Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam do lektury najnowszego wpisu na blogu Jakuba B. Bączka (złoty medalista mistrzostw świata, jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stéphane'a Antigi), a w nim znajdziesz szczegóły odnośnie wystąpienia Kuby dla 40-tysięcznej publiczności!

http://www.jbbcoaching.pl/wystapienie-dla-40-000-ludzi...


Obrazek

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Marketing internetowy i Social Media

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć kompletną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu e-marketingu, reklamy oraz social media, a w szczególności:
- menedżerów i specjalistów marketingu i sprzedaży,
- specjalistów ds. PR i komunikacji,
- pracowników agencji badań marketingowych,
- fachowców poszukujących nowych rozwiązań zwiększających konkurencyjność firmy i produktów,
- osoby, które wiążą swoje plany zawodowe z pracą w marketingu i social media.

Cele szkolenia:
Marketing internetowy i Social Media jest dziedziną prężnie rozwijającą się w dzisiejszym świecie opartym na wirtualnym przepływie i pozyskiwaniu informacji.
Podstawowymi celami szkolenia są:
- zwiększenie wiedzy na tema roli marketingu w firmie w zależności od branży,
- tworzenie skutecznych strategii marketingowych,
- poznanie najlepszych praktyk e-marketingu,
- zapoznanie mechanizmami rządzącymi światem Social Media,
- budowanie skutecznych kampanii reklamowych.

Program szkolenia:

1.Nowoczesne zarządzanie marketingowe.
• cechy prawidłowo skonstruowanego planu marketingowego;
• spójność komunikacji marketingowej;
• marketing tradycyjny, a e-marketing;
• wprowadzenie do marketingu internetowego;

2. Marketing internetowy oraz promocja produktu on-line.
• strategie marketingowe;
• wykorzystanie poszczególnych narzędzi strategicznych pozwalających skutecznie radzić sobie z konkurencją;
• korzyści z internetowej działalności marketingowej;
• banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki;
• ocena skuteczności reklamy.

3. Cele marketingu internetowego.
• zwiększenie liczby odwiedzin;
• zwiększenie ilości leadów;
• budowanie wizerunku;
• promocja marki;
• generowanie zwrotu inwestycji.

4. Narzędzia marketingu internetowego.
• taktyka, formy i działania w ramach internetowego Public Relations
• reklama display – reklama graficzna
• e-mail marketing;
• SEM - marketing w wyszukiwarkach;
• word-of-mouth - marketing szeptany;
• buzz marketing - marketing wirusowy;
• affiliate marketing - marketing paretnerski
• guerilla marketing - marketing partyzancki;
• SEO i SEM;

5. Social media.
• prezentacja najważniejszych narzędzi do oceny efektywności działań w social media: Facebook, YouTube, Goldenline, LinkedIn, Twitter;
• skuteczny Fan Page na Facebooku;
• wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej;
• korzyści z udziału w sieciach społecznościowych

6. Pozycjonowanie stron www i marketing w wyszukiwarkach.
• promocja w wyszukiwarkach;
• czynniki wpływające na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach;
• kampania w boksach sponsorowanych;
• metody analizy prowadzonych działań i zwiększanie efektywności promocji.
• jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie;
• optymalizacja strony www;
• zarządzanie linkami;
• systemy wspomagające.

7. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie.
• monitoring aktywności klientów;
• mierzenie skuteczność kampanii zasięgowych;
• mierzenie skuteczność działań Prowskich;
• mierzenie skuteczności kampanii wirusowych;
• Google Analytics;
• podstawowe wskaźniki i modele rozliczeń;
• jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe.

Forma prowadzenia zajęć:
Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje.

Szkolenie kończy się wydaniem certyfikatu ukończenia szkolenia!

Termin szkolenia: 10-11.12.2014r.
Czas trwania szkolenia: 16 godz.
Miejsce szklenia: Kraków

Koszt szkolenia wynosi 550 zł brutto.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia oraz poczęstunek kawowy.

***
Szczegółowe informacje i zapisy:
Krakowski Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy "Semeks"
Kraków, ul. Wadowicka 12
http://semeks.com.pl

Więcej informacji udzielmy drogą telefoniczną: 12 296 43 64

ZAPRASZAMY!
Katarzyna Prędotka

Katarzyna Prędotka Specjalista ds.
organizacji i
sprzedaży, MultiExpo
Sp. zo.o.

Temat: SZKOLENIA

„Wypromuj swoją firmę”

„Wypromuj swoją firmę” to szkolenie, które bez wątpienia ukaże możliwości płynące z internetu. Ukierunkuje uczestników na pozytywny rozwój swojej firmy. A także pomoże w jak najlepszym wyborze odpowiednich narzędzi e – marketingu dla konkretnej firmy.
„Wypromuj swoją firmę” koncentruje się również na jeszcze jednym aspekcie – media społecznościowe, z pozoru dla wielu ich odbiorców to nic trudnego, jednak wiele funkcji tego bogatego w możliwości medium jest na co dzień pomijanych.
Na szkoleniu, które poprowadzą eksperci z branży będziesz mógł się dowiedzieć nie tylko jak dokładnie i precyzyjnie wykorzystać funkcje największych portali społecznościowych, ale także jak poznać swoją firmę od strony internetu, nadać jej nowego kształtu i żyć z nią na co dzień.

CEL SZKOLENIA:
1.Dokładne zapoznanie się z mechanizmami które kierują promocją firmy w sieci
2.Poznanie najważniejszych (płatnych oraz bezpłatnych) narzędzi e – marketingowych.

ODBIORCY:
Szkolenie jest kierowane do osób które dopiero podejmują, lub już podjęły wyzwanie jakim są nowe media. Również osoby które są odpowiedzialne za działania marketingowe w firmie i chcą zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzą będą zadowolone ze szkolenia.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
Budowanie marki w sieci
Planowanie długofalowej kampanii reklamowej
Tworzenie ciekawych tekstów reklamowych
Korzystanie z portali społecznościowych, aby skutecznie wspierały biznes
Mierzenie wyników działań
Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
Wspieranie kreowania wizerunku poprzez video marketingowe
Tworzenie scenariuszy filmów, montowanie oraz współpraca z YouTube

Więcej szczegółów na:
http://www.multiexpo.pl/wypromuj-swoja-firme
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na największe w historii polskiego internetu szkolenie online "Droga Naprzód"! Dołącz do nas już teraz.
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
4 SPECJALNYCH GOŚCI: Zaplanuj z nami nowy rok. Naucz się jak opisywać, zaplanować i zrealizować własne cele.
WYGRAJ BILETY: Zdobądź jeden z 40 całkowicie darmowych biletów na spotkanie z Nickiem Vujicicem i jeden z 10 na Anthony Robbinsa The Way Ahead !
OSTATNI MOMENT by skorzystać z wyjątkowych okazji i zapewnić sobie udział na spotkaniu z Nickiem Vujicicem i Anthonym Robbinsem w tak atrakcyjny sposób.
Kiedy? Zapisz się by otrzymać link do szkolenia: Start 20 grudnia 20:00 - 24:00. Dokładnie tak! Co najmniej 4 godziny praktycznego szkolenia w gronie minimum 30.000 ludzi - planowana liczba uczestników. Spotkanie jest całkowicie bezpłatne. Do zobaczenia!
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
Koniecznie udostepnij to wydarzenie znajomym - to także premiujemy nagrodami.


Obrazek
Daniel Bossy

Daniel Bossy Przedsiębiorca,
trener rozwoju
osobistego

Temat: SZKOLENIA

***UWAGA*** WAŻNA INFORMACJA DLA SPRZEDAWCÓW, PRZEDSIĘBIORCÓW, MENADŻERÓW, MARKETERÓW***

Już W Dniu 27.01.2015 Odbędzie Się Szkolenie PRO z Marketingu Internetowego, Podczas Którego Przedstawione Zostaną Zasady, Jakimi Kieruje Się Marketing Internetowy. Dowiesz Się W jaki Sposób Zwiększyć Ruch Na Swojej Stronie Kilkukrotnie, Oraz Jak Generować Sprzedaż W Krótkim Czasie. Szkolenie Jak i Zapis Są Bezpłatne, Natomiast Ograniczona Została Liczna Osób do 500. Zapisz Się klikając w link: http://bit.ly/zapisfree


Obrazek

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Wciąż szukasz skutecznego sposobu, żeby zarobić w Internecie?
Czy może szukasz kogoś kto Ci pomoże ogarnąć się w tym wszystkim i Cię poprowadzi do Twojej pierwszej wypłaty wypracowanej w internecie. Jeśli jesteś w jednej z dwóch sytuacji to mam coś co może Cie zainteresować. Zresztą zobacz Sam! Jest to darmowe oczywiście =>Kliknij Tutaj Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.03.15 o godzinie 19:22

Temat: SZKOLENIA

warsztaty Effective Sale Session 2015, http://ess2015.pl/

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Witam,
juz 13 marca rusza nowy projekt szkoleń online. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom postanowiliśmy przygotować serię szkoleń z internetowego marketingu. Przeprowadzimy was przez meandra adwordów, Facebooka, youtuba, content marketingu i wielu innych. Polecam http://sqam.org/szkolenia-on-line/Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.03.15 o godzinie 12:42
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA

Dołącz do bloku Strategic Marketing – opartego na założeniach programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing:

• Kraków
• Warszawa
• Trójmiasto

Rozwiń umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, odkryj nowe możliwości, przełóż strategię na decyzję operacyjne w Twojej firmie, a w rezultacie zdobądź międzynarodowe kwalifikacje CIM.

Więcej info: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszamy.
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy na warsztaty e-marketingowe Concept Labs.

Zapewniamy
• silną dawkę praktycznej wiedzy
• kameralne grupy warsztatowe już od 4/6 osób!
• cenionych trenerów-praktyków
• autorskie programy oparte na najnowszych trendach w e-marketingu • ciekawe case studies i aktywne metody prowadzenia zajęć
• inspirującą atmosferę i komfortowe warunki pracy
• elegancki pen drive z materiałami szkoleniowymi
• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń e-marketingowych od 2009 roku

Usability serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. 22-23 kwietnia 2015

Content Marketing i Copywriting w Internecie. 21 maja 2015

Trendy marketingowe 2015 28 maja 2015

Jeśli chcecie poznać szczegóły, zapraszam do kontaktu: szkolenia@conceptlabs.plTen post został edytowany przez Autora dnia 30.03.15 o godzinie 13:31
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: SZKOLENIA

Konferencja "Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.

W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.

Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00
Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
Więcej informacji: http://efektywna-sprzedaz.pl

Do zobaczenia!


W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie
Michał K.

Michał K. konsultacje z social
media, szkolenia z
marketingu online

Temat: SZKOLENIA

Dowiedz się jak wygrać (prawie) każdy przetarg

http://www.global.waw.pl/jak-wygrac-przetarg/

Poznaj:
- warunki udziału w postępowaniu oraz ocenę ich spełniania
- kryteria oceny ofert
- zasady udzielania zamówień
- procedury wyboru najkorzystniejszej oferty

Tym razem odpoczywamy od betonu i spotykamy się w bardzo malowniczych miejscach:
23-24.05 Hotel Jabłoń • Lake Resort​, Pisz
13-14.06 Hotel Liptakowka***​, Białka Tatrzańska
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.

Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą

unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Partnerzy konferencji - firmy: F-Secure oraz Merinosoft Sp.z o.o., zaprezentują swoje rozwiązania dla nowoczesnych firm.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
- wsparcie procesów biznesowych – BPM
- Business Intelligence - analizy i raporty
- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
2.mobilny handlowiec / agent
- rozwiązania / aplikacje mobilne,
-usługi mobilne - mapy / lokalizacja,
- sprzęt handlowca / agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
- rozliczanie prowizji
- system powiadamia, przypomina,
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień,
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
- systemy mailingowe i SMS-owe
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży
- porównywarki cen i usług
- elektroniczny kanał sprzedaży / ubezpieczeń
- social media w handlu i ubezpieczeniach

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry

zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż
, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa

danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych,

controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Anna Konik

Anna Konik specjalista ds
sprzedaży, COGNITY
Szkolenia

Temat: SZKOLENIA


Obrazek



Kurs E-marketing pod kątem SEO. Pozycjonowanie stron internetowych



Obrazek


Przy większej liczbie Uczestników z tej samej firmy (po podaniu hasła: GoldenLine) - każda kolejna osoba otrzymuje -10% rabatu!


PROGRAM SZKOLENIA



Obrazek
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy na maksymalnie użyteczne warsztaty z zakresu e-marketingu i usability.
Otwarte szkolenia Concept Labs przygotowujemy na bazie najlepszych praktyk. Stale śledzimy trendy rynkowe i tworzymy nowe autorskie programy szkoleniowe.

Już jesienią:

Usability serwisów internetowych i aplikacji mobilnych
29-30 września 2015
| Warszawa | Grzegorz Ludorowski

Czy wiesz, że dobre usability może stanowić Twoją przewagę konkurencyjną? Poznaj najnowszą wiedzę o użyteczności i trendy projektowe! W trakcie warsztatów dowiesz się, jak poprawić parametry Twojego serwisu lub aplikacji i sprawić, by wizyta Internauty była intuicyjna, sprawna, przyjemna i efektywna. Zastosuj zdobytą wiedzę i zarabiaj na dobrym usability!
To już 14 edycja naszego szkolenia!

User Experience Leader
13 października 2015
| Warszawa | Piotr Poznański

Zarządzasz aplikacją mobilną, stroną internetową lub systemem transakcyjnym? Jesteś odpowiedzialny za rozwój produktu cyfrowego? Zastanawiasz się czy spełnia on oczekiwania użytkowników? Co jeszcze możesz zrobić aby zwiększyć komfort użytkowania, a równocześnie generować większe zyski dla firmy? Poznaj praktyczne techniki i narzędzia - wireframinu, prototypowania i rozrysowywania procesów. Dzięki warsztatom dowiesz się, jak stworzyć persony i user journeys i jak mogą Ci pomóc w projektowaniu serwisu lub aplikacji.
Usprawnij swoją pracę projektową i zwiększaj konwersję!

Usability formularzy internetowych
14 października 2015
| Warszawa | Grzegorz Ludorowski

Projektujesz lub bierzesz udział w procesie projektowania formularzy internetowych? Na co dzień stoisz przed wyzwaniami komunikacji z innymi działami lub Zleceniodawcą? Mierzysz się z presją czasu? Zastanawiasz się czy formularz jest zrozumiały dla użytkownika, czy wypełni go szybko i prawidłowo?
Weź udział w naszym szkoleniu, a dowiesz się jak z tymi problemami radzą sobie praktycy usability. Poznasz sprawdzone metody projektowe i zyskasz cenne wskazówki, które pomogą Ci efektywnie projektować przyjazne i skuteczne formularze.

Dlaczego warto?
• Zdobędziesz nowe umiejętności oraz poznasz innowacyjne narzędzia i rozwiązania marketingowe. Otrzymasz silną dawkę praktycznej wiedzy do wdrożenia od zaraz!
• Efektywnie wykorzystasz czas na naukę w kameralnej grupie szkoleniowej.
• Weźmiesz aktywny udział w zajęciach dzięki zastosowaniu metod szkoleniowych aktywizujących uczestników, pobudzających kreatywność oraz operacyjne myślenie.
• Skorzystasz ze sprawdzonego autorskiego programu szkoleniowego, który został opracowany na bazie najnowszych badań, trendów rynkowych, case studies oraz cennych doświadczeń naszych trenerów-ekspertów.
• Wymienisz doświadczenia i nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe z innymi uczestnikami.
• Materiały szkoleniowe otrzymasz na praktycznym nośniku pen drive.

Sprawdź OPINIE uczestników o naszych szkoleniach.Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.08.15 o godzinie 15:31
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: SZKOLENIA

Jak osiągnąć synergię w sprzedaży?

Obrazek

Konferencja Omnichannel Commerce, 26 listopada 2015, Warszawa, Hotel Polonia Palace
Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe. Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.
Wszystkich odpowiadających w firmach za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce.

Podczas spotkania z ekspertami m.in:
• pokażemy Ci, jaką metodykę zastosować, aby, krok po kroku, wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
• podpowiemy rozwiązania, które mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży w kanałach internetowych
• wyjaśnimy, jak optymalnie wykorzystać potencjał omnichannel do zwiększenia sprzedaży in-store
• odpowiemy na pytanie, kim są cyfrowi emigranci oraz cyfrowi autochtoni i jak możesz się z nimi komunikować
• pomożemy wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
• powiemy, które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
• zaprezentujemy przykłady skutecznej implementacji omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
• wspólnie z ekspertami zastanowimy się w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii

Wśród prelegentów m. in.:
• Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
• Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
• Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
• dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
• Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
• Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
• Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
• Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
• Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Cena: 1295 zł netto
Zapraszamy do obserwowania nas na LinkedIn

Masz pytanie? Zadzwoń, bądź napisz e-maila!
T: +48 22 333 9761
e-mail: konferencje@pb.pl
WWW: http://konferencje.pb.pl/konferencja/923,omnichannel-c...
Paweł Kulig

Paweł Kulig Specjalista ds
Marketingu, Kredens
Cafe

Temat: SZKOLENIA

Przedstawiam Wam platformę ze szkoleniami dla osób chcących się rozwijać.
Szkolenia są darmowe, jak i płatne. Gorąco polecam!

http://www.profiworld.com/

Wejdź i sprawdź czego możesz się ciekawego dowiedzieć i nauczyć.

Pozdrawiam serdecznie!
Michał Waleriańczyk

Michał Waleriańczyk Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego,
Fabryki Mebli F...

Temat: SZKOLENIA

kiedy coś w Poznaniu?

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

PIERWSZY W HISTORII KONGRES EXCLUSIVE SERVAQ EVENT!
E-MARKETER - SPECJALISTA PRZYSZŁOŚCI
Dowiedz Się Jak Stać Się Marketerem Iinternetowym, Promować Siebie i Swój Biznes

Czy zarabianie w Internecie jest przeznaczone dla nielicznych? Bzdura! Niezależnie od tego kim jesteś, czym się zajmujesz i jakie masz doświadczenie możesz to zrobić.

Wykorzystasz Internet do zwiększania aktualnych dochodów, a nawet do całkowitego odcięcia się od nich na rzecz prowadzonego w sieci biznesu.

Jednak istnieje bariera wejścia, które niektórzy nie są w stanie przeskoczyć. Jak każda nowa specjalizacja marketing internetowy rządzi się swoimi prawami. Trzeba je najpierw poznać, a dopiero później zabierać się za działanie. W przeciwnym razie nasze starania i chęci szybko ostygną.

Dlatego na kongresie Exclusive Servaq Event dowiesz się jak przełamać dotychczasowe lody i prawidłowo wejść w świat marketingu internetowego. Dzięki temu istnieje bardzo duża szansa, że Internet pozwoli Ci na niesamowity rozwój Twojej działalności oraz Twojej osoby.

Bilety możesz zamówić na http://event.servaq.pl/



Wyślij zaproszenie do