Temat: Zmumi.pl Generuje wam jakiś ruch?
Rafale z doświadczenia własnego jak używam Map Google.
Np. spotkanie w innym mieście - wpisuje ulicę i adres.
Impreza, konferencja - wpisuje nazwę pubu i miasto w zumi.
Nie dlatego, że szukam pubów, tylko raczej jego lokalizacji.
Odnośnie handlowców :) oni potrafią jak się trafi dobry.
Myślę jednak, że ZUMi nie jest produktem do promowania E-biznesu.
Odnośnie apteki, wiesz sa co 800 metrów powiem Ci jednak, że będąc w innym mieście 800 metrów może zrobić się kilometrami.
Więc produkt nadaje się dla osób przyjezdnych nie znających mias;ta.
Np. hotele dla nich to odpowiedni produktu, puby, apteki, szewc nie wiem :) czy szukują.
Ja np. notorycznie gubie wizytówke swojego kolegi fryzjera - zakład ma za rogiem i lokalizacje znam, tylko telefonu zawsze brak. Problem w tym, że właśnie nie mogę wielu lokalnych osiedlowych usług znaleźć w ZUMi czy innych tego typu rozwiązaniach.
Np. chętnie bym wpisał Solarium Szczecin ul. Łukasińskiego - są dwa obok siebie, widząc mapkę wiedziałbym o które mi chodzi.
Myślę, że potencjał ZUMI jest, problem docierania z reklamą do odpowiednich odbiorców.
Docierając do Ciebie nastawili się na sprzedaż a to błąd bo mozna było spodziewać się niskiego efektu i słabego zadowolenia klienta.
Lepiej sprzedać coś klientowi, który zauważy efekty lub sprzedać coś na siłe komuś wiedząc, że w przypadku jego biznesu produkt się nie sprawdzi.
Tutaj Rafale bym handlowca wytargał :). Choć w sumie nie, widziałem jak pracują w takich książkach i produktach i za co się rozliczają. Później ludzie się z nich śmieją, że wciskają co się da by sprzedać, ale to w sumie nie ich wina a tych którzy stawiają wymogi nie dostarczając odpowiedniego potencjału.
Pozdrawiam
Mariusz