Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: Zapraszam do nowej grupy [Marketing współczesny]


Obrazek


Na grupie między innymi:

Pytanie tygodnia
Nietypowy pomysł na wizytówkę
Logo - przykłady ciekawych logotypów

Zapraszam!

Dołącz do grupy.
Marek Klimasz

Marek Klimasz Specjalista d.s.
Marketingu
Internetowego

Temat: Zapraszam do nowej grupy [Marketing współczesny]

Konferencja
„Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa, na organizowaną przez naszą firmę konferencję „Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”. Konferencja odbędzie się w malowniczo położonej miejscowości Mikołów na Śląsku – 25 czerwca 2010r.

` Podczas jej trwania skupimy się na efektywnym prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach, za pomocą „inteligentnych algorytmów”, strategii „CPA”, narzędzi analitycznych Google.

Odpowiemy na nurtujące pytania:

„Dlaczego nie można poprowadzić efektywnej kampanii bez Google Analytics?”,
„Jakiego rzędu oszczędności idą po wprowadzeniu skrupulatnych analiz za pomocą Google Analytics?”,
„Dlaczego wykluczenia i dopasowania słów kluczowych mają znaczenie?”.
„Czy można nie płacić za kliknięcia, w linkach sponsorowanych? Dlaczego warto rozważyć strategię CPA?”
„Systemy Kontekstowe dla każdego?”

Skąd pomysł na konferencję?

Codziennie przeprowadzamy dziesiątki audytów kont AdWords. Ich właścicielami są zarówno małe firmy rodzinne, jak i duże korporacje. Czasem kampanie prowadzone są przez agencje marketingu internetowego, czasem przez właścicieli lub osoby upoważnione. Niestety w obu przypadkach bardzo często pojawiają się te same błędy. Począwszy od zawyżonych stawek kosztów medium, poprzez źle dobrane słowa kluczowe, a kończąc na błędnych dopasowaniach i wykluczeniach słów kluczowych. Niestety w 90% przypadków klienci nie są świadomi tych błędów, przez co prowadzona kampania cechuje się nie tylko małą efektywnością, ale również zawyżonymi kosztami. Statystyki ukazujące jedynie ilość wejść, wyświetleń i „CTR” – bez informacji takich jak zwrot kosztów poniesionych na reklamę dodatkowo zakłamują rzeczywisty obraz.

Jednak sam problem konta Google AdWords jest, wierzchołkiem góry lodowej – pozostaje jeszcze kwestia stron www. Tutaj największym problemem jest umieszczanie wszędzie, gdzie tylko można –danych kontaktowych… Dlaczego jest to błąd? Poprzez takie działanie, nigdy nie będziemy mieli pewności, ile dokładnie osób przyprowadzonych z różnych źródeł reklamy internetowej dociera do kontaktu i przez to która forma reklamy jest efektywniejsza? I tym samym powraca nam kwestia, Google Analytics dzięki któremu będziemy mogli zapoznać się ze szczegółami preferencji Państwa klientów. Dowiedzą się Państwo co dany internauta robił w państwa serwisie: Czy doszedł do działu kontakt? Jeśli nie, to jakie kroki wykonał? Które pod strony odwiedził? Ile czasu na nich spędził? Czy pobrał Państwa ofertę PDF, DOC itp.? Kiedy i z jakiego źródła powrócił? Z jakiego jest miasta?

Jak Państwo widzą pytań jest wiele. Dzięki tej konferencji dowiedzą się Państwo w jaki sposób prowadzić i dlaczego warto prowadzić, rozbudowane badania za pomocą Google Analytics, jak zebrane dane wykorzystywać do prowadzenia kampanii reklamowych - nie tylko w Internecie.

Program Ramowy:

1. Dlaczego tu jesteśmy, jakie są główne założenia naszej konferencji.

2. Agencje marketingu internetowego w Polsce.
• Systemy rozliczeń, dlaczego niektóre bywają nie uczciwe.
• Najczęściej popełniane błędy
• Na co zwracać uwagę podczas wyboru firmy.
• Dlaczego „Marketing Consulting” wdraża nowe podejście podczas prowadzenia kampanii klientów.
• Pytania otwarte.
3. Prawdy i Mity – Linki Sponsorowane.
• „Słowo kluczowe” a „Fraza kluczowa” – co to jest? , jak dobrać i zoptymalizować.
• Wykluczenia i dopasowania słów kluczowych – czy znamy wszystkie słowa które mamy w kampanii?
• Opis reklamy, strona docelowa a wynik jakości – czy ma to tak wielkie znaczenie?
• Mapka dojazdu „Google Maps” w opisie Linku Sponsorowanego – czy warto?
• Co to jest strategia „CPA” – kroki dążenia do celu.
• Zastosowanie algorytmów podczas prowadzenia kampanii.
• Budowanie strategii oszczędności, podczas prowadzenia kampanii – jak wydawać mniej na Google.
• Ile procent jesteśmy w stanie zaoszczędzić, już pierwszego miesiąca kampanii – realne przykłady.
• Podsumowanie struktury kampanii – jak powinna wyglądać.
• Pytania Otwarte
4. Przerwa i konsultacje indywidualne.
5. Google Analytics
• Dlaczego niemożna efektywnie i oszczędnie, prowadzić kampanii reklamowych bez Google Analytics.
• Podstawowe raporty analityczne a raporty oparte o nasze filtry wyszukiwań.
• Realne zapytania klientów, czy warto je znać?
• Czy wiemy co internauta robi w naszym serwisie?
6. Reklama kontekstowa – Kampanie bannerowe.
• Wprowadzenie:
o Reklama tekstowa
o Reklama Graficzna i Dynamiczna
o Reklama Video
• Możliwości i zastosowania – dlaczego warto?
• Podsumowanie struktury kampanii
7. Rozmowy kuluarowe i konsultacje indywidualne.

„Marketing Consulting” - Chce podzielić się z Państwem swoją wiedzą, dać Państwu nowe spojrzenie na wiele kwestii bardzo często nie poruszanych. Pokazać czym tak naprawdę jest efektywna kampania w wyszukiwarkach, jak się do niej przygotować.

Dla tego zapraszamy Państwa 25 czerwca 2010r, na konferencję „Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”. Która odbędzie się w Mikołowskim Hotelu Pik o godz. 14.00. – udział w konferencji jest bezpłatny!

Zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie swojego przybycia do dnia22.06.2010r, drogą telefoniczną lub e-mailową:

Marek Klimasz - Marketing Consulting
Tel. 32 322 10 17
Kom. 698 67 97 50
Email. mk@marketing-consulting.com.pl

Ilość miejsc jest ograniczona.

Istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji pokoju w Hotelu PiK – cena pokoju 1 osobowego wraz ze śniadaniem 160zł z VAT.

Do zobaczenia 25 czerwca 2010r w Mikołowie!

Miejsce Konferencji:

„Hotel Pik”
Ul. Młyńska 5
43 – 190 Mikołów

Organizatorzy konferencji:

„Eagle Consulting”
„Marketing Consulting”

Pozdrawiamy Serdecznie!

Następna dyskusja:

Nowa grupa "Search" - zapra...




Wyślij zaproszenie do