Magdalena Czekała

Magdalena Czekała Agencja interaktywna
Webest.pl, Platforma
konkursowa Comp...

Temat: Planowanie konkursu internetowego

Planowanie jest ważne i w dużej mierze wpływa na to, czy osiągniemy zamierzony efekt.
Poniżej wypunktowane zostały poszczególne kroki. Chętnie podejmiemy dyskusję co jeszcze jest ważne na etapie planowania. Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

1. Określ cele - czyli jakie korzyści ma przynieść Tobie konkurs?

2. Do kogo kierujesz swoje działania - kim jest Uczestnik?

3. Zastanów się jaki typ konkursu będzie najbardziej odpowiedni: fotograficzny czy tekstowy, a może video lub audio?

4. Jaki ma być tytuł adres strony konkursowej?

5. Wypisz podstawowe zasady: kategorie, rodzaj głosowania, jaki rodzaj komentarzy, ilu zwycięzców, czy będzie jury itp.

6. Jakie dane powinny zostać zebrane podczas rejestracji?

7. Określ timeline konkursu.

8. Zadaj sobie pytanie czy warto zaprosić sponsora i co można mu zaoferować w ramach współpracy, a co organizator z tego będziecie mieć?

9. Jak poprzez konkurs polepszyć SEO?

10. Jak wypromować konkurs?

11. Jakim budżetem dysponujesz?

12. Jakim zespołem dysponujesz, a kogo potrzebujesz dodatkowo do współpracy?