Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: 5 x Polska

Jesli chcemy się zajmować marką Polski, powinnismy założyć ,ze nasz kraj
ma swoją markę. Problem w tym,ze nie jest ona dobrze rozpoznana, nikt
w sposób zorrganizowany nie zajmuje się jej zarządzaniem, nikt tez nie
zajmuje sie modelem oczekiwanym tej marki. Reasumując nikomu z odpowiedzialnych za nasz kraj nie zależy na tym, nie widzą interesu w zajmowaniu się rzeczywistym sprawami marki a tymbardziej przy majstrowaniu
przy tak złożonym i delikatnym mechaniżmie.Jest to dowód pewnej arogancji
jaka nasza władza prezentuje wobec przyszłości. Dlaczego tak się dzieje?
Powodów jest wiele. Partyjniactwo, kadencyjnośc, brak wizji rozwojowej kraju,
brak wiedzy o marketingu kraju, niechęć do prac żmudnych i mało efektownych
a wielka cheć do fajerwerków i efekciarskich popisów. Przykłady można mnożyć.

Ważnym komponentem marki kraju jest jej wizerunek. Co z tego, skoro nikogo
to nie interesuje.Czy ktoś w sposób profesjonalny nzorganizował choć jedną
konferencję na ten temat? Czy ktoś wyłożył , choćby na łamach pisma, rządowi,ze zaniedbuje ten obszar? Czy ktoś wreszcie zapytał jaki skutek
przyniosły te setki milionow złotych wydawanych rocznie na tzw promocję?
Dodać należy, promocję bez projektu , bez przemyśleń, bez konsultacji z ważniejszymi podmiotami? Czyli promocję opartą o fikcję i wyobrażnie nakierowane na rwanie kasy.kasy której nikt nigdy nie rozliczy.Legendy
krążą o tych co do tej kasy maja dojście i tych co dojścia miec nie będą.

Za rok ważne, bodajże brandingowo najważniejsze wydarzenie z Polską w roli głównej czyli Euro. Jest jakiś projekt wizerunkowy na ten czas? Siedzi gdzieś grupa mądrych ludzi i pracuje nad tym aby zaczęto nas nieco inaczej postrzegać
Władze miast uciekły od tych spraw i zabawiają się w budowniczych. Fotografują się na budowanych stadionach jakby byli conajmniej ich projektantami czy wykonawcami. A to, że jest szansa niepowtarzalna pokazać że jesteśmy Europejczykami / bo znaczny procent mieszkańców zach Europy odmawia nam tego prawa /nikogo nie obchodzi.

Pomysł który Pan zaproponował, jak przypuszczałem, jest mocno niedojrzały, bardziej intuicyjny, niedopracowany. Walorem jest to ze dostrzega Pan problem
Niestety brak w Pana wypowiedzi przepisu na rozwiązanie tego problemu
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: 5 x Polska

Panie Janie,

jestem Panu bardzo zobowiązany za tak wnikliwą i krytyczna ocenę mojego niedoskonałego projektu...

Chętnie przedstawię Pana wzorowe i doskonale dokonania na polu pańskiej działalności na lamach magazynu Brief. Proszę o wysłanie pana case'ów na gk@brief.pl aby cała Polska przekonała się o Pana profesjonalizmie i skuteczności.
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: 5 x Polska

O Pana projekcie niewiele napisałem. Że jest niedojrzały i niedopracowany.
Nic tu wnikliwego.Nie chciałem się pastwić na szczegółach, bo każdy ma prawo do swoich pogladów. Także ich głoszenia.Choć głoszenie publiczne niesie ryzyko ocen. Odniosłem się jedynie do generaliów.I to wyłącznie dlatego ,ze swój pomysł określa Pan jako panaceum na trudną brandingowo sytuację kraju.

W celebryckim magazynie, jak się określa Brief nie zamierzam publikować.
To nie mój świat. Dziwi mnie ,ze ten świat, którego jest Pan takze
kreatorem namiętnym, przestał się Panu podobać.Ze zauważa Pan pozory i
fikcje kreowane przez ten światek. Jak Pan godzi funkcję naczelnego
pisma kreujących celebrytów z krytyką stanu opisywanych spraw. Nie czuje
Pan dyskomfortu? A może mamy sytuację jak z piwem bezalkoholowym? Pytam,
bo oprócz wielu cech koniecznych u osob zajmującym się marką, jest ich wiarygodnosć.Pozdrawiam
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: 5 x Polska

Drogi Panie Janie,

widząc jaki bałagan ma Pan w głowie - który wylewa się z niej w tak bezładny i powierzchowny sposób - mam do Pana serdeczną prośbę:

NIECH PAN NIE ZAŚMIECA MOJEJ GRUPY SWOIMI WĄTPLIWEJ JAKOŚCI OPINIAMI !!!

(Może niech Pan założy własną grupę i tam... hulaj dusza... :)))
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: 5 x Polska

Drogi Panie Grzegorzu

Dziękuję za ocenę. Ileż w niej merytorycznych treści. Pozwoli Pan ,ze będę
odnosił się do publicznych wypowiedzi w takim stopniu na jaki one zasługują,
i tam gdzie się one pojawiaja. Jeśli słabe, nieudolne, nieprzemyslane , trudno bym je pozytywnie oceniał. Wszak GL to nie Brief. I całe szczęście
A wypowiedz, którą Pan internautów uraczył / link / niestety....
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: 5 x Polska

Gratuluję pracy mgr ;)

Następna dyskusja:

NYT a sprawa polska




Wyślij zaproszenie do