Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: zapraszam na seminarium - mierzenie efektywności reklamy...

Seminarium
"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ"
27 listopada 2008, Warszawa

Organizator: Centrum Promocji Informatyki

Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.
Redakcja merytoryczna programu i prowadzenie obrad: Tomasz Frontczak, MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl
W PROGRAMIE
- Pomiar efektywności reklamy w Internecie
Anna Sakowicz (Dyrektor Mindshare Interaction)
- Rozliczenia i weryfikacja efektywności reklamy w wyszukiwarkach
Tomasz Frontczak (MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl)
- 100% ROI na starcie... i w górę - optymalizacja SEM w e-commerce
Tomasz Orczykowski (Operations Manager, Bluerank)
- Efektywność pozycjonowania w reklamie - maksymalizacja konwersji
Bartosz Berliński(MaxROY.com, specjalista SEO i WebAnalytics)
- Aspekty prawne i etyczne SEO/SEM
Piotr Waglowski (VaGla .pl)

Więcej informacji
http://cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/index.php

Formularz zgłoszeniowy
Formularz został przygotowany specjalnie dla odbiorców GoldenLine. Wszystkich zainteresowanych prosimy o jego wypełnienie - http://cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/formularz_zglos...