Marcin Kolonko

Marcin Kolonko Specjalista SEM -
Semahead

Temat: Witryny turystyczne krajów europejskich- Raport obecności...

Agencja Agencja SEM Grupy INTERIA.PL Semahead.pl przedstawia raport z branży turystycznej otwierający cykl opracowań, prezentujących wykorzystanie SEM przez największych graczy w poszczególnych branżach. W raporcie oceniono działania SEM prowadzone przez poszczególne kraje europejskie, a konkretnie organizacje turystyczne, odpowiedzialne za promocję turystyki i kultury swoich krajów na terenie Polski. Zachęcamy do zapoznania się z opracowaniem na stronie http://www.semahead.pl/o-nas/do-pobrania.html W razie pytań i sugestii prosimy o kontakt.

Agencja SEM Grupy INTERIA.PL http://www.semahead.pl

Temat: Witryny turystyczne krajów europejskich- Raport obecności...

ten raport obrazuje stan waszej niewiedzy...
przykład:
3.3. Pozycje krajów na frazy ogólne
Żaden z raportowanych krajów nie jest obecny tak w organicznych, jak i płatnych wynikach wyszukiwania
przy zapytaniach na badane przez nas frazy ogólne:
wakacje 2010
wakacje
gdzie na wczasy
wycieczki
wakacje za granicą
gdzie na urlop
gdzie na wakacje
wakacje Europa
wycieczki zagraniczne
wypoczynek
podróże
wczasy
Uważamy to za duży błąd, gdyż frazy te mają olbrzymi potencjał – są wpisywane przez użytkowników,
którzy dopiero szukają pomysłów na spędzenie wakacji. Wykorzystując je, poszczególne kraje znacznie
zwiększyłyby szanse na zainteresowanie Polaków własną ofertą turystyczną. Niewykorzystanie potencjału
wymienionych fraz stanowi de facto marnotrawstwo znaczącej przestrzeni reklamowej."

portale turystyczne lepiej sobie radzą z tymi frazami :)))))))))))), a witryny przez was wymienione nie mają szans bez porządnego wkładu finansowego, poza tym ludzię szukają ofert a nie informacji omiejscach, a jeżeli nawet wyłożą kasę to wakacje.pl się u nich na pewno będzie reklamować :))))))))
pozdr. mfs

przykład2: "4. Ocena i ranking krajów
Ważnym elementem działao SEO jest optymalizacja samej witryny. Odpowiednie działania
optymalizacyjne pozwalają często, stosunkowo niewielkim nakładem pracy, znacząco poprawid pozycje witryny w
wynikach wyszukiwania. Postanowiliśmy więc, poza zbadaniem pozycji witryn na wybrane słowa kluczowe,
dokonad również oceny ich optymalizacji."
pewnie na słowo wakacje wbiją się do 1 dziesiątki google samą optymalizacją :)
pozdr2. mfsMichał Filip Sobański edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 17:09
Mateusz Miodek

Mateusz Miodek specjalista ds SEM,
analityk internetowy

Temat: Witryny turystyczne krajów europejskich- Raport obecności...

Dziękujemy za uwagi, chociaż nie uważamy żeby miały one merytoryczne podstawy. Stwierdzenie, że ludzie nie szukają w Google informacji zaprzecza całej idei Google. Natomiast dzięki optymalizacji późniejsze działania mają o wiele lepsze i dużo szybciej widoczne efekty. Mimo wszytko miło nam, że raport został dostrzeżony.Mateusz Miodek edytował(a) ten post dnia 10.09.10 o godzinie 10:55

Temat: Witryny turystyczne krajów europejskich- Raport obecności...

Mateusz Miodek:
Mimo wszytko miło nam, że raport
został dostrzeżony.
po takim spamie trudno, aby nie został dostrzeżony :)
http://www.goldenline.pl/marcin-kolonko/wypowiedzi

http://www.google.pl/#hl=pl&q=raport+z+bran%C5%BCy+tur...
pozdr. mfsMichał Filip Sobański edytował(a) ten post dnia 10.09.10 o godzinie 13:43
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Witryny turystyczne krajów europejskich- Raport obecności...

szczerze mówiąc nie wiem co ma na celu publikowanie tych bzdur , może jedynie jakiś lansik i autoreklama ;)
Jedyne z czym mozna się zgodzić to to, że żadna witryna turystyczna w PL nie wykorzystuje potencjału wyszukiwarek , ale turystyka jest specyficzna branżą i reklama w necie zaczyna kosztami doganiać tradycyjną reklamę ...

Temat: Witryny turystyczne krajów europejskich- Raport obecności...

po co konkurować z biurami podróży ?Tomasz Suwała edytował(a) ten post dnia 19.09.10 o godzinie 15:01



Wyślij zaproszenie do