Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: Universal Analytics - pasztet?

Witam,

Od kilku dni zastanawiała mnie malejąca do zera ilość wyświetleń reklamy display w remarketingu. No i dziś znalazłem winnego. Jest to kod universal analytics, który spowodował spadek rozmiaru moich list do zera w prawie wszystkich wypadkach :((( Co za badziew!

Wcześniej już zauważyłem brak danych demograficznych po przełączeniu się na UA. Ale i tak w te dane nie wierzyłem, więc machnąłem ręką. Ale remarketing żeby padł? Że też dałem się namówić na te googlowe wynalazki :(((

Pozdrawiam

EDIT 1: Przywróciłem stary kod i już zaczął pokazywać demografię na nowo. Mam nadzieję, że listy remarketingowe zaczną się powiększać również...

EDIT 2: Po przywróceniu starego kodu listy remarketingowe znowu zaczęły się powiększać. Szkoda tylko, że straciłem miesiąc wierząc w zapewnienia, że listy będą działać też z kodem universal.Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.06.14 o godzinie 10:44