konto usunięte
Ewa
Chojecka
pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...
Temat: SZKOLENIA
Zapraszam Wszystkich "Goldenline'owiczów" na
Szkolenie Reklama Google Adwords
Praktyczne warsztaty „Bądź widoczny w Google!”
Termin: 26.06.2012 (wtorek)
Gdzie: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa
Cena: 399 zł + VAT
UWAGA: Bonus! 250 zł na reklamę w wyszukiwarce!
Zapisy na stronie:http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...
Podczas szkolenia „Reklama Google Adwords” dowiesz się:
- dlaczego reklama w Google jest tak skuteczna
- jak założyć konto w Google Adwords
- jak wygląda Interfejs Adwords i jak z niego korzystać
- Jak wykorzystać darmowe narzędzia Google do przygotowania skutecznej kampanii
- jak ustawić odpowiednią konfigurację kampanii
- jak dobrać właściwe słowa kluczowe
- jak skonstruować chwytliwe teksty reklam
- na jakiej zasadzie odbywa się „aukcja” reklam i jak efektywnie ją prowadzić
- co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy
- jak zoptymalizować kampanię i dbać o stałe zwiększanie jej skuteczności
- jak unikać najczęściej popełnianych przez reklamodawców błędów
Szczegółowy program na stronie
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...
Program poszerzony - Google w Pigułce: Reklama Google Adwords + SEO
http://internet-planet.pl/szkolenia/google-w-pigulce
Adam Karczerski
Michał R. copywriterzy.com
Temat: SZKOLENIA
Witaj ;)Zapraszam Cię na Darmowy Kurs Copywritingu
Poznasz 27 technik pisania skutecznych ofert sprzedażowych.
PREZENT: Otrzymasz również szablony Landing Page/Squeeze Page (10 sztuk), narzędzia do tworzenia grafik, nagłówków, buttonów call to ation i stron typu sales letter.
Ten kurs to magiczna pigułka wiedzy, dzięki której Twoje oferty sprzedażowe zyskają nową jakość. Miliony przedsiębiorców na całym świecie ma problem z pisaniem tekstów, które mogłyby zwiększać ich zyski. Tymczasem dostęp do wiedzy mają tylko nieliczni i to oni osiągają przewagę nad konkurencją. Ten kurs jest genialnym podsumowaniem najważniejszych zasad copywritingu. Warto wydrukować sobie wszystkie wskazówki i za każdym uwzględniać je podczas tworzenia kolejnej oferty.
Arkadiusz Podlaski - znany praktyk e-biznesu i autor wielu bestsellerów, http://ArkadiuszPodlaski.pl
Daria
R.
trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych
Temat: SZKOLENIA
Jak prowadzić angażujące kampanie w social media?Zapraszamy na wakacyjne szkolenia.
Dostarczymy silnej dawki wiedzy. Zapewniamy kameralne grupy i inspirującą atmosferę :)
Social Media. Marketingowy potencjał społeczności.
10 lipca 2012, Warszawa
Prowadzi Mirek Połyniak
Marketing w blogosferze
11 lipca 2012, Warszawa
Prowadzą: Tomek Tomczyk "Kominek" i Mirek Połyniak
Facebook Marketing
12 lipca 2012, Warszawa
Prowadzi: Szymon Ślipko
Szczegółowe informacje, terminy i zapisy na naszej stronie. Concept Labs
Przy zamówieniu dwóch i/lub trzech szkoleń, specjalne rabaty. Skontaktuj się z nami: szkolenia@conceptlabs.pl
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu zaprasza do udziału w szkoleniu:
- NOWOCZESNY E-MARKETING W PRAKTYCE FIRMY -
Szkolenie skierowane jest do marketing managerów, kierowników działów marketingu odpowiedzialnych za kontrolę działań reklamowych, specjalistów ds. marketingu i reklamy oraz wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu internetowego
Celem szkolenia jest przestawienie najbardziej skutecznych technik i najnowszych trendów w marketingu internetowym wraz z analizą sposobu ich wykorzystania w praktyce.
Wszystkie informacja będą poparte analizą przypadków dokonywanych z perspektywy praktyka rynku - dzięki czemu uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się jakiego rodzaju schematy działań i w jakiej konfiguracji mogą przynieść określone mierzalne wyniki dla ich marki.
Wiedza zdobyta na szkoleniu umożliwi skuteczniejsze planowanie marketingowe, bardziej optymalne planowanie mediów oraz przekaże wiedzę na temat tego jak formułować umowy i zasady współpracy z agencjami interaktywnymi i indywidualnymi freelancerami w różnych obszarach specjalizacji oraz jak skutecznie mierzyć i analizować efekty działań marketingowych.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie do marketingu internetowego.
- Krótkie podsumowanie najważniejszych trendów w marketingu internetowym
- Jakie cechy powinien spełniać prawidłowo zrealizowany plan marketingowy.
- Znaczenie i sposoby zapewnienia spójności komunikacji marketingowej.
2. Badania marketingowe.
- Identyfikacja i metody badania grupy docelowej
- Wzorce i procedury segmentacji rynku
- Badania produktów
- Metody prognozowania popytu
- Badania najskuteczniejszych form reklamy w Internecie
- Wywiad marketingowy
- Badania prawnych regulacji reklamy
- Przedstawienie case-studies
3. Badania statystyczne w planowaniu marketingowych.
- Wprowadzenie do tematu eksploracji danych marketingowych
- Odkrywanie danych
- Podstawowe metody i narzędzia statyczne
- Analiza danych do skuteczniejszej segmentacji klientów
- Analiza danych do lepszego prognozowania popytu
- Badanie danych o ruchu internetowym
- Wprowadzenie do hurtowni danych i technik OLAP
- Analiza danych do wdrażania skuteczniejszych strategii marketingowych
- Analiza danych historycznych do testowanie hipotez statystycznych
- Przegląda podstawowych pakietów statystycznych
4. Wykorzystanie mikrotrendów w planowaniu marketingowym.
- Czym są mikro-trendy
- Wykorzystanie mikro-trendów w planowaniu marketingowych i kampaniach internetowych
- Przegląd przykładowych mikro-trendów
- Studium przypadków
5. Projektowanie ergonomicznych serwisów internetowych wg. zasad usability.
- Wprowadzenie do usability
- Omówienie podstawowych zasad i standardów projektowania zgodnie z zasadami usability
- Planowanie interakcji
- Ergonomia interfejsu a skuteczność komunikacji marketingowej
- Przedstawienie typowych błędów w konstrukcji interfejsu na przykładach witryn internetowych
- Skuteczne rozwiązania interfejsowe w branży e-commerce
- Analizy przypadków
6. E-mail marketing.
- Kiedy e-mail marketing może być skuteczny
- Konstrukcja skutecznego przekazu marketingowego w wiadomości e-mail
- Jak stworzyć e-mail graficzny prawidłowo wyglądający we wszystkich programach pocztowych
- Prawne aspekty e-mail marketingu
- Jak mierzyć i analizować skuteczność akcji e-mail marketingowych
7. Social-media marketing.
- Omówienie podstawowych platform i danych statystycznych na temat sposobu ich wykorzystywania przez użytkowników
- Wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej
- Skuteczny Fan Page na Facebook
- Własne aplikacje na FB jako narzędzia komunikacji marketingowej (analiza przypadków)
- Interakcja ze społecznością i zarządzania relacjami marki z użytkownikami
- Mikroblogging
8. Marketing wirusowy i marketing szeptany.
- Definicje
- Czy marketing wirusowy jest rzeczywiście skuteczny?
- Jak prawidłowo skonstruować wirusowy przekaz.
- Przedstawienie wybranych najciekawszych kampanii wirusowych w Internecie i przedstawienie przełożenia z nich na rezultaty biznesowe.
- Czy sam filmik wirusowy/gra wystarczy do sukcesu ? (promocja i pozycjonowanie materiałów wirusowych). Dystrybucja oraz stymulowanie odbiorców
- Ile kosztuje realizacja i promocja kampanii wirusowej.
- Mierzenie rezultatów akcji wirusowych w Internecie
9. Reklama porównawcza w Internecie i mediach tradycyjnych.
- Reklama porównawcza na świecie. Zakres użycia i aspekty kulturowe.
- Akceptacja społeczna reklama porównawczej
- Kiedy stosować reklamę porównawczą
- Analiza przypadków
- Prawne uregulowania reklamy porównawczej (Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dyrektywy unijne)
10. Skuteczne pozycjonowanie.
- Wybór terminów kluczowych pod pozycjonowanie. Omówienie narzędzi pomocniczych.
- Jaki ruch może przynieść wypozycjonowanie pod konkretnymi hasłami
- Jak skutecznie negocjować formę umowy z firmą pozycjonerską.
- Jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie.
- Kiedy stosować techniki SEO a kiedy SEM
11. Planowanie mediów w internecie i techniki SEM (Search Engine Markeitng).
- Omówienie podstawowych sieci reklamy w Internecie
- Współpraca z domami mediowymi
- Skuteczność reklam banerowych i reklam w systemach kontekstowych
- Planowanie kampanii AdWords
- Omówienie systemu Tradedoubler
- Omówienie systemu AdTaily
- Omówienie przykładowego planu mediów
-Badanie skuteczności kampanii marketingowej
12. Niestandardowe formy marketingu w internecie
- Marketing w blogosferze
- Wykorzystanie serwisów zakupów grupowych do promocji marki (Groupon, Gruper, FastDeal itd.)
- Voicemailing
- Bluetooth marketing
- Elektroniczne kupony
- Konkursy online
13. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie.
- Monitoring aktywności klientów
- Mierzenie skuteczność kampanii zasięgowych
- Mierzenie skuteczność działań PRowskich
- Mierzenie skuteczności kampanii wirusowych
- Google Analytics
- Omówienie podstawowych wskaźników i modeli rozliczeń (płatność za klik, płatność za akcje)
- Jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe.
Miejsce i termin:
- 8-10 października 2012r., Zakopane, hotel Wersal***
- 26-28 listopada 2012 r., hotel Czarny Potok ***
Więcej informacji oraz szczegółowa oferta dostępnych szkoleń tutaj:
http://masterscsb.com.pl/front/page/get/54/
tel.: 81 533 31 39, 81 534 13 01
fax: 81 532 50 62
email: biuro@masterscsb.com.pl
Jacek Dudzic jacekdudzic.eu
Temat: SZKOLENIA
Ja z kolei polecam jutrzejszy ciekawy darmowy webinar o maksymalizacji efektów. Będzie trzech wykładowców: Daniel Woźniak, Kamil Dunowski i Paweł Danielewski.Rejestracja tutaj: http://bit.ly/maximumwebinar
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA
Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
I. Co się będzie działo?
Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.
Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.
1. Strona internetowa.
Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:
a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.
b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.
c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
2. Pozyskiwanie klientów.
Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:
a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.
Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.
b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.
d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).
e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.
Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.
Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.
I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.
To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
III. Koszty
Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).
Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
IV. Terminy:
Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Dorota W. adiunkt, AGH, IOD
Temat: SZKOLENIA
KRAKÓW-"Studiapodyplomowe dofinansowane" rekrutacja do 31.08.2012, start wrzesień/październik 2012Zapraszam na studia podyplomowe. Pierszeństwo dla Pań 45plus:). Informacje poniżej.
Centrum Studiów Podyplomowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego zaprasza na dofinansowane studia podyplomowe z zakresu:
e-Marketing
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
oraz
Controlling / Business Intelligence
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
Rekrutacja na wszystkie kierunki w projekcie trwa do 31 sierpnia 2012.
Andrzej
Misiewicz
Specjalista ds.
Marketingu
Temat: SZKOLENIA
Zapraszam Cię na praktyczne szkolenie marketingowe "Skuteczny e-marketing", które odbędzie się we Wrocławiu 25.10.2012 r.!
Na szkoleniu podejmujemy m.in. bastepujące tematy:
- tworzenie i utrzymywanie strony WWW (systemy CMS, hosting, prawo autorskie itd.)
- usability, UX i UI (dobre praktyki zwiększające uzyteczność strony WWW)
- pozycjonowanie - SEO i SEM (zasady, co można zrobić samemu a co lepiej zlecić, na co uważać w umowach z zewnętrznymi firmami, reklama w wyszukiwarkach i systemach banerowych),
- dobre praktyki e-commerce czyli jak prowadzić sklep internetowy,
- reklama w internecie (wskaźniki pomiaru skuteczności i opłacalności, badania jakościowe i ilościowe, planowanie mediów, niestandardowe formy reklamy w internecie),
- mailingi elektroniczne - zagadnienia techniczne i aspekty prawne (forma i treść, pomiar efektywności, testy skuteczności i eyetracking),
- wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu przedsiębiorstwa, marketing wirusowy,
- praktyczna analiza stron internetowych.
Tylko teraz PROMOCJA first minute - rabat 25%!
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje certyfikat potwierdzający pozytywne ukończenie kursu.
Szkolenie "Skuteczny e-marketing": szczegółowy opis i formularz rejestracyjny
Miejsce przeprowadzania szkoleń: Wrocław, centrum konferencyjno-szkoleniowe.
Szczegółowy harmonogram szkoleń jest dotępny na portalu: harmonogram szkoleń marketingowych.
LACERTI - dane kontaktowe
Prot
Haładaj
Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...
Temat: SZKOLENIA
Uruchamiam kursy z oprogramowania graficznego. Na początek Adobe Photoshop, Corel Draw i Adobe Flash. Każdy trwający po 30h i kosztujący 600zł.
Jeśli interesuję Cię nabycie (docelowo również rozwój) umiejętności obsługi tych użytecznych programów wejdź na: http://kursy-graficzne.pl i poczytaj.
Będziesz w stanie samodzielnie przygotować baner, ulotkę, ogłoszenie
i wiele więcej!
W razie pytań lub wątpliwości jestem do dyspozycji.
Zaproś znajomych i zgarnij rabat.
Zajęcia w centrum Warszawy, dogodne godziny w 3 trybach.
Więcej informacji na stronie http://kursy-graficzne.pl.
Interesuje Cię udział w którymś z Kursów Graficznych? Dołącz do dedykowanej grupy: http://www.goldenline.pl/forum/fajne-kursy-graficzne
Start pierwszych grup już wkrótce.
Zapraszam również do swojego portfolio: http://designedinpoland.com i http://designedinpoland.com/flash potwierdzającego kompetencje techniczne w.w. programach.
pozdrawiam i czekam na Ciebie :)
Adam Karczerski
Ewelina
Janiak
Public Relations &
Social Media
Manager, Questus
Temat: SZKOLENIA
Nowy klient - Od relacji do wartości, pod takim tytułem wystartują najbliższe warsztaty strategiczne Akademii questusa. Spotykamy się w pałacu w Łochowie między 15 – 17 listopada 2012. Między innymi poruszymy takie tematy jak: trendy konsumenckie, design thinking, zmieniający się klient naszych czasów, konsument przyszłości.
Można już rezerwować miejsca – zapraszamy!
Na uczestników czekać będą:
• prof. Dariusz Doliński (SWPS) [Konsument nieracjonalny w świecie częściowo wirtualnym]
• Janusz Kamieński (Executive-Conversation) [Customer Experience Management jako odpowiedź na ekonomię nowej wartości]
• Bartłomiej Serafiński (Touch Ideas) [Design thinking w procesie tworzenia wartości]
• Szymon Kukanow (Cha Cha Communications) [Konsument przyszłości]
• Agnieszka Kwaśniewska i Robert Zydel (Saatchi & Saatchi) [Od placu zabaw do miejsca kultu czyli w co wierzą marki?
• Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) [Trendy konsumenckie]
• Sergiusz Sawin (Innovatika) [Case competition – Blue ocean strategy]
• Rafał Janek (Universal McCann) [Zmieniający się klient naszych czasów]
Co więcej, przygotowaliśmy dla wszystkich uczestników również:
•Warsztat: Blue ocean strategy
•Projekt – Idee, Innowacje, Inspiracje
•Materiały merytoryczne i pozycje książkowe
•Niepowtarzalną atmosferę i wiele niespodzianek...
Spotykamy się między 15 – 17 listopada w Pałacu w Łochowie.
Pełny materiał informacyjny znajduje się tutaj.
Partner strategiczny wydarzenia:
Partnerzy:
Małgorzata Monika Modrakowska Psycholog
Temat: SZKOLENIA
Uczelnia Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe - E-MarketingDołącz do nas i zdobądź najbardziej poszukiwaną na rynku wiedzę!
Na studiach dowiesz się jak:
- trafnie diagnozować potrzeby i nawyki internautów
- opracować strategię zarządzania marką w Internecie
- najlepiej zaprojektować swoją stronę i wypozycjonować ją w wynikach wyszukiwania
- planować i realizować kampanie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, gier internetowych, mailingów
- z powodzeniem korzystać z wachlarza możliwości social mediów
- prowadzić komunikację PR w Internecie
- i wreszcie efektywnie łączyć narzędzia e-promocji w kampaniach
Kompleksową wiedzą popartą licznymi realnymi case studies podzielą się najlepsi fachowcy w branży, a wszystkie zajęcia mają w pełni warsztatowy charakter.
REKRUTACJA TRWA DO 30 WRZEŚNIA!
Więcej informacji: http://lazarski.pl/emarketing
Tomasz
Wieliczko
Tworzenie i
pozycjonowanie
stron, SEO/SEM, Xann
Internet ...
Temat: SZKOLENIA
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na trzecią już serię szkoleń w zakresie marketingu internetowego, które odbędą się w dniach 25 - 28 wrzesień 2012r. w Katowicach przy ul. Adamskiego. Szkolenia są kontynuacją dobrze znanych cyklicznych warsztatów Silesia SEM.Podczas szkoleń będzie można pogłębić swoją wiedzę z dziedzin takich jak:
- Marketing w wyszukiwarkach internetowych
- Narzędzia i sposoby pozycjonowania stron
- Prowadzenie skutecznej kampanii Google AdWords
- Sieci społecznościowe w marketingu internetowym
Najważniejszym założeniem szkolenia XannSEM jest zwiększenie świadomości uczestników w dziedzinie e - marketingu.
Udział w spotkaniu poleca się każdemu kto aktywnie działa w branży i pragnie zwiększyć swoje możliwości na rynku.
Użytkowników Goldenline najbardziej zainteresuje dwudniowe zaawansowane szkolenie z pozycjonowania.
Tym razem dwudniowe szkolenie zostało podzielone na :
1 dzień : "white" hat seo
2 dzień : "black" hat seo
Można wziąć udział w obydwóch lub wybrać te, które jest bliższe Waszym preferencjom white vs black
Zapraszamy na stronę www.xannsem.com, gdzie w zakładce www.xannsem.com/szkolenia jest rozkład jazdy :)
Organizatorzy
oraz
Tomasz Wieliczko edytował(a) ten post dnia 21.08.12 o godzinie 11:36
Przemysław
Pazderski
multi-biznes.pl -
autorski projekt
Temat: SZKOLENIA
Facebook liczy już przeszło 995 milionów aktywnych użytkowników, co czyni go niekwestionowanym liderem. Ponadto dzięki wirusowości stanowi obecnie najlepsze narzędzie do wszelkiego rodzaju promocji. Warto z tego korzystać jak najczęściej!
Z tego powodu przygotowałem właśnie nowe, świeżutkie szkolenie o SUPER PROMOCJI stron na Facebooku. Pokaże Ci w jaki sposób, całkowicie za darmo, wypromować swój fanpage, zwiększając jego dotarcie do nowych osób o przeszło 15,000% !!!
ZAPISZ SIĘ TUTAJ
W dodatku, jak się szybko przekonasz, efekt ten jest do powtórzenia absolutnie przez każdego w zaledwie tydzień!
Wszystko dokładnie Ci pokażę i wytłumaczę w czasie internetowej konferencji, która odbędzie się 5. września o godzinie 21:00.
ZAREZERWUJ SOBIE MIEJSCE TUTAJ
Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
Przemysław Pazderski
Halszka
Kozakiewicz
Social Media
Coordinator
Temat: SZKOLENIA
[img][img]
Serdecznie Państwa zapraszam na kurs marketingu internetowego. W ofercie mamy m.in.:
Tworzenie firmowych stron internetowych
Reklamy w wyszukiwarkach
Obsługa kampanii reklamowych
Analiza efektywności różnych działań promocyjnych w internecie
Marketing w urządzeniach mobilnych
Social Media Marketing
Współpraca z programami afiliacyjnymi
E-mail marketing
Zakupy grupowe
Serwisy geolokalozacyjne
Video Marketing
Augmented reality
Program kursu marketing internetowy przewiduje małą ilość niezbędnych zajęć teoretycznych, oraz ogromną ilość zajęć praktycznych.
Dzięki takiej organizacji Nasi Kursanci więcej czasu mogą spędzić na doskonaleniu swoich umiejętności.
Praktyczna nauka odbywa się w profesjonalnie wyposażonej pracowni informatycznej, w której każdy Kursant będzie miał dostęp do własnego stanowiska pracy.
Grupy ćwiczeniowe są kameralne, dzięki czemu instruktor może poświęcić wystarczającą ilość czasu każdemu uczestnikowi Kursów Marketing Internetowy.
Proponowane przez Nas kursy to wiedza z zakresu marketingu internetowego podzielona na ośmiogodzinne moduły tematyczne. Moduły można łączyć i po przekroczeniu 30h zajęć otrzymuje się zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat ukończenia kursu z zakresu "Marketingu internetowego". Po zakończeniu każdego modułu otrzymuje się certyfikat ukończenia danego modułu. Każdy moduł trwa 8h - 1 dzień lub w rozbiciu, zgodnie z preferencjami uczestników. Można brać udział tylko w jednym lub kilku wybranych modułach.
Więcej informacji oraz kontakt z oddziałami: http://www.kursymarketinginternetowy.pl/program_zajec,...
Serdecznie zapraszamy!!!Halszka Kozakiewicz edytował(a) ten post dnia 05.09.12 o godzinie 12:50
Małgorzata Monika Modrakowska Psycholog
Temat: SZKOLENIA
Zachęcam Państwa do zapoznania się z ofertą studiów podyplomowych Uczelni ŁazarskiegoPLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W MEDIACH
Korzyści, jakie zdobędzie słuchacz/absolwent:
- gruntowne przygotowanie do wykonywania zawodów związanych z planowaniem i realizacją kampanii reklamowych w mediach (w strukturach firm zajmujących się planowaniem strategii promocji marek i brandów, zakupem mediów, współpracą z domami mediowanymi i mediami, a także pracą w domach mediowych)
- umiejętności wykorzystywania istniejących na rynku narzędzi do planowania kampanii reklamowych, interpretowania wyników badań, wskaźników mediowych i miernikiówmediów oraz ich wykorzystanie do konstruowania strategii promocji marki i realizacji kampanii reklamowych
- przygotowanie z zakresu kompetencji społecznych: komunikacji w biznesie, technik negocjacji, umiejętności prowadzenia prezentacji i sztuki autoprezentacji.
Słuchacze będą mieli także możliwość zaplanowania kampanii crossmediowej i dokonania jej ewaluacji i oceny.
Zajęcia rozpoczynają się już w październiku 2012 r.
Po więcej informacji na temat programu, kadry wykładowców oraz organizacji studiów zapraszamy na: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...
Dariusz Dubik www.zacznij.edu.pl
Temat: SZKOLENIA
Zapraszam do pobrania DARMOWEGO kursu: Jak w prosty sposób i skutecznie zaistnieć w Internecie i zacząć zarabiać pieniądze o jakich marzysz” http://www.zacznij.edu.plkonto usunięte
Temat: SZKOLENIA
Lider rynku szkoleń w Polsce zaprasza na kursy z obszaru Marketingu Internetowego:Marketing internetowy - Jak wyprzedzić konkurencję
Szkolenie skierowane do odpowiedzialnych za promocję serwisu www w internecie. Skierowany jest zarówno do pracowników działu marketingu jak i webmasterów.
Publikowanie w mediach elektronicznych - architektura informacji
Szkolenie przeznaczone dla osób odpowiedzialnych w firmie za funkcjonowanie internetu, a także osób odpowiedzialnych za merytorykę i zawartość serwisu internetowego lub intranetowego.
Szkolenia odbywają się w dowolnych terminach w ośrodkach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Gdyni.
Podobne tematy
-
Marketing Internetowy » Bezpłatne szkolenia z PR - Warszawa -
-
Marketing Internetowy » Otwarte szkolenia z tematyki fundraising i sponsoring Kraków -
-
Marketing Internetowy » Nowy i Darmowy System Jacka Dudzica Budowania Listy... -
-
Marketing Internetowy » Szkolenia dla kobiet -
-
Marketing Internetowy » Ostatnie dnie rekrutacji - polecane szkolenia z... -
-
Marketing Internetowy » Bezpłatne szkolenia SEO i nie tylko w woj.... -
-
Marketing Internetowy » Poszukuje szkolenia z kupowania reklamy na Facebooku -
-
Marketing Internetowy » Małopolska: Szkolenia startupowe dofinansowane z UE -... -
-
Marketing Internetowy » Ciekawa agenda szkolenia - polecam ;) -
-
Marketing Internetowy » Marketing interaktywny - II edycja szkolenia -
Następna dyskusja: