Bernadetta Byrska

Bernadetta Byrska Konsultant PR,
Ciszewski Public
Relations

Temat: SZKOLENIA

Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm

Ciszewski Public Relations i Ciszewski Financial Communications oraz portal PRoto.pl serdecznie zapraszają do wzięcia udziału w drugiej już edycji szkolenia „Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm", które odbędzie się 11 czerwca w Hotelu InterContinental w Warszawie.

Szkolenie prowadzone będzie przez pracowników Ciszewski Financial Communications oraz Ciszewski Public Relations posiadających praktyczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii opartych o social media, które zostały nagrodzone na polskich i międzynarodowych konkursach takich SABRE Awards, Magellan Award czy Złote Spinacze ("Struktury, z którymi warto" DM BZ WBK, "24 czerwca - Polski Dzień Przytulania" Hoop Cola, "Nasze długi" i "17 listopada Dniem bez Długów" KRUK S.A.).

W czasie szkolenia zaprezentowane zostaną sprawdzone i skuteczne metody komunikacji z klientem za pośrednictwem coraz bardziej popularnych narzędzi social media - serwisów społecznościowych, blogów, mikroblogów, forów i społeczności dedykowanych. Wszystkie rodzaje działań zostaną poparte case studies z Polski i świata. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z podstawowymi zagadnieniami i problemami związanymi z realizacją strategii w social media oraz poznają innowacyjne sposoby wykorzystania ich potencjału komunikacyjnego w biznesie. W trakcie szkolenia przedstawiona zostanie również specyfika zarządzania sytuacją kryzysową w social media na przykładzie głośnych case'ów takich firm jak Nikon czy HTC.

Więcej informacji, program szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo tutaj: http://www.proto.pl/szkolenie_social_mediaBernadetta Byrska edytował(a) ten post dnia 13.05.10 o godzinie 12:50

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w szkoleniu "E-media relations – kontakty z mediami w dobie internetu". Tym razem będziemy mówić o sztuce komunikowania się z mediami za pomocą
Internetu (i niekoniecznie tylko za pomocą e-maila ;-)) - czyli
E-MEDIA RELATIONS BEZ TAJEMNIC. Szkolenie odbędzie się 27 maja w Poznaniu

Na spotkaniu:
a) pokażemy efektywne sposoby na dotarcie do dziennikarzy,
b) opowiemy co nieco o trudnej sztuce tworzenia działu prasowego w
ramach firmowego serwisu www,
c) przedstawimy zalety systemów do dystrybucji informacji prasowych (wire-service),
d) omówimy najciekawsze przypadki działań z zakresu internetowego media relations.

Oczywiście stawiamy na praktyczną wiedzę oraz to, co tygrysy lubią najbardziej :-), czyli dużą ilość case studies. Dodatkowo podczas szkolenia przewidujemy trzy krótkie warsztaty podczas których będzie spróbować swoich sił m.in. w obsłudze wire-service czy przygotowywaniu transmisji on-line.

Szczegółowy program szkolenia można zobaczyć na stronie:
http://up-to-date.pl/szkolenia/kalendarz-szkolen/e-med...
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: SZKOLENIA

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu


Obrazek

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010 (wtorek), w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie przy Rondzie ONZ.

Dla każdego z uczestników szkolenia mamy darmowy kupon o wartości 300 zł netto do wykorzystania na reklamę w Google AdWords, w nowych kampaniach realizowanych z Marketing Online

Obrazek


Cena szkolenia
dla 1 osoby: 690 zł netto
dla 2 osób: 517 zł netto za osobę
dla 3 osób: 460 zł netto za osobę

***
Zapraszamy marketingowców zainteresowanych reklamą w wyszukiwarkach i programach partnerskich!
Pokażemy dokładnie metody mierzenia efektywności reklamy i skuteczne sposoby optymalizacji sprzedaży w Internecie.

Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie Reklamy w Wyszukiwarkach, Kontekstowej oraz Programów Partnerskich jako najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów w Internecie.
Na szkoleniu pokażemy najlepsze sposoby realizacji działań SEM i Afiliacyjnych w przypadkach, kiedy takie działania zlecane są wyspecjalizowanym agencjom.
Pokażemy jak można przeprowadzić przetarg na SEO i SEM, a następnie jak w pełni monitorować skuteczność wszystkich zleconych kampanii za pomocą Google Analytics lub innych narzędzi Web Analytics.
Pokażemy także jak zoptymalizować całą aktywność reklamową w Internecie (internetowy Media-Mix), aby pozyskać jak największą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.

Prowadzący Szkolenie: Piotr Guziur
O Firmie Marketing Online

***
Jak rezerwować miejsce?

Zachęcamy do zarezerwowania miejsca już teraz!
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie
Szkolenia.MarketingOnline.pl
lub kontakt telefoniczny z naszym biurem (32) 257 8766

***
Szczegółowy Program Szkolenia
9:30 - 11:00
1) SEM - Reklama typu Pull, a nie Push
a) Słowa kluczowe jako podstawa SEM (trendy, sezonowość i intensywność komunikacji)
b) SEM = SEO + PPC - charakterystyka metod promocji w wyszukiwarkach

2) Web Usability vs SEM Usability
a) "Content is The King" - Słowa Kluczowe, a Architektura Witryny
b) Strategia Witryny - planowanie treści, celów witryny oraz ścieżek konwersji

3) Reklama w wyszukiwarkach, czyli kampanie SEM/PPC
a) Cele i Strategia kampanii SEM
b) Google AdWords i Inne programy PPC
c) Trio: słowa kluczowe / teksty reklam / strony docelowe
d) Reklama Kontekstowa - szczegółowa charakterystyka
e) Wycena i optymalny budżet kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
f) Jak wybrać najlepszą ofertę SEM

11:15 - 12:45
4) Analityka Stron WWW
a) Web Analytics, czyli system statystyk odwiedzin strony www
b) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
c) Najważniejsze miary i raporty w Google Analytics

5) Optymalizacja Konwersji w Kampaniach Reklamowych w Internecie
a) Jak mierzyć realizację celu kampanii
b) Jakość wizyt z kampanii reklamowej, czyli krótki wykład o konwersji
c) Optymalny Media-Mix w Internecie - strategia zakupu kampanii reklamowych
d) Co wiemy z góry, czyli sprawdzone formaty reklamowe do każdego celu

13:45 - 15:15
6) Optymalizacja Kampanii SEM
a) Możliwości optymalizacji kampanii SEM
b) Indywidualna optymalizacja poszczególnych części kampanii reklamowej
c) Narzędzia SEM

7) Programy Partnerskie
a) Performance Marketing, czyli model rozliczeń za efekty reklamy
b) Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego
c) Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim
d) Sposoby mierzenia konwersji, a wartość lead'ów
e) Konwersja wielokanałowa oraz audyt Programów Partnerskich

15:30 - 17:00
8) SEO - moda, czy konieczność?
a) Strategie SEO - Intensywnie, Niszowo lub Długi Ogon
b) Etapy w Projekcie SEO
c) Mierzenie efektów SEO
d) Modele rozliczeń i wybór oferty SEO
e) SEO PR
f) SEO Multimediów
g) Jak wybrać najlepszą ofertę SEO

9) Nowe Media i Reklama Bahawioralna
a) targetowanie behawioralne
b) netPR
c) Social media marketing
d) konwergencja mediów i przyszłość reklamy online
e) nowe formaty reklamy kontekstowej (You Tube, inVideo Ads)

*Program merytoryczny może ulec niewielkim zmianom

***
Czas, Miejsce i Dojazd

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010, w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie, w sali zlokalizowanej w budynku Rondo 1 przy Rondzie ONZ
Budynek, w którym odbędzie się szkolenie.

Obrazek


Sala szkoleniowa

Obrazek

W czasie szkolenia przewidziano 3 przerwy na kawę/herbatę, którą wraz z drobną przekąską zapewniamy.
Przewidziana została także przerwa na większy posiłek (we własnym zakresie) ok. 13:00. W okolicy dostępnych jest kilka punktów, w których można smacznie zjeść w rozsądnej cenie.


Mapa Dojazdu


Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr Guziur
Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Temat: SZKOLENIA

Zaproszenie na konferencję @rewolucja biznesu 5.0
8-9 czerwca



Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


O Internecie w 2010 roku
Dlaczego dobry produkt jest ważny dla sukcesu przedsięwzięcia, jak dobry projekt przekłada się na dobry produkt. Jak zorganizować sprawy proces projektowania, rozłożyć etapowanie i dobrać zadania do ludzi, zapewnić konieczną innowacyjność i ograniczyć koszty. Wszystko w kontekście projektów internetowych. Co jest najważniejsze dla użytkownika – klienta i jak on postrzega witrynę internetową. Jakie są trendy rozwoju Internetu i w co warto inwestować wysiłek projektowy.
Andrzej Sienkiewicz – Ekspert, Firste Arts

Projektowanie “pozytywnych doświadczeń"
-Sprzedawanie emocji, czyli dlaczego kobiety chodzą w szpilkach ?
-Inwestowanie w User Experience? Za późno, Twoi użytkownicy już wybrali
-Nam klienci nie przeszkadzają, czyli Prezes wie najlepiej
-Twój biznes z perspektywy użytkownika
Eryk Orłowski, Offline.pl

Skuteczna kampania Google AdWords dla SME
-Wprowadzenie do usługi i charakteru usługi Livingmedia
-Prezentacja zaplanowanej strategii działań online dla platformy Livingmedia
-Przykłady podjętych działań: AdWords, social media i blog wiedzowy
-Prezentacja rezultatów działań w wyszukiwarkach
-Omówienie osiągniętych korzyści biznesowych
Robert Mazurczyk, Livingmedia
Zbigniew Nowicki,SEMBOX


Użyteczność jako przewaga konkurencyjna w eBiznesie
Prelegent opowie o swoich doświadczeniach z pracy nad wiodącymi w Polsce projektami eCommerce pod kątem generowania przewagi konkurencyjnej. Uczestnicy zapoznają się z metodami wykorzystania projektowania interakcji do budowy strategicznych przewag konkurencyjnych. Poruszona zostanie także kwestia ceny i zwrot z inwestycji w dobrą użyteczność. Wystąpienie będzie mieć charakter pragmatycznych rad, które można wdrożyć we własnym biznesie internetowym.
Tomasz Karwatka – Dyrektor Zarządzający Divante

Czy kryzys wspiera e-commerce? Reakcje sklepów internetowych na spowolnienie gospodarcze
Prezentacja wyników najnowszego badania e-commerce 2010, którego uczestnikami były sklepy internetowe, a efektem obszerny raport ilościowo – jakościowy.
-Obecność i wpływ spowolnienia gospodarczego na sprzedaż w sieci – na przykładzie opinii właścicieli sklepów internetowych
-Zmiany w sklepach w zakresie obrotów, zatrudnienia oraz sposobów promocji w kontekście odczuwanych skutków kryzysu
-Przyszłość branży e-commerce widzianymi oczami właścicieli sklepów internetowych
Wojciech Ciemniewski, Gemius

Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów
Prezentacja wyników badania użyteczności polskich serwisów internetowych.
Celem badania będzie diagnoza pojęcia użyteczności stron internetowych wśród użytkowników - internautów. Zbadany zostanie wpływ korzystania z witryn na kwestię użyteczności. Poruszymy główne problemy przy korzystaniu ze stron, z którymi borykają się internauci oraz ocenę polskich witryn pod kątem użyteczności w ich oczach.
Uzupełnieniem będzie diagnoza stanu wiedzy na temat użyteczności stron internetowych oraz jej wpływu na ich wykorzystanie wśród projekt managerów, marketerów - osób odpowiadających za marketing, wizerunek, sprzedaż w przedsiębiorstwach.
Poddamy porównaniu tegoroczne badania z przeprowadzonymi w roku ubiegłym.
Jan Wykrytowicz – Doktorant , Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Zarabiaj "półkowe" w internecie
-Usługi służące wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych
-Ekspozycji komunikatów prosprzedażowych
-Przykłady zastosowania strategii Win-win
Nikodem Krajewski, PromoRing

Social Media w e-commerce. Czyli od zaangażowania do zarabiania
-W jaki sposób skutecznie promować swój sklep w serwisach społecznościowych, blogach i mikroblogach?
-Jak mierzyć skuteczność prowadzonych kampanii?
-Dlaczego te działania promocyjne mają szansę zastąpić tradycyjny marketing?
Marta Klimowicz, Ideacto

Losowanie nagród ufundowanych przez Partnerów Projektu
Kuponu startowe na kampanie AdWords [300pln] + koszty konfiguracji oraz obslugi[/b]

Bankiet IAB UPDATE dla 300 przedstawicieli branży internetowej, Klub Piekarnia

Program do pobrania:
http://www.internet.nf.pl/konferencja/

Rejestracja:
http://www.internet.nf.pl/zgloszenie/
950 zl netto
* atrakcyjne rabaty !

Lidia Wysocka | menedżer projektów
e-mail: lidia.wysocka@nowoczesnafirma.pl
tel. +48 /22/ 314 14 90

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Nowe programy certyfikowane CIM – edycja letnia

Zapraszamy na nowe certyfikowane programy na licencji The Chartered Institute of Marketing: CAM Diploma in Communications (komunikacja rynkowa) oraz Diploma in Hospitality & Tourism Marketing (marketing na rynku usług turystycznych i sektora czasu wolnego).

Oba programy zainaugurują zajęcia 18 czerwca w Warszawie. Tym razem będą one realizowane w edycji letniej – od końca czerwca do końca sierpnia 2010. Uczestnicy wezmą udział w 8 dwudniowych sesjach poświęconych modułom:

CAM Diploma in Communications

1. Marketing a komunikacja rynkowa
2. Public Relations
3. Marketing bezpośredni i promocja sprzedaży
4. Reklama
5. Zintegrowana komunikacja marketingowa

Diploma in Hospitality & Tourism Marketing

1. Marketing a zachowanie nabywcy – aspekty strategiczne i operacyjne
2. Marketing usług i sektora czasu wolnego
3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych

Wśród prowadzących certyfikowani trenerzy CIM oraz doświadczeni wykładowcy i praktycy biznesu. Zapraszamy!

Po bliższe informacje prosimy o kontakt z:

Sabina Bryś

Project Manager
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444

Joanna Drezner
Project Manager
jdrezner@questus.pl
mobile: +48 691 366 116

Martyna Świetlik
Project Manger
mswietlik@questus.pl
mobile: +48 603 480 155
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: SZKOLENIA

http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-impact-ii-ba...


Obrazek

info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na drugą edycję konferencji z cyklu Social Impact: „Badania społeczne w Internecie: nauka i biznes”, która odbędzie się 30 czerwca w Auli Głównej Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych.
Konferencja jest organizowana we współpracy między Interactive Research Center organizatorem cyklu spotkań i konferencji Social Impact – oraz Informatyką Społeczną w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych. Dzięki niej realna staje się koncepcja spotkania reprezentantów nauki w obszarze Informatyki Społecznej oraz praktyków z branży Social media.

Spotkanie gościnnie odbędzie się w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, która jest ośrodkiem badawczym zajmującym się Informatyką Społeczną. Informatyka Społeczna to także nowe studia magisterskie na kierunku Informatyka w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, finansowane z funduszu FSS (Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy ). Studia te łączą wiedzę z dziedziny nauk społecznych i IT, kształcąc liderów pośród informatyków w społeczeństwie sieciowym. Połączenie wiedzy z dziedziny nauk społecznych i informatyki umożliwi także najbardziej twórczym absolwentom założenie własnych firm oferujących usługi Internetowe.

Program najbliższego wydarzenia to dwie części – naukowa i biznesowa, występujące w formule 20-minutowych wystąpień i 10 minut przeznaczonych na pytania.
Na spotkaniu zaprezentowane zostaną między innymi prace badawcze dotyczące Wikipedii, internetowych sieci społecznych oraz konkretne case study przedstawione przez praktyków z branży social media. Będziemy mogli wysłuchać między innymi prezentacji dwóch prelegentów wydelegowanych z IAB.
Druga edycja Social Impact ma za zadanie zaprezentować najnowsze trendy w badaniach i branży social media oraz pobudzić do myślenia nad nowymi kierunkami rozwoju branży z perspektywy badaczy z dziedziny nauk.
Mamy nadzieję, że to wyjątkowe spotkanie połączy przedstawicieli nauk informatycznych oraz praktyków pracujących na co dzień nad konkretnymi problemami swoich klientów i zaowocuje nowymi innowacyjnymi projektami oraz cennymi kontaktami biznesowymi. Podczas spotkania, a także zaraz po nim, zachęcamy do rozmów na forum grupy czy też w kuluarach.
Spotkanie będzie miało charakter otwarty, niemniej jednak liczba miejsc jest ograniczona (200)). Podobnie jak w przypadku pierwszej edycji Social Impact, będzie to spotkanie darmowe. Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest rejestracja poprzez formularz na stronie Social Impact.


Obrazek


Główny Organizator

Obrazek

http://www.goldenline.pl/grupa/ircenter/

Współorganizator II edycji

Obrazek
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Social Media. Marketingowy potencjał społeczności
14-15 września 2010, Warszawa


To już kolejna edycja szkolenia z social media :-)

Dowiecie się:
• czy i dlaczego warto być aktywnym w social media
• jak stosować narzędzia Web 2.0
• jak kreować wizerunek firmy na blogach i w portalach społecznościowych (m.in. na GL, Facebooku)
• jak prowadzić komunikację za pomocą mikroblogów (Blip, Twitter)
• jak stworzyć strategię social media dla marki/biznesu
• jak wykorzystać potencjał i możliwości mediów społecznościowych dla marki

Warsztaty poprowadzi Paweł Stempniak.

Szczegóły, cennik i zapisy w naszym serwisie:
http://conceptlabs.pl/szkolenia/social-media2.htmlDaria C. edytował(a) ten post dnia 19.08.10 o godzinie 11:33

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Laboratorium innowacji w biznesie
O warsztatach „48h z Internetem”

Daty i lokalizacja:
14-15.07.2010- Warszawa, DAGO Centrum
21-22.07.2010 – Wrocław, Mercure Wrocław Panorama

Warsztaty “48h w internecie” zostały stworzone z myślą o tych z Państwa, którzy szanse drzemiące w trendach pragną przekuć na realne korzyści dla siebie i swojego przedsiębiorstwa.

Dwudniowa sesja szkoleniowa ma za zadanie silnie związać światy rzeczywisty i internetowy, by pomóc Państwu poruszać się w obu tych przestrzeniach bardziej interdyscyplinarnie. Dlatego część prowadzaną na żywo połączyliśmy z komplementarną częścią w internecie, która – jak na Internet przystało – będzie pracować dla Państwa przez 48h bez przerwy. Oprócz kampanii, stron i statystyk do omówienia i przygotowania, zaangażujemy również w warsztat postać Internauty, który komunikować się będzie z Państwem w trakcie prowadzonych na szkoleniu projektów. Liczymy, że tak poprowadzone szkolenie pomoże Państwu lepiej rozpoznać możliwości, jakie daje Internet i efektywnie je wykorzystać w przyszłości.

Do kogo adresowane?
- Managerowie działów sprzedaży, marketingu i PR
- Samodzielni specjaliści odpowiedzialni za marketing i PR
- Kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla
- Brand managerowie
- Właściciele przedsiębiorstw szukający nowych kanałów komunikacji biznesowej oraz sprzedaży

Efekty:
Osoby, które ukończą szkolenie, zyskają większą elastyczność w dobieraniu kanałów promocji i sprzedaży online, podniosą też efektywność prowadzonych działań marketingowych. Zwiększenie kompetencji nastąpi w zakresie umiejętności:
- przeprowadzanie procesu wyboru narzędzi do promocji online
- tworzenie założeń merytorycznych i praktycznych dla witryn internetowych
- wykorzystywanie i synergizowanie bezpłatnych kanałów komunikacji typu: Facebook, Twitter, itp.
- realizacja podstawowych funkcji zarządzania kampaniami w Internecie, w tym kontrola wyników
- analizę przypadków stosowania innowacji w Internecie
- poznania specyfiki reklamy online (personalizacja reklamy w sieci)
- sposobów dotarcia do określonej grupy docelowej (wykorzystanie postępującej specjalizacji i segmentacji Internetu)

Ceny:
Całkowity koszt udziału w szkoleniu wynosi: 1200 zł (bez VAT)
Polityka rabatowa
10% – przy zgłoszeniu 2 osób z firmy
15% – przy zgłoszeniu 3 (lub więcej) osób z firmy

Szczegółowy program, cennik oraz rejestracja na stronie: http://www.sky-lab.pl

Kontakt:

Kinga Lasoń
kom. 692 216 824
mai: kinga.lason@sky-lab.pl
http://www.somedayinteractive.pl/Kinga Lasoń edytował(a) ten post dnia 23.06.10 o godzinie 16:13
Marek Klimasz

Marek Klimasz Specjalista d.s.
Marketingu
Internetowego

Temat: SZKOLENIA

Konferencja
„Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa, na organizowaną przez naszą firmę konferencję „Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”. Konferencja odbędzie się w malowniczo położonej miejscowości Mikołów na Śląsku – 25 czerwca 2010r.

` Podczas jej trwania skupimy się na efektywnym prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach, za pomocą „inteligentnych algorytmów”, strategii „CPA”, narzędzi analitycznych Google.

Odpowiemy na nurtujące pytania:

„Dlaczego nie można poprowadzić efektywnej kampanii bez Google Analytics?”,
„Jakiego rzędu oszczędności idą po wprowadzeniu skrupulatnych analiz za pomocą Google Analytics?”,
„Dlaczego wykluczenia i dopasowania słów kluczowych mają znaczenie?”.
„Czy można nie płacić za kliknięcia, w linkach sponsorowanych? Dlaczego warto rozważyć strategię CPA?”
„Systemy Kontekstowe dla każdego?”

Skąd pomysł na konferencję?

Codziennie przeprowadzamy dziesiątki audytów kont AdWords. Ich właścicielami są zarówno małe firmy rodzinne, jak i duże korporacje. Czasem kampanie prowadzone są przez agencje marketingu internetowego, czasem przez właścicieli lub osoby upoważnione. Niestety w obu przypadkach bardzo często pojawiają się te same błędy. Począwszy od zawyżonych stawek kosztów medium, poprzez źle dobrane słowa kluczowe, a kończąc na błędnych dopasowaniach i wykluczeniach słów kluczowych. Niestety w 90% przypadków klienci nie są świadomi tych błędów, przez co prowadzona kampania cechuje się nie tylko małą efektywnością, ale również zawyżonymi kosztami. Statystyki ukazujące jedynie ilość wejść, wyświetleń i „CTR” – bez informacji takich jak zwrot kosztów poniesionych na reklamę dodatkowo zakłamują rzeczywisty obraz.

Jednak sam problem konta Google AdWords jest, wierzchołkiem góry lodowej – pozostaje jeszcze kwestia stron www. Tutaj największym problemem jest umieszczanie wszędzie, gdzie tylko można –danych kontaktowych… Dlaczego jest to błąd? Poprzez takie działanie, nigdy nie będziemy mieli pewności, ile dokładnie osób przyprowadzonych z różnych źródeł reklamy internetowej dociera do kontaktu i przez to która forma reklamy jest efektywniejsza? I tym samym powraca nam kwestia, Google Analytics dzięki któremu będziemy mogli zapoznać się ze szczegółami preferencji Państwa klientów. Dowiedzą się Państwo co dany internauta robił w państwa serwisie: Czy doszedł do działu kontakt? Jeśli nie, to jakie kroki wykonał? Które pod strony odwiedził? Ile czasu na nich spędził? Czy pobrał Państwa ofertę PDF, DOC itp.? Kiedy i z jakiego źródła powrócił? Z jakiego jest miasta?

Jak Państwo widzą pytań jest wiele. Dzięki tej konferencji dowiedzą się Państwo w jaki sposób prowadzić i dlaczego warto prowadzić, rozbudowane badania za pomocą Google Analytics, jak zebrane dane wykorzystywać do prowadzenia kampanii reklamowych - nie tylko w Internecie.

Program Ramowy:

1. Dlaczego tu jesteśmy, jakie są główne założenia naszej konferencji.

2. Agencje marketingu internetowego w Polsce.
• Systemy rozliczeń, dlaczego niektóre bywają nie uczciwe.
• Najczęściej popełniane błędy
• Na co zwracać uwagę podczas wyboru firmy.
• Dlaczego „Marketing Consulting” wdraża nowe podejście podczas prowadzenia kampanii klientów.
• Pytania otwarte.
3. Prawdy i Mity – Linki Sponsorowane.
• „Słowo kluczowe” a „Fraza kluczowa” – co to jest? , jak dobrać i zoptymalizować.
• Wykluczenia i dopasowania słów kluczowych – czy znamy wszystkie słowa które mamy w kampanii?
• Opis reklamy, strona docelowa a wynik jakości – czy ma to tak wielkie znaczenie?
• Mapka dojazdu „Google Maps” w opisie Linku Sponsorowanego – czy warto?
• Co to jest strategia „CPA” – kroki dążenia do celu.
• Zastosowanie algorytmów podczas prowadzenia kampanii.
• Budowanie strategii oszczędności, podczas prowadzenia kampanii – jak wydawać mniej na Google.
• Ile procent jesteśmy w stanie zaoszczędzić, już pierwszego miesiąca kampanii – realne przykłady.
• Podsumowanie struktury kampanii – jak powinna wyglądać.
• Pytania Otwarte
4. Przerwa i konsultacje indywidualne.
5. Google Analytics
• Dlaczego niemożna efektywnie i oszczędnie, prowadzić kampanii reklamowych bez Google Analytics.
• Podstawowe raporty analityczne a raporty oparte o nasze filtry wyszukiwań.
• Realne zapytania klientów, czy warto je znać?
• Czy wiemy co internauta robi w naszym serwisie?
6. Reklama kontekstowa – Kampanie bannerowe.
• Wprowadzenie:
o Reklama tekstowa
o Reklama Graficzna i Dynamiczna
o Reklama Video
• Możliwości i zastosowania – dlaczego warto?
• Podsumowanie struktury kampanii
7. Rozmowy kuluarowe i konsultacje indywidualne.

„Marketing Consulting” - Chce podzielić się z Państwem swoją wiedzą, dać Państwu nowe spojrzenie na wiele kwestii bardzo często nie poruszanych. Pokazać czym tak naprawdę jest efektywna kampania w wyszukiwarkach, jak się do niej przygotować.

Dla tego zapraszamy Państwa 25 czerwca 2010r, na konferencję „Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”. Która odbędzie się w Mikołowskim Hotelu Pik o godz. 14.00. – udział w konferencji jest bezpłatny!

Zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie swojego przybycia do dnia22.06.2010r, drogą telefoniczną lub e-mailową:

Marek Klimasz - Marketing Consulting
Tel. 32 322 10 17
Kom. 698 67 97 50
Email. mk@marketing-consulting.com.pl

Ilość miejsc jest ograniczona.

Istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji pokoju w Hotelu PiK – cena pokoju 1 osobowego wraz ze śniadaniem 160zł z VAT.

Do zobaczenia 25 czerwca 2010r w Mikołowie!

Miejsce Konferencji:

„Hotel Pik”
Ul. Młyńska 5
43 – 190 Mikołów

Organizatorzy konferencji:

„Eagle Consulting”
„Marketing Consulting”

Pozdrawiamy Serdecznie!

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Szkolenie Google Analytics

Dowiedz się:

* jak rozpocząć efektywną pracę z Google Analytics,
* jak badać zachowania użytkowników serwisu,
* jak wyniki tych badań przełożyć na zwiększenie biznesowej skuteczności witryny,
* co zrobić, aby zbadać skuteczność swoich e-mailingów reklamowych,
* jak wykorzystać Google Analytics dla zwiększenia sprzedaży online,
* w jaki sposób zoptymalizować działania reklamowe w wyszukiwarkach, aby zwiększyć ROI.

wtorek, 29 czerwca 2010 r.
Hotel MDM, pl. Konstytucji 1, Warszawa

zamknięcie rejestracji 23 czerwca o godz. 12:00.

ZAPISZ SIĘ TERAZ!Bartłomiej Kącicki edytował(a) ten post dnia 22.06.10 o godzinie 12:19
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam do udziału w kolejnej edycji FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
"NEXT GENERATION MARKETING, CZYLI NOWA WOJNA O RYNEK"
10 sierpnia 2010 roku, Warszawa

Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tyś. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe on-line. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84% marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16% wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży on-line w najbliższych latach.

Zobacz więcej na http://www.fmi.com.pl/program.html

Dołącz do grupy na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/iv-forum-marketingu...

pozdrawiam, Agata Soboń-Modzelewska

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Reedycja warsztatów „48h z Internetem” już we wrześniu!

Laboratorium Innowacji w biznesie Skylab (http://www.sky-lab.pl) zaprasza na kolejną odsłonę 2-dniowych warsztatów „48h z Internetem”.
Tym razem spotykamy się 7-8 września w Warszawie.

Przypomnijmy Co robi Skylab?
Skylab prowadzi warsztaty otwarte, jak i zamknięte, typu in-company dzięki którym dowiesz się m.in:
* Jak swobodnie poruszać się w środowisku Web 2.0 finalnie zwiększając sprzedaż swoich produktów i usług
* Jak umiejętnie i strategicznie dobierać narzędzia do promocji online
* Jak wykorzystywać bezpłatne kanały komunikacji (np: Facebook, Twitter, Blip, Goldenline, Linkedin) do budowania własnej marki
* Jak praktycznie zarządzać kampaniami w Internecie i kontrolować ich wyniki
* Jakie są najbardziej spektakularne przykłady stosowania innowacji w Internecie
* Jak przeprowadzać działania reklamowe online (personalizacja reklamy w sieci)
* Jak wykorzystać postępującą specjalizację i segmentację Internetu

Więcej informacji o najbliższym projekcie oraz rejestracja na stronie: http://www.sky-lab.pl

Pozdrawiam
Kinga Lasoń
kom. 692 216 824
email: kinga.lason@sky-lab.pl

PS. Jeśli powołasz się na zaproszenie poprzez Goldenline otrzymasz specjalny rabat (szczegóły u organizatora).
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: SZKOLENIA

http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-impact-iii-k...


Obrazek

Koordynator Główny: Mariusz Karbowski
info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na trzecią edycję konferencji z cyklu Social Impact:

26 sierpnia w metalicznym, zbudowanym niczym z klocków lego budynku hotelu Park INN, zaprojektowanym przez Jurgena Mayera i Ovotz design Lab - odbędzie się już III edycja konferencji Social Impact. Wracając do klimatu pierwszej edycji wybraliśmy ten nowoczesny hotel o niespotykanej formie. Jego dogodna lokalizacja (naprzeciwko krakowskiej Wisły) sprawi, że uczestnicy konferencji będą mieli okazję poczuć atmosferę Social Impact w iście krakowskiej „wersji”
Mamy nadzieję, że przyjemna designerska atmosfera, pozwoli na jeszcze lepszą integrację branży Social Media i zgromadzi szerokie grono specjalistów.
Social Impact III Kraków , to także okazja do posłuchania wielu krakowskich osobistości rodem z Krakowa. Mamy nadzieję, że niezwykła atmosfera tego wakacyjnego wydania Social Impact , podobnie jak w przypadku zeszłych edycji zaowocuje wieloma ciekawymi inicjatywami ( jak grupa ekspercka, diagnoza Social Media, czy video w Social Media).

Sam wybierz kogo chcesz posłuchać na Social Impact III !
Przy tej edycji wprowadzamy też pierwszą nowość – konkurs na najlepszą prezentację podczas Social Impact. Social Impactowicze zupełnie sami zdecydują, który z prelegentów zostanie Social Impactorem. Na tydzień po III edycji zakończy się głosowanie przeprowadzane po konferencji i spośród zgłoszonych uprzednio prezentacji wybrane zostaną dwie, które zdobędą najwięcej głosów.
III edycja podobnie jak cały cykl konferencji organizowana jest przez firmę badawczą Interactive Research Center Sp. Z.o.o. zajmującą się badaniami Internetu ze szczególnym uwzględnieniem Social Media.
Współorganizatorem III edycji jest firma SmartPR z Krakowa (http://smartpr.com.pl) agencja PR zajmująca się innowacyjnymi projektami w dziedzinie budowania wizerunku firm w Internecie (m.in. Social Media).
Bądź z nami w Krakowie!
Tym razem liczba zaproszeń jest jak nigdy bardzo ograniczona (mamy tylko 150 miejsc), w przypadku każdej rejestracji wymagane jest potwierdzenie przybycia.


Obrazek


Główny Organizator

Obrazek


http://www.goldenline.pl/grupa/ircenter/
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Witajcie,
już we wrześniu zapraszamy na kolejną edycję szkolenia:

Social media. Marketingowy potencjał społeczności.
14-15 września 2010 | Warszawa | Paweł Stempniak

W trakcie warsztatów dowiecie się:
• czy i dlaczego warto być aktywnym w social media
• social media - czy to tylko chwilowa moda? Jaki mają wpływ na korporacje i biznesy?
• jak stosować narzędzia Web 2.0
• jak kreować wizerunek firmy na blogach i w portalach społecznościowych (m.in. na Facebooku)
• jak prowadzić komunikację za pomocą mikroblogów (Blip, Twitter)
• jak stworzyć strategię social media dla marki/biznesu
• jak wykorzystać potencjał i możliwości mediów społecznościowych dla marki

Szkolenie poprowadzi Paweł Stempniak. Zajęcia odbędą się w Centrum Biznesowym Horizon Plaza. Do 15 sierpnia szkolenie można zamówić z 15% rabatem.
Szczegółowy program, cennik, informacje o trenerze oraz zapisy online na stronie Concept Labs
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: SZKOLENIA

Cykl Szkoleń z Search Engine Marketingu dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!

Marketing Online zaprasza na cykl składający się z 4 spotkań, które zapewniają kompleksową wiedzę na temat reklamy internetowej. Pierwsze szkolenie już 20 sierpnia w Katowicach.

Wszyscy uczestnicy po każdym szkoleniu otrzymują Certyfikat Uczestnictwa oraz darmowe materiały drukowane i dostęp do multimedialnej platformy e-lerningowej. Natomiast po ukończeniu całego cyklu uzyskują Dyplom Specjalisty SEM.

Tematyka szkoleń:
1.Podstawy SEM - już 20 sierpnia w Katowicach.
2.Zaawansowane Web Analytics - we wrześniu w Warszawie.
3.Zaawansowane PPC - we wrześniu w Warszawie.
4.Zaawansowane SEO - w październiku w Warszawie.

Więcej informacji o poszczególnych szkoleniach znaleźć można na http://www.szkolenia.marketingonline.pl

Podstawowe Szkolenie SEM już 20 sierpnia w Katowicach!
Zapraszamy na całodniowe Szkolenie z Podstaw SEM, które odbędzie się 20 sierpnia 2010 w Katowicach. Mamy jeszcze ostatnie wolne miejsca! Całkowity koszt szkolenia to 690zł netto.
Tylko do 15 sierpnia zniżki do 25%!

Zakres szkolenia:
•Search Engine Marketing
•Web Usability i SEM Usability
•Kampanie SEM/PPC, czyli reklama w wyszukiwarkach
•Analityka Stron WWW
•Optymalizacja Kampanii Reklamowych w Internecie
•Optymalizacja Kampanii SEM
•Programy Partnerskie
•SEO - moda, czy konieczność?
•Nowe Media i Reklama Behawioralna

Lokalizacja i Program
Szkolenie odbędzie się w Hotelu Qubus w samym centrum Katowic. Potrwa od godziny 9:30 do 17:00 z trzema 15 minutowymi przerwami kawowymi oraz dłuższą przerwą na lunch (we własnym zakresie)Zobacz pełen Program Szkolenia

Obrazek


Więcej o szkoleniu
Podczas szkolenia całościowo i zrozumiale tłumaczone są podstawowe zagadnienia SEM oraz ich znaczenie i funkcjonalność w reklamie internetowej. Oprócz warstwy merytorycznej prezentacje zawierają konkretne case studies, obrazujące przykłady wykorzystania skutecznego marketingu internetowego. Więcej informacji
Każdy z uczestników otrzyma Certyfikat potwierdzający uczestnictwo oraz zakres zdobytej wiedzy.

Cel
Naszym celem jest pokazanie i omówienie jak efektywnie reklamować się w Internecie. Wskazujemy sposoby na zoptymalizowanie internetowego Media-Mix tak aby pozyskać największą możliwą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę. Uczymy zarabiać na Programach Partnerskich i pokazujemy jak przeprowadzić przetarg na działania SEO i SEM, a następnie jak monitorować ich skuteczność.

Adresaci
Cykl szkoleń kierowany jest do osób które chcą poznać czym jest Search Engine Marketing po to by lepiej zarządzać działaniami reklamowymi w wyszukiwarkach oraz monitorować ich efektywność.
Jak również dla tych którzy przymierzają się do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie. Słowem dla wszystkich, którzy mogą przez Internet zdobywać nowych klientów.

Szkolenie poprowadzi Piotr Guziur

ZAREZERWUJ MIEJSCE!Piotr Guziur edytował(a) ten post dnia 13.08.10 o godzinie 15:47
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Witajcie,

W dniach 31 sierpnia - 1 września 2010 w Warszawie organizujemy kolejną edycję warsztatów WEB USABILITY. Intuicyjne i użyteczne serwisy www.

W programie:
• Znaczenie i wzajemne relacje - Usability, Web Usability, użyteczność, UCD, HDI, accessibility, UX
• Usability w budżecie – wpływ na zyski i oszczędności
• Mity i błędne założenia – czyli czego nie powinniśmy oczekiwać od użytkownika
• Architektura informacji a Usability
• Usability a design
• Tworzenie treści zgodnie z zasadami usability
• Usability procesu rejestracji i wyszukiwania
• Usability e-newsletterów
• Usability w e-commerce
• Metody i techniki badań usability

Zajęcia poprowadzi Piotr Poznański - trener-ekspert z międzynarodowym doświadczeniem.

Szczegółowe informacje o programie, trenerze i zapisy: Concept Labs
Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach.
kontakt: szkolenia@conceptlabs.pl

Zapraszamy!Daria C. edytował(a) ten post dnia 19.08.10 o godzinie 11:37

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


http://www.internetbeta.pl/

Jeżeli chcesz tam być, napisz do mnie.
Jeżeli chciałbyś kupić wejściówkę o ponad 70% taniej - tym bardziej napisz.
Mam 1 (słownie jedną) wejściówkę.

Więcej informacji na priv, zapraszam.

RHRadosław Hechłacz edytował(a) ten post dnia 07.09.10 o godzinie 22:37
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: SZKOLENIA

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: SZKOLENIA

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach internetowych (SEM, SEO, PPC)
27-28 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Rozwój umiejętności:

• Optymalizacji serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych z naciskiem na Google
• Pisanie i redakcji treści przyjaznych wyszukiwarkom
• Tworzenie prostych i zaawansowanych kampanii linków sponsorowanych (AdWords)
• Analizy skuteczności i efektywności SEM
• Oceny ofert agencji zajmujące się SEM (SEO i PPC)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

• Ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl
• Ćwiczenie – zaprojektowania świątecznej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego

Program

Dzień I - temat przewodni SEO

1. Marketing w wyszukiwarkach – kurs na efektywność
• rynek reklamy online w Polsce i za granicą
• SEO i PPC wśród narzędzi marketingu online
• najświeższe dane i trendy z rynku marketingu w wyszukiwarkach

2. Czym są i jak działają wyszukiwarki
• co widzą, a czego nie widza wyszukiwarki
• jakie elementu stron biorą pod uwagę wyszukiwarki
• czym jest Page Rank

3. Optymalizacja stron od A do Z
• adresy stron - URLs
• znaczniki title oraz nagłówki
• meta tags
• mapy witryn
• optymalizacja landing pages
• nazewnictwo obrazków
• szybkość ładowania stron
• Flash
• AJAX/Javascript
• optymalizacja serwowania treści dla robotów (robots.txt, wykluczanie, widoczność treści dla robotów)
• Google Webmasters Tools

4. Content is the king- copywriting na usługach SEO
• analiza słów kluczowych
• optymalizacja istniejących treści
• user generated content
• specyfika języka Internetu

5. Strategie linkowania
• budowanie linków w oparciu o wartościowe treści
• rejestracja w katalogach
• wymiana i kupowanie linków
• zaawansowane strategie linkowania

6. Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO
• omówienie głównych technik nieetycznych
• jak rozpoznać techniki które mogą zaszkodzić
• czy warto myśleć o Black Hat

7. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• Analiza pozycji słów kluczowych
• Pomiar konwersji
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

Dzień II - temat przewodni PPC

1. Google AdWords od podstaw
• zakładanie i konfiguracja konta AdWords
• struktura konta AdWords
• podstawowe terminy i pojęcia

2. Pierwsza kampania w Google – szybki start
• definiowanie słów kluczowych
• teksty reklam
• kierowanie (targetowanie) reklam
• strona docelowa
• dopasowanie słów
• Keyword Tool

3. Typy kampanii reklamowych
• budowanie ruchu
• generowanie leadów (zapytań ofertowych)
• sprzedaż branding

4. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• klasyczne oraz szybkie raporty w AdWords
• pomiar konwersji
• optymalizacja kampanii
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

5. Zaawansowane dla zaawansowanych
• reklamy graficzne
• generator reklam graficznych
• edytor AdWords
• Integracja z Google Analytics
• Retargetowanie
• AdPlaner

6. Jak oceniać agencję SEM i jakość jej oferty
• kluczowi gracze
• standardy branżowe
• pułapki i nieetyczne zachowania
• modele rozliczeń

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl



Wyślij zaproszenie do