Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: zmiany w AdWords

cytat:
"Ważna zmiana w egzekwowaniu zasad dotyczących adresów URL
Od kwietnia wyświetlane adresy URL nowych reklam będą musiały bez wyjątku odpowiadać adresom strony docelowej. Prosimy o odpowiednie dostosowanie adresów URL podczas tworzenia nowych reklam.
"

chyba nadchodzi koniec amatorszczyzny "wielkich" agencji interaktywnych walacych kilkadziesiąt fraz na strone głowną ;)

konto usunięte

Temat: zmiany w AdWords

chyba źle to interpretujesz.

Nie chodzi o kierowanie na stronę główną.

W komunikacie jest napisane:

"Od kwietnia wyświetlane adresy URL nowych reklam będą musiały bez wyjątku odpowiadać adresom strony docelowej. "

Czyli - jeżeli docelowa to http://domena.pl/strona-ladowania.html
to taka musisz podac w adresie wyswietlanym.

Obecnie było można podać adres strony docelowej inni niż wyswietlany, nijak się to ma do tego co napisałeś.

"chyba nadchodzi koniec amatorszczyzny "wielkich" agencji interaktywnych walacych kilkadziesiąt fraz na strone głowną ;)".

Dlatego że nadal można jak to napisałeś walic kilkadziesiat fraz na stronę główną o ile adres strony docelowej będzie taki sam jak wyświetlanej.

Pozdrawiam
MariuszMariusz Janczuk edytował(a) ten post dnia 22.03.08 o godzinie 23:04

Następna dyskusja:

Google adwords - efekt skali




Wyślij zaproszenie do