja), i nie potrzebuje adwokata.Tomasz Białek edytował(a) ten post dnia 12.03.11 o godzinie 18:22
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Panie Białek. Skoro Pana promotor uznał że 250 stron maszynopisu nadaję się
na załącznik, powinien się Pan zorientować w czym rzecz. Otóż człowiek ten
delikatnie Panu wskazuje miejsce. A Pan swoje. Są wśród piszących prace
a proszę mi wierzyc znam to środowisko, różni nawiedzeni. Coś latami badaja
pisza setki kart nikomu niepotrzebnej wiedzy, cos kombinuja itp. Jest Pan w tej grupie. Grupie wiecznych poszukiwaczy. Namawiam usilnie: niech Pan zacznie
myśleć pragmatycznie. Więcej nie mogę Panu pomóc.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: Badanie wizerunku Nowej Huty 2011.

Pragnę Pana poinformować, iż, w związku z łamaniem regulaminu Golden Line, zgłosiłem ten fakt.

A tak osobiście, zupełnie prywatnie powiem Panu - proszę się zająć swoimi sprawami. Nie ma Pan nic lepszego w życiu, niż umieszczanie złośliwych komentarzy na wyżej wymienionym portalu?

Następna dyskusja:

Badanie wizerunku Polaka i ...




Wyślij zaproszenie do