Magdalena
Czekała
Agencja interaktywna
Webest.pl, Platforma
konkursowa Comp...
Temat: Korzyści z prowadzenia konkursów
1. Źródło przychodów z reklam banerowych i treści sponsorskich.2. Powiększenie bazy konsumentów w oparciu o integrację z mediami społecznościowymi, działanie marketingu szeptanego i mechanizmów typu: uczestnik przyciąga uczestnika (Member get Member).
3. Głębszy kontakt z marką i emocjonalne zaangażowanie użytkownika przez łatwiejszy dostęp do kolejnych akcji promocyjnych.
4. Wartościowy skutek dla działań SEO (użytkownicy walcząc o głosy będą umieszczali linki do konkursu na licznych blogach i forach internetowych).
5. Dzięki integracji z własną stroną można wykorzystać konkurs jako dodatkową generację ruchu w swoim serwisie - zwiększenie ilości odwiedzin, odsłon, unikalnych użytkowników.
Jakie inne korzyści przynoszą konkursy?