Temat: SZKOLENIA

Witam serdecznie,
Chciałabym zarekomendować udział w konferencji eTravel Forum, która odbędzie się w dniach 19-20 stycznia 2010 (http://e-travelforum.pl). Konferencja, która będzie odbywała się już po raz trzeci, dotyczy skuteczności sprzedaży w internecie, a więc najważniejszego obecnie tematu dla każdego handlowca. Tematyka niby dotyczy głównie produktów turystycznych ale praktycznie każdy menedżer w dowolnej branży dowie się niezwykle ważnych rzeczy. Mówcami będą fachowcy z najważniejszych firm w branży (Amadeus, Travelport, HRS) i takie znane portale, jak Expedia. Nie ma nudnych wykładów a głównie panele z zawodowcami z Google, Gemiusa itp. Będą takie tematy jak porównywarki cen (meta-search), narzędzia sprzedaży w MICE, systemy rezerwacyjne, e-promocja i e-PR. W sumie coś naprawdę wartościowego dla ludzi z hoteli, biur podróży, ale także agencji i działów promocji w miastach i regionach. Sama konferencja odbywa się 19-20.01 ale przez kolejne dwa dni od razu można wziąć udział w warsztatach z zarządzania reklamą w internecie i tworzeniu kampanii reklamowych w Google AdWords. Przy zgłoszeniu do 23 stycznia rabat 10%. Koszt udziału w dwudniowej konferencji 1200,00 PLN netto. W razie pytań proszę o kontak - biuro@e-travelforum.pl Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Tworzenie strategicznego planu marketingowego

Grupa docelowa

* Specjaliści posiadający operacyjne doświadczenie marketingowe, mający za zadanie opracowanie strategicznego planu marketingowego, pracujący w różnej wielkości organizacjach, koordynujący bądź włączeni w proces planowania strategicznego
* Menedżerowie, od których oczekuje się umiejętności spojrzenia na działania firmy w szerokim, strategicznym kontekście

Cele szkolenia

Przedstawienie procesu opracowywania marketingowego planu strategicznego oraz omówienie etapów planowania, technik i narzędzi wspomagających ten proces.
Korzyści dla organizacji i uczestników

* Poznanie procesu opracowywania marketingowego planu strategicznego, praktyczne rozwiązania
* Rozwinięcie umiejętności analizowania i wykorzystania informacji na temat otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy
* Nauczenie się praktycznego wykorzystania dostępnych modeli i technik
* Aktywny udział w opracowaniu planu marketingowego firmy już w trakcie szkolenia
* Obserwacja jak efektywnie wykorzystać potencjał zespołu opracowującego plan

Metodologia

* Program stworzony w oparciu o metodologię CIM podzielony jest na moduły prezentujące poszczególne kroki w planowaniu strategicznym
* Szkolenie pozwala poznać i zastosować w praktyce sprawdzone i i gotowe do zastosowania modele, techniki i narzędzia marketingowe
* Uczestnicy opracowują strategię działań konkretnej firmy, przedstawionej w case study.
* Proces analizy i planowania ma odniesienie do rzeczywistości i jest mocno osadzony w realiach ekonomicznych
* Interaktywna, warsztatowa forma zajęć, praca w oparciu o case study

Tematyka

* Definicja pojęć z zakresu planowania strategicznego i marketingowego
* Przedstawienie etapów planowania strategicznego modeli oraz narzędzi pomocnych w tworzeniu planu
* Rozumienie potrzeb i zachowania klienta
* Prezentacja case study, firmy opracowującej strategię działania na najbliższe lata
* Audyt marketingowy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy: czynników makroekonomicznych, konkurencji, dostawców i odbiorców, klientów
* Analiza potencjału wewnętrznego i możliwości firmy
* Szukanie najlepszych wzorców działania
* Podsumowanie procesu analitycznego (SWOT)
* Opracowanie planu strategicznego:
o ustalanie mierzalnych celów działania
o wybór kierunku uzyskania przewagi konkurencyjnej
o ustalenie strategii wzrostu w kontekście określonych celów
o wybór rynku docelowego w procesie segmentacji i targetowania
o pozycjonowanie marek z portfolio firmy
* Rekomendacja działań taktycznych w oparciu schemat Marketing Mix
* Kontrola działań i wyznaczanie wskaźników efektywności
* Prezentacje opracowanych w zespołach planów strategicznych, dyskusja, informacja zwrotna

Prowadzący: Ewa Gugała - Hugues

Informacje organizacyjne
Termin: 02-03.03.2010
Czas trwania: 16 godzin, 2 dni
Cena szkolenia: 1400 PLN
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne w Serocku k. Warszawy

Kontakt

mwozniakowski@irb.pl
mob. 695 330 033
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Jak efektywniej działać online? Tajniki Google Analytics, statystyki i badania.

Zapraszamy na WARSZTATY:
Kompleksowa analityka webowa. Google Analytics, statystyki, badania jakościowe.

Termin: 31 maja - 1 czerwca 2010
Miejsce: Warszawa, Horizon Plaza
Trener: Piotr Poznański

Dowiecie się jak odpowiednio wykorzystać dane z badań i Google Analytics, aby poprawić wyniki oglądalności, dochody serwisu oraz zaprojektować skuteczniejsze działania marketingowe.

W programie:
• jak stworzyć i zarządzać kompleksowym web analytics we własnej firmie
• jak analizować zachowania użytkowników serwisu www
• jak dobierać techniki badań jakościowych do wsparcia danych z Google Analytics
• jak mierzyć i analizować rezultaty kampanii reklamowych za pomocą Google Analytics
• jak wykorzystać zebrane dane do zaprojektowania efektywniejszych kampanii

Szczegółowy program i sylwetka trenera

Concept Labs
szkolenia@conceptlabs.pl
Tel. (22) 208 27 35Daria C. edytował(a) ten post dnia 11.05.10 o godzinie 14:08

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Konferencja "BezCenna promocja, czyli jak się wypromować małym kosztem" - wstęp wolny

Chcesz wziąć udział w ciekawych warsztatach?
Podpatrzeć specjalistów od reklamy i PR-u?
Zastanawiasz się, jak wypromować swoją firmę lub organizację przy
minimalnym budżecie?
Chcesz się dowiedzieć, jakich narzędzi reklamowych oraz PR-owych do tego
użyć?
Odpowiedzi znajdziesz na konferencji "BezCenna promocja"!

Szczegóły: http://www.bezcennapromocja.tk/

Konferencja "BezCenna promocja"
Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Stawki 5/7
Warszawa
27.02.2010 (sobota) od godz. 10.30
WSTĘP WOLNY

Zapraszamy!
Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej 'Moderator'
http://psychologia.pl/moderator

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Ostatnia chwila na przesłanie zgłoszenia swojego uczestnictwa w warsztatach


Obrazek


Pełne informacje oraz agenda warsztatów na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem Warsztatów

Serdecznie zapraszamy do udziału w " SKUTECZNY eMARKETING FARMACEUTYCZNY", które odbędą się w Warszawie, w dniach:

Rx
Warszawa, 15-16 marca 2010 r.

OTC
Warszawa, 23-24 marca 2010 r.

Rx

Kluczowe tematy seminarium

* Internet – narzędzie komunikacji, miejsce w promo-mix Rx
* zasady obecności w sieci
* narzędzia pomiaru:
* reklama online: przegląd e-kanałów, zasady skuteczności
* aspekty prawne działań w Internecie
* projektowanie strategii
* budowa serwisu produktowego skierowanego do lekarzy
* oraz do pacjentów

OTC

Kluczowe tematy seminarium

* Internet jako medium – perspektywy, możliwości, rozwój
* dobry serwis internetowy – co to znaczy i jak go stworzyć?
* efektywne planowanie kampanii reklamowej w sieci
* gracze na rynku reklamy online
* online media
* wskaźniki mediowe – jakie wybrać i jak z nich efektywnie korzystać?
* targetowanie reklam w Internecie
* struktura planowania kampanii

ostatnia chwila aby zarezerwować miejsce. Zapraszamy!

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Jolanta Kołodzińska
tel. 22 696 98 28 e-mail: jkolodzinska@movida.com.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Cześć.

Poszukuję wartościowych szkoleń z zakresu marketingu internetowego (e-commerce, ePR, www, SEO ).

Nie zależy mi na reklamach, ani na szukaniu przez wujka google. Chcę czegoś z polecenia.

Nie interesują mnie szkolenia na poziomie podstawowym skierowane do osób bez żadnej wiedzy.

Interesuje mnie wysoki poziom merytoryczny (fajnie by było gdyby trener był praktykiem , a nie trenerem od wszystkiego i niczego ).

Pod uwagę biorę również coś w zakresie sprzedaży produktów z zakresu nowych mediów i internetu.

Lokalizacja najchętniej Kraków lub Śląsk.

Temat: SZKOLENIA

Witam

Nie da się jednego połaczyć w całość, Jezeli chodzi o seo to chyba najlepszy byłby http://maxroy.com.pl chłopaki sie naprawdę znają.. Ale jak seo to i sem tutaj polecam oprócz maxroya, też http://marketinglab.pl chłopak zna się na rzeczy. Co do stron www zapewne pani chodzi o budowę stron (usability) no to kursy pana Karwatki (chyba są robione przez maxroi.pl). Epr niestaty nie znam dobrych kursów, ale polecam czytanie blogów na ten temat w ten sposób można naprawdę za darmo poszerzyć sobie wiedzę, co do e-commerce to wiem że od czasu do czasu organizowane sa konferencje e-commerce gdzie pojawiają się specjaliści od tego zagadnienia, budowa sklepów, cały sem, użyteczność, programy lojalnościowe, e-mail marketing. Myślę że jeżeli Pani poszuka to znajdzie Pani naprawde wiele propozycji za które nie będzie trzeba płacić, a pop prostu trzeba będzie poświecić trochę czasu. Dla zbierania wiadomości polecam też facebooka gdzie po poznaniu odpowiednich ludzi, czy zapisaniu sie na odpowiednie fora codziennie tak jak i na goldenlinie dostanie Pani taką porcję wiedzy że czasem to nawet trudno jest ogarnąć. Jeżeli ma Pani jakieś pytania służę pomocą.

Temat: SZKOLENIA

http://ecommerce.blox.pl/html to ciekawy link do bloga o e-commercach :D

Pozdrawiam
Mirek Jasiński

Mirek Jasiński prezes zarządu,
Regan Consulting

Temat: SZKOLENIA

A ja zapraszam na darmowe, internetowe szkolenie finansowe i ewentualnie proszę o pomoc techniczną w realizacji projektu.

Projekt jest całkowicie pro bono i niekomercyjny. Chwilowo muszę odreagować korporacyjną komercję i chcę to zrobić jak najlepiej.

Zapraszam i dziękujęMirek Jasiński edytował(a) ten post dnia 10.03.10 o godzinie 10:49

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Ostatnie 2 wolne miejsca!!!

Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw

Program kierowany do przedsiębiorstw z siedzibą bądź filią zlokalizowaną w Małopolsce.

Szkolenie współfinansowane ze środków UE

Inauguracja: 27 marca 2010r., Kraków

Program:

Sesja I.
Długo- i krótkookresowa efektywność przedsiębiorstw – źródła sukcesów i porażek małych i mikro firm
– jak grać, aby wygrać w warunkach konkurencji rynkowej?

Sesja II.
Efektywność zaczyna się od ludzi – sztuka budowania zespołu i przywództwa – jak współpracować, aby 2+2 równało się 5?

Sesja III.
Budżetowanie i planowanie finansowe – źródła kosztów i oszczędności – jak zaplanować rozwój firmy?

Sesja IV.
Analiza i ocena opłacalności projektów inwestycyjnych małych i mikro przedsiębiorstw – gdzie inwestować,
aby więcej zarabiać?

Sesja V.
Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań – sztuka tworzenia nowych produktów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzegać niezauważalne?

Sesja VI.
Skuteczna komunikacja małych i mikro firm – reklama to nie wszystko – jak być zauważonym na rynku?

Sesja VII.
Skuteczna sprzedaż małych i mikro przedsiębiorstw – metody budowania i narzędzia pomiaru – jak osiągać wzrost firmy przez wzrost sprzedaży?

Sesja VIII.
Długotrwała efektywność małych i mikro firm poprzez relacje z klientami i partnerami biznesowymi
– niematerialna wartość firmy - jak budować i zarządzać relacjami z klientami i partnerami biznesowymi?

Osoby zainteresowane udziałem proszę o kontakt:

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444
Grzegorz Borowiecki

Grzegorz Borowiecki Nadsztygar
WUNDERTEAM Górnicza
Agencja Kreatywna

Temat: SZKOLENIA

Polecam stronę http://inwestcjawkadry.pl tam jest cała masa szkoleń ;) strona ma ogólnopolską kampanię i na pewno ofert będzie przybywało! do tego bardzo dużo ofert dofinansowanych z EFS!

http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-ebiznes_...
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: SZKOLENIA

E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY - METODY I DOBRE PRAKTYKI

Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych czasach sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Internet jako technologia narzuca nowe kanały komunikacji. Dlatego też pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.

Cele szkolenia

W wyniku szkolenia uczestnicy:

* nabędą / rozszerzą i usystematyzują wiedzę dotyczącą e-marketingu i konsumentów online,
* poznają różne narzędzia marketingu efektywnościowego i metody ich optymalizacji.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

* planować, realizować, optymalizować i rozliczać kampanie sprzedażowe w internecie,
* współpracować z dostawcami marketingu interaktywnego,
* optymalizować wydatki na reklamę internetową,
* komunikować się efektywnie ze swoimi potencjalnymi klientami przy pomocy narzędzi e-marketingowych.

PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY
Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Szanowni Państwo,w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniu 14.05.2010r. w Poznaniu dbędzie się jednodniowe szkolenie:

KURS POZYCJONOWANIA I OPTYMALIZACJI STRON INTERNETOWYCH DLA POCZĄTKUJĄCYCH
- czyli skuteczna promocja stron WWW w wyszukiwarkach.


Termin: 14 maja 2010 w godzinach 10-18

Miejsce: Poznań

Grupa docelowa:
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chciałyby samodzielnie zająć się pozycjonowaniem swojej strony w wyszukiwarkach internetowych, w tym głównie w Google. Program kursu przygotowany jest tak, aby był on zrozumiały zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i dla tych, które mają doświadczenie w tworzeniu serwisów WWW. Kurs jest pozycją obowiązkową dla każdej osoby, która wykorzystuje internet w swojej codziennej pracy, projektując strony internetowe lub zajmując się witryną swojej firmy. Jest to kurs pozycjonowania od podstaw, który krok po kroku poprowadzi początkujących pozycjonerów przez kolejne etapy działań związanych ze zwiększeniem widoczności strony w wyszukiwarkach.

Cel:
Podczas kursu uczestnicy zrozumieją jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na kolejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim - jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznają także techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, dzięki czemu liczba osób odwiedzających strony danej firmy szybko wzrośnie, podobnie jak generowane przez nią zyski.

Podstawowe zagadnienia:
-działanie wyszukiwarek internetowych
-dobór najodpowiedniejszych słów kluczowych
-wybór odpowiedniej domeny-układ elementów strony
-optymalizacja kodu strony-optymalizacja treści strony
-dodawanie strony do Google oraz innych wyszukiwarek
-analiza konkurencji-skuteczne pozycjonowanie
-dodatkowe techniki promocji stron internetowych
-monitorowanie ruchu na stronie i jej popularności
Osoby zainteresowane szczegółowym programem kursu prosimy o kontakt: info@firma-semper.pl
 
Metody pracy stosowane podczas kursu:
-wykład przekazujący podstawową wiedzę teoretyczną
-prezentacja multimedialna-pozwalająca utrwalić wiedzę za pomocą przedstawionych przykładów
-zajęcia warsztatowe-pozwalające na zdobycie umiejętności praktycznych w oparciu o wiedzę teoretyczną

Wykładowca
Doświadczony ekspert w zakresie marketingu internetowego (SEO & SEM), założyciel i właściciel Firmy TENSE.PL, która  jako pierwsza wprowadziła modele ekonometryczne do pozycjonowania stron i prowadzenia kampanii reklamowych. Specjalista na co dzień zajmujący się doradztwem w zakresie wyboru optymalnych obszarów biznesowych do pozycjonowania (dobór słów kluczowych, analiza konkurencji), optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, a także marketingu w Internecie. Autor wielu projektów obejmujących takie zagadnienia jak: promocja marki, budowa wizerunku firmy czy statystyki dla instytucji i biznesu. W ramach współpracy z Centrum Semper spełnia się jako trener i twórca programów szkoleniowych obejmujących pozycjonowanie i optymalizację stron internetowych. Profesjonalista, znawca branży, prawdziwy pasjonat - właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Koszt uczestnictwa
450zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w kursie, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie kursu oraz serwis kawowy i obiadowy.

Zgłoszenia
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej:
http://firma-semper.pl/page_content/form.php
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby dokończyć proces rezerwacji miejsc.
Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upływa 01.05.2010r.
Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@firma-semper.pl
517 222 232
061) 8 102 194
http://firma-semper.pl
NIP 7772616176R
REGON 301265926
Serdecznie zapraszamy.
Roman Kawszyn

Roman Kawszyn Al Fianco Partners -
szkolenia sił
sprzedaży

Temat: SZKOLENIA

Legalny e-marketing – jak przeprowadzić kampanię sprzedażową zgodną z przepisami prawa

16 kwietnia Warszawa

Czas: 900 - 1700

O szkoleniu:
Pozyskiwanie klientów to jedna z najtrudniejszych rzeczy w biznesie. Oprócz znajomości technik sprzedażowych czy negocjacyjnych, należy mieć również na względzie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza te, które regulują kwestie związane z ochroną danych osobowych oraz świadczeniem usług drogą elektroniczną.

Cele szkolenia:
zdobycie wiedzy w zakresie konstruowania klauzul zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowo – handlowych
poznanie zasad outsourcingu usług związanych z marketingiem i obsługą klientów
tworzenie legalnego mailingu elektronicznego
najważniejsze obowiązki firmy przetwarzającej dane klientów w celach sprzedażowych, handlowych i marketingowych
poznanie praw osób fizycznych w kontekście ochrony danych osobowych

Koszt szkolenia:

980 zł brutto (VAT zw.)

Cena zawiera: Uczestnictwo w szkoleniu, Podręcznik, Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy kawowe,Certyfikat ukończenia szkolenia.
UWAGA PROMOCJA!!!
Każda druga zgłoszona osoba z firmy płaci za to szkolenie tylko 1zł!

Więcej informacji: http://alfianco.pl
telefon: 0-22-720-27-32

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Ostatnie 9 wolnych miejsc!!!

Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw

Program kierowany do przedsiębiorstw z siedzibą bądź filią zlokalizowaną w woj. małopolskim.

Szkolenie współfinansowane ze środków UE

Inauguracja: 15 maja 2010r., Kraków

Program:

Sesja I.
Długo- i krótkookresowa efektywność przedsiębiorstw – źródła sukcesów i porażek małych i mikro firm
– jak grać, aby wygrać w warunkach konkurencji rynkowej?

Sesja II.
Efektywność zaczyna się od ludzi – sztuka budowania zespołu i przywództwa – jak współpracować, aby 2+2 równało się 5?

Sesja III.
Budżetowanie i planowanie finansowe – źródła kosztów i oszczędności – jak zaplanować rozwój firmy?

Sesja IV.
Analiza i ocena opłacalności projektów inwestycyjnych małych i mikro przedsiębiorstw – gdzie inwestować,
aby więcej zarabiać?

Sesja V.
Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań – sztuka tworzenia nowych produktów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzegać niezauważalne?

Sesja VI.
Skuteczna komunikacja małych i mikro firm – reklama to nie wszystko – jak być zauważonym na rynku?

Sesja VII.
Skuteczna sprzedaż małych i mikro przedsiębiorstw – metody budowania i narzędzia pomiaru – jak osiągać wzrost firmy przez wzrost sprzedaży?

Sesja VIII.
Długotrwała efektywność małych i mikro firm poprzez relacje z klientami i partnerami biznesowymi
– niematerialna wartość firmy - jak budować i zarządzać relacjami z klientami i partnerami biznesowymi?

Kontakt :

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie zapraszam!


Obrazek

info@social-impact.pl

Ruszyła strona zapisów http://www.social-impact.pl na darmową konferencję Social Impact. Znajduje się na niej szczegółowy opis programu spotkania i opis prelegentów. Spotkanie będzie miało charakter na wpół formalny i ma umożliwić zapoznanie się z najnowszymi trendami w Social Media.
Chcesz wiedzieć jak wykorzystać Social Media w działaniach marketingowych, jakie dane możesz otrzymać monitorując różne obszary Social Media? Zapraszamy!
Zapraszamy do dokonania rejestracji już dziś, ponieważ ilość zaproszeń jest ograniczona.
Ponieważ głównym celem spotkanie jest integracja prosimy o uzupełnienie w formularzu rejestracyjnym tematyki o której chcą Państwo z nami porozmawiać. Na identyfikatorach oprócz Państwa imion i afiliacji będzie widoczna również interesująca Państwo tematyka


Obrazek


pozdrawiam
Mariusz Karbowski

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na

szkolenie Google Analytics

organizowane przez agencję Bluerank.

data: 22.04.2010

miejsce: Łódź

zapisy: na stronie

cena: 490 zł netto

w cenie:
- uczestnictwo w szkoleniu
- certyfikat poświadczony przez Google
- wyjątkowy GRATIS od Bluerank: miesięczny darmowy dostęp do aplikacji statystycznej Bluestat, służącej do analizy wyników serwisu lub kampanii
- kupon AdWords o wartości 200 zł

Więcej informacji na stronie szkolenia

pozdrawiam i zapraszam!

Bartłomiej Kącicki
training specialist
Bluerank sp. z o.o.Bartłomiej Kącicki edytował(a) ten post dnia 15.04.10 o godzinie 17:11

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, który inaugurujemy w Krakowie 15 maja 2010r.

Jest to projekt dofinansowany ze środków UE kierowany do pracowników oraz właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw z województwa małopolskiego.

Termin: poniedziałek 26 kwietnia 2010r., godz. 18.00
Miejsce: Centrum Hotelowo- Konferencyjne WITEK (ul. Handlowców 14, Kraków- Modlnica)

Plan spotkania obejmuje:

- Powitanie uczestników

- Cele programu i prezentacja prowadzących

- Układ programu i jego elementy

- questus - Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Londynie

- Pytania i odpowiedzi

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do piątku 23 kwietnia do godziny 14.00

W razie pytań proszę o kontakt:

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Szkolenie "SOCIAL MEDIA NA USłUGACH FIRM"

Zapraszam na szkolenie organizowane przez http://up-to-date.pl w Poznaniu, 29 kwietnia 2010 nt. możliwości wykorzystania serwisów społecznościowych w marketingu i PR. Ostatnio bardzo "trendy" stał się temat wykorzystania Facebooka do promocji firmy (i o tym też będzie na szkoleniu :-)), ale również pokażemy jak sensownie użyć social media w działaniach PR'owych. Z naciskiem na "sensownie" :))

Szczegóły szkolenia są na stronie: http://up-to-date.pl/szkolenia/kalendarz-szkolen/socia...
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: SZKOLENIA

ZAPRASZAM NA SZKOLENIA OTWARTE - MAJ 2010

20% rabatu od ceny szkolenia dla członków grupy "Szkolenia promocje last i first minute" przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 30 kwietnia.

Dołącz do naszej grupy i korzystaj z rabatów na szkolenia.

20% rabatem objęliśmy następujące szkolenia:

MOTYWOWANIE HANDLOWCÓW. Systemy Wynagrodzeń i Motywowanie Pozafinansowe.

Motywowanie handlowców, to szkolenie obejmujące wszystkie elementy motywacji finansowej i pozafinansowej, które powinny funkcjonować w sprawnie działającym dziale handlowym. 10% przychodu ze szkolenia zostanie przekazane na cele statutowe Polskiej Akcji Humanitarnej ...
poznaj pełny program szkolenia

COACHING - Warszat Menedżerski

Uczestnicy przećwiczą metody i narzędzia coachingowe w trakcie własnych "sesji" coachingowych, co pozwoli na wypracowanie rozwiązań dylematów z realnych sytuacji ich życia zawodowego oraz będą potrafili wdrożyć wypracowane rozwiązania w swoje zadania menedżerskie.
poznaj pełny program szkolenia

WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

Szkolenie jest przeznaczone dla product i brand managerów, dyrektorów marketingu, członków zarządu.
poznaj pełny program szkolenia

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA z Elementami Organizacji i Planowania

Na szkolenie zapraszamy każdego, ... komu zależy na zwiększeniu swojej osobistej efektywności.
poznaj pełny program szkolenia

OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY

Standardy obsługi klienta to zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności, dzięki którym możemy być pewni, że nasza obsługa klienta jest solidna, uprzejma, profesjonalna, jednym słowem ma wszystkie cechy, których oczekuje klient.
poznaj pełny program szkolenia

ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

Jak prawidłowo wdrożyć i wykorzystać możliwości Zarządzania Poprzez Cele, o tym powiemy już na szkoleniu.
poznaj pełny program szkolenia

NEGOCJACJE CENOWE DLA HANDLOWCÓW

Nabierzesz pewności siebie w trakcie rozmów o cenie. Przekonasz się, że stoisz na silnej pozycji i dysponujesz wieloma atutami, o których nawet nie pomyślałeś.
poznaj pełny program szkolenia

UWAGA RABAT!
20% rabatu od ceny szkolenia dla członków grupy "Szkolenia promocje last i first minute" przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 30 kwietnia.

Dołącz do naszej grupy i korzystaj z rabatów na szkolenia.



Wyślij zaproszenie do