Marcin Kowalik

Marcin Kowalik Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...

Temat: Oferty współpracy

Uprzejmie proszę o umieszczanie tylko w tym temacie konkretnych ofert i propozycji współpracy.

Jeżeli jesteś dostawcą usług, portalem internetowym, dziennikarzem, lub organizatorem koncertów - tutaj możesz umieszczać swoje oferty.
Michał W.

Michał W. I'm the CEO, who
knows who i'll be
after;)

Temat: Oferty współpracy

Witam,

Polecam portal, który powstał stosunkowo niedawno. Umożliwia sprzedaż i kupno biletów z drugiej ręki na imprezy kulturalne. Chętnie również nawiążemy współprace z organizatorami koncertów i imprez masowych.
strona http://www.dajbilet.pl

Pozdrawiam Serdecznie,
Agnieszka Poźniak

Agnieszka Poźniak doktor nauk
humanistycznych UJ,
antropolożka

Temat: Oferty współpracy

Dzień Dobry,

w imieniu 11 Muz Innowacje w Kulturze zapraszam na warsztaty przeznaczone dla pracowników instytucji, których działalność skierowana jest do publiczności.

Budowanie publiczności jako strategia marketingowa. Warsztaty w oparciu o model brytyjski.

Bazujemy na brytyjskiej koncepcji budowania publiczności. To podtrzymywanie relacji z dotychczasową publicznością oraz docieranie do nowych odbiorców. Ten „marketing sztuki”, nie skupia się na „sprzedaży wydarzeń”, ale aktywizuje społeczność wokół działań organizacji. Dlaczego zwrócenie uwagi na publiczność, jej zainteresowania i potrzeby jest tak ważne?

KONCEPCJA BUDOWANIA PUBLICZNOŚCI:
Idea budowania publiczności polega na zwróceniu szczególnej uwagi na ludzi. W procesie tworzenia programów artystycznych bierze pod uwagę ich zdanie, preferencje i potrzeby. Odbiorca w tej koncepcji nie jest biernym słuchaczem, lecz czynnie uczestniczy w całym procesie artystycznym.
Takie - szerokie - spojrzenie na publiczność pomaga usprawnić pracę i sprawia, że organizacja staje się bardziej przyjazna dla odwiedzających. Dbanie o dobre relacje z widzami jest jedną z kluczowych funkcji budowania publiczności. W procesie tym bardzo istotnym czynnikiem jest przeprowadzanie badań mających na celu poznanie opinii odbiorców. Gdyż również oni – odbiorcy – powinni mieć wpływ na tworzenie programu artystycznego.

Zapraszamy na warsztaty podczas których:
• Scharakteryzujesz odbiorcę Twoich działań, który równocześnie jest konsumentem dóbr kultury.
• Poznasz jego potrzeby i dowiesz się jak im sprostać.
• Nauczysz się jak stworzyć atrakcyjny program dbając o potrzeby swojego odbiorcy.
• Nauczysz się jak zaplanować i wdrożyć odpowiednie działania promocyjne
• Opracujesz strategię procesu komunikacji z publicznością, wykorzystując narzędzia marketingowe i promocyjne.

KORZYŚCI - Uczestnicy:
• wypracują charakterystykę własnego odbiorcy oraz określą jakie ma potrzeby
• nauczą się szerokiego spojrzenia na publiczność
• opracują podstawę programową (artystyczną), która odpowiada potrzebom instytucji
• wypracują strategie budowania relacji z publicznością
• nauczą się prowadzenia badań opinii odbiorców i tworzenia oferty pod kątem ich potrzeb
• nauczą się przeprowadzania ewaluacji i tworzenia planu promocji

Budowanie publiczności łączy wiedzę i praktykę z wielu dziedzin – m.in. PR, promocji i marketingu, edukacji i psychologii, animacji kultury, programowania sztuki, socjologii, zarządzania, obsługi klienta, statystyki.

PROGRAM
1. Dzień pierwszy
 Charakterystyka odbiorcy, uczestnika form kultury i sztuki
 Koncepcja Audience development – budowanie publiczności
 Badanie potrzeb publiczności - analiza potrzeb
 Misja, wizja instytucji kultury
 Narzędzia komunikacji: przegląd
 Przegląd strategii komunikacji
 Językowe narzędzia oddziaływania – perswazja

2. Dzień drugi
 Wygłaszanie komunikatu
 Opracowanie strategii budowania publiczności
 Wdrożenie strategii – zarządzanie strategią

Czas trwania: 16 godzin rozłożone na 2 dni od 900 do 1700
Wielkość grupy: 7 - 10 osób

Terminy:
16-17.07.2014 r. (śr.-czw.)
01-02.09.2014 r. (pn.-wt.)
18-19.10.2014 r. (sob.-nd.)
29-30.11.2014 r. (sob.-nd.)

Metody: case study, praca w grupach, prezentacja, dyskusja moderowana,
Inwestycja: 500 zł za osobę
425 zł za osobę, gdy delegowanych na szkolenie jest kilku pracowników tej samej instytucji

Trenerka: Karolina Mikołajczak. Z wykształcenia pedagog. Specjalizuje się w projektowaniu szkoleń, analizie potrzeb szkoleniowych i wytyczaniu celów. Prowadzi również warsztaty w zakresie komunikacji, wystąpień publicznych i budowania relacji międzyludzkich. Kompetencje i umiejętności z zakresu terapii Gestalt, NLP oraz technik teatralnych pozwalają jej budować innowacyjne warsztaty, rozwijające indywidualne predyspozycje uczestników. Zasadą jej szkoleń jest dążenie do rezultatów i trwałych zmian.

Zapisy: Alicja Kotlarek-Zielewska
tel: (42)298 82 16
tel: 535 044 488
mail: a.kotlarek@11muz.pl

Miejsce: 11 Muz Innowacje w Kulturze, Łódź, ul. Piramowicza 11/13.

Następna dyskusja:

Definicja "oferty najkorzys...




Wyślij zaproszenie do