Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na darmowy webinar pt „Podstawy e-marketingu”
Data: 20 marca (wtorek)
Godzina: 16:00 - 17:00
Miejsce: dowolne (to szkolenie online:)

Podczas spotkania zostaną zaprezentowane takie zagadnienia jak:

- Charakterystyka sprzedaży w internecie (czym się różni sprzedaż online i offline)
- Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online
- 10 przykazań web usability, czyli co zrobić, żeby strona była przyjazna dla użytkownika
- Najważniejsze techniki promocji w internecie
- Co to jest marketing efektywnościowy i jakie są jego rodzaje

Więcej informacji i zapisy na stronie
http://internet-planet.pl/webinary
Mamy tylko 25 miejsc!Ewa Chojecka edytował(a) ten post dnia 01.04.12 o godzinie 17:01
Sebastian Nowak

Sebastian Nowak konsultant ds.
obsługi klienta,
eventis.pl

Temat: SZKOLENIA

Polecam bazę ofert szkoleniowych w naszym serwisie, na stronie szkolenia marketing internetowy zgromadziliśmy szkolenia z całej Polski o tej tematyce, a na stronie szkolenia Facebook oferty dotyczące szkoleń z zakresu social media.

Jeśli ktoś organizuje szkolenia w powyższych tematach zachęcam do bezpłatnego umieszczenia informacji o nich na stronie http://www.szkolenia.eventis.pl/dla-organizatorow

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: SZKOLENIA

„Wzrost efektywności sprzedaży, marketingu i promocji przy użyciu narzędzi Business Intelligence i technologii mobilnych w branżach: FMCG i Farmacja
25 kwietnia 2012r., Warszawa

Zauważacie, że wyprzedzają Was na rynku?

Zapraszamy Państwa do udziału w konferencji, która przybliży nowe możliwości, jakie daje Business Intelligence drugiej generacji i rozwiązania prowadzące do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw branż FMCG oraz farmacji.

Wystąpią przed Państwem Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: InfomatiX oraz Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami.

Proponowana tematyka:
- Business Intelligence drugiej generacji – prawda i mity
- Podniesienie efektywności sprzedaży, marketingu i promocji dzięki narzędziom opartym na BI drugiej generacji
- Podniesienie efektywności sprzedaży, marketingu i promocji dzięki rozwiązaniom mobilnym
- BI drugiej generacji w służbie FMCG
- BI drugiej generacji w służbie farmacji
- Aplikacje mobilne w symbiozie z BI drugiej generacji
- BI drugiej generacji w tabletach i smartfonach

Na konferencję zapraszamy Kadrę zarządzającą Firm produkcyjnych branż FMCG i Farmacji:
- Dyrektorów, Managerów, Kierowników, Koordynatorów i specjalistów: sprzedaży, marketingu i promocji
- Osoby zarządzające przedstawicielami handlowymi
- Dyrektorów, Managerów, Kierowników, koordynatorów, analityków, specjalistów Finansowych

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

Wszystkie informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bi-i-technol...

Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.pl
Michał Orłowski

Michał Orłowski Przedsiębiorca

Temat: SZKOLENIA

Witam,
przed chwilą trafiłem na ofertę Warsztatów Danone http://www.pracawdanone.pl/bizneswpraktyce/2012.
Chciałbym dowiedzieć się coś więcej na temat warsztatu z marketingu... może ktoś macie więcej informacji.

Rafał.
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: SZKOLENIA

Darmowy Webinar pt „Jak skutecznie prowadzić marketing w wyszukiwarkach czyli połączenie Adwords i SEO”
12 kwietnia, godz. 16:00 – 16:30


Podczas webinaru odpowiemy na pytanie: W co inwestować? W Adwords a może w SEO?
Poznamy także wady i zalety obu narzędzi a także zobaczymy jak je stosować razem, aby przyniosły jak najlepszy efekt.

Więcej informacji i zapisy na stronie
http://internet-planet.pl/webinary
Mamy tylko 25 miejsc!Ewa Chojecka edytował(a) ten post dnia 01.04.12 o godzinie 17:02
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Zapraszam Wszystkich "Goldenline'owiczów" na
Szkolenie Reklama Google Adwords
Praktyczne warsztaty „Bądź widoczny w Google!”

Termin: 19.04.2012 (czwartek)

Gdzie: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa

Za ile: 399 zł + vat
Uwaga: 100 zł zniżki (płacisz tylko 299 zł + VAT) - wpisz "Goldenline" pole w KOD w formularzu rejestracyjnym na stronie: http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

UWAGA: Bonus! 250 zł na reklamę w wyszukiwarce!


Podczas szkolenia „Reklama Google Adwords” dowiesz się:
- dlaczego reklama w Google jest tak skuteczna
- jak założyć konto w Google Adwords
- jak wygląda Interfejs Adwords i jak z niego korzystać
- Jak wykorzystać darmowe narzędzia Google do przygotowania skutecznej kampanii
- jak ustawić odpowiednią konfigurację kampanii
- jak dobrać właściwe słowa kluczowe
- jak skonstruować chwytliwe teksty reklam
- na jakiej zasadzie odbywa się „aukcja” reklam i jak efektywnie ją prowadzić
- co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy
- jak zoptymalizować kampanię i dbać o stałe zwiększanie jej skuteczności
- jak unikać najczęściej popełnianych przez reklamodawców błędów

Szczegóły na stronie
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Program poszerzony - Google w Pigułce: Reklama Google Adwords + SEO
http://internet-planet.pl/szkolenia/google-w-pigulce


Obrazek



Obrazek
Ewa Chojecka edytował(a) ten post dnia 01.04.12 o godzinie 17:54
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek



Obrazek


Zapraszam na szkolenie "Skuteczny E-marketing", czyli jak pozyskiwać Klientów online

Najbliższy termin: 25.04.2012 (środa)
Miejsce: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa, Mapka
O której: od 10:00 do 17:00 (13:00 – 13:45 przerwa obiadowa)

Teraz tylko 449 zł netto - rabat 100 zł = tylko 349 zł netto
Wpisz Kod "Goldenline" w formularzu rejestracyjnym na stronie, aby uzyskać rabat 100 zł - z rabatem płacisz tylko 349 zł netto
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...

Poznaj sekrety skutecznego marketingu w internecie!
Minimum teorii – maksimum praktyki!


Program szkolenia:

Moduł 1. Marketing w internecie

Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online
Rodzaje i specyfika e-marketingu
Jak budować markę i lojalność w internecie
Wybierz do kogo mówisz czyli rodzaje targetowania w internecie


Moduł 2. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

1. Marketing w Google:

Reklama w linkach sponsorowanych Adwords
Optymalizacja i pozycjonowanie

2. Pozostałe narzędzia e-marketingu

e-mail marketing
marketing społecznościowy (Facebook i inne portale społecznościowe)
programy afiliacyjne/partnerskie
reklamy banerowe (display)
reklama kontekstowa
aukcje, ogłoszenia, katalogi
zakupy grupowe
marketing szeptany
porównywarki

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Nowe trendy w e-marketingu czyli jak być o krok przed konkurencją


Moduł 3. Planowanie i kreacja w e-marketingu

Planowanie kampanii w internecie: jak to zrobić i o czym trzeba pamiętać
Cele kampanii a formaty reklamowe
Wskaźniki mediowe: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS, CTR
Jak tworzyć chwytliwe i przyciągające komunikaty reklamowe


Moduł 4. Skuteczne strony internetowe

Strona internetowa jako najważniejszy element marketingu online
Jakość strony internetowej – jak ją mierzyć
Jak usprawnić nawigację na stronie internetowej
Copywriting – jak pisać teksty na stronę internetową
Strona główna i co powinno się na niej znaleźć
Sposoby na poprawę konwersji na stronie www
10 przykazań Web usability – 10 przykazań użyteczności
Optymalizacja serwisu www – etapy i narzędzia


Moduł 5. Efektywność w e-marketingu

Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
Mierzenie konwersji / sprzedaży
Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Informacje i zapisy:
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...


Obrazek
Marta Wiśniewska

Marta Wiśniewska E-learning, IT

Temat: SZKOLENIA

100% EFS e-learning
Bezpłatne szkolenia e-learning Akademii PARP.
Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w bezpłatnej nauce.

E-biznes - szkolenie e-learning

1. Podstawy e-biznesu
2. Modele dystrybucji w e-biznesie
3. Elementy strategii marketingowej w e-biznesie
4. Prowadzenie działań marketingowych w e-biznesie
5. Integracja, automatyzacja i organizacja w e-biznesie
6. Prawne i finansowe aspekty e-biznesu
7. Infrastruktura i technologia w e-biznesie
8. Bezpieczeństwo w e-biznesie

Marketing internetowy i e-commerce w MSP - szkolenie e-learning

1. Wprowadzenie do e-biznesu i e-commerce
2. Docelowe grupy klientów i metody docierania do nich
3. Przekaz internetowy za pomocą witryny www. Zasady budowy witryn www
4. Marketing e-mailowy. Netykieta i problem spamu
5. Reklama w Internecie
6. Rynki internetowe
7. Organizacja wirtualnego sklepu
8. Płatności w Internecie

Udział w szkoleniu możliwy jest po wypełnieniu elektronicznego formularza online.
Zapraszam serdecznie.
Poniżej link do aktualnej grupy szkoleniowej.
https://www.akademiaparp.gov.pl/59Q6F2739HIC88cM3946583...

TERMIN - dostępne cały czas, 24h na dobę
CENA - BEZPŁATNE
MIEJSCE - internet

Masz pytania?
maw@estakada.pl
22 581 6 339
Patrycja Szabłowicz

Patrycja Szabłowicz Koordynator Biura
Zarządu

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


„Social Media Kreatywnie – programuj aplikacje i angażuj społeczności” to pierwsze w Polsce szkolenie programistyczne, pokazujące jak tworzyć aplikacje na potrzeby serwisu Facebook. Jego organizatorem jest Agencja BlueBox Media, obsługująca w sieci takie marki jak Lee Cooper, Carriwell Polska oraz SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej).

Już 12 i 13 maja, na pierwszym szkoleniu z serii odbywających się w całym kraju, nauczymy Was jak programować aplikacje, które skutecznie skupią uwagę internetowej społeczności, będąc tym samym idealnym wsparciem dla niejednej kampanii marketingowej.

Serwis Facebook jest środowiskiem stosunkowo zmiennym. Wymaga od programisty regularnego dostosowywania tworzonych aplikacji do nowych warunków. Korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia pokażemy Wam jak w języku PHP napisać aplikację, by jej dostosowanie do zmienionego API serwisu nie było koszmarem. Dowiecie się jak tworzyć ciekawe aplikacje i w sposób prosty dodawać do nich kolejne uzupełnienia.

Wiedza, jaką podczas 2 dni szkolenia przekaże przybyłym Mateusz Mierzwiński, główny programista w Agencji BlueBox Media, przeznaczona jest zarówno dla developerów, którzy nabyli już pewne doświadczenie w innych obszarach programowania, jak i dla studentów, chcących zwiększyć swoje szanse na rozpoczynanej właśnie ścieżce kariery (posiadających podstawową znajomość języka PHP).

Program szkolenia podzielony jest na 2 etapy. W pierwszym dniu poznacie podstawy programowania aplikacji powiązanych z serwisem Facebook. Wasza wiedza zostanie także wyrównana i usystematyzowana. Dzień kolejny pozwoli Wam poznać już nieco bardziej zaawansowane aspekty programowania i doboru aplikacji do konkretnych działań komunikacyjnych. Pełny program szkolenia dostępny jest na stronie: http://socialmediakreatywnie.pl .

Znamy już terminy kolejnych warsztatów Cyklu!

Kraków 26 - 27 maja
Poznań 16 - 17 czerwca
Wrocław 23 - 24 czerwca
Warszawa 30 czerwca - 1 lipca
Gdańsk 14 - 15 lipca

Patronat Medialny nad „Social Media Kreatywnie – programuj aplikacje i angażuj społeczności” sprawują: Marketer+, Marketingowiec.pl, InternetPR.pl oraz EPR.pl.

Naszymi Partnerami są ponad to: Spider’s Web, IT Tech Blog, AK74 oraz Pijaru Koksu Blog.

Zapraszamy!

Zespół BlueBox Media

Dodatkowe informacje:

Ewelina Dziubińska
Agencja BlueBox Media
e-mail: ewelina@blueboxmedia.pl
tel: 609 02 03 86Patrycja Szabłowicz edytował(a) ten post dnia 19.04.12 o godzinie 21:06
Szymon O.

Szymon O. Carpe Diem

Temat: SZKOLENIA

Poniżej moje 2 instrukcje. Szkoleniem tego nazwać nie można ale mogą być przydatne :)

Budowanie listy na Facebooku
http://gogvo.eu/fb/budowanie-listy-na-facebooku.pdf

Widekonferencje na Facebooku
http://szymonodyjas.com/Wideokonferencje-na-Facebooku-...
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy", to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy. Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej.

Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło potencjalnie bardzo dużej liczby klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu) dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię aby ignorować tę forme dotarcia do klientów.

Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi), kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To co naprawdę działa to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie
automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).

Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.Piotr Chmielewski edytował(a) ten post dnia 06.05.12 o godzinie 18:32
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

OPTYMALIZACJA SEO w Pigułce- Webinar

Dowiedz się jak zoptymalizować stronę internetową, aby pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania Google!
Chcesz, aby 17 mln użytkowników Google dowiedziało się o Twojej firmie? Masz stronę internetową, ale ciężko ją znaleźć w Google? Możesz to zmienić! Zobacz jak tanim kosztem i w pełni legalnymi metodami Twoja strona może się znaleźć na szczycie wyników wyszukiwarki.

Kiedy: 24 maja (czwartek), godz. 16:30 – 18:00
Miejsce: dowolne – to szkolenie online
Cena: teraz tylko 69 zł + VAT

Minimum czasu - maksimum wiedzy!
Oszczędzaj swój czas i pieniądze!

Na szkoleniu przedstawimy techniki i sposoby na zoptymalizowanie strony internetowej pod Google. Zobacz szczegółowy program szkolenia!
http://internet-planet.pl/webinary/webinar-optymalizac...

Zobacz także inne webinary Internet Planet
http://internet-planet.pl/webinary


Obrazek
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Zapraszam Wszystkich "Goldenline'owiczów" na
Szkolenie Reklama Google Adwords
Praktyczne warsztaty „Bądź widoczny w Google!”

Termin: 29.05.2012 (wtorek)

Gdzie: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa
Cena: 399 zł + VAT
UWAGA: Bonus! 250 zł na reklamę w wyszukiwarce!

Zapisy na stronie:http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Podczas szkolenia „Reklama Google Adwords” dowiesz się:
- dlaczego reklama w Google jest tak skuteczna
- jak założyć konto w Google Adwords
- jak wygląda Interfejs Adwords i jak z niego korzystać
- Jak wykorzystać darmowe narzędzia Google do przygotowania skutecznej kampanii
- jak ustawić odpowiednią konfigurację kampanii
- jak dobrać właściwe słowa kluczowe
- jak skonstruować chwytliwe teksty reklam
- na jakiej zasadzie odbywa się „aukcja” reklam i jak efektywnie ją prowadzić
- co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy
- jak zoptymalizować kampanię i dbać o stałe zwiększanie jej skuteczności
- jak unikać najczęściej popełnianych przez reklamodawców błędów

Szczegółowy program na stronie
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Program poszerzony - Google w Pigułce: Reklama Google Adwords + SEO
http://internet-planet.pl/szkolenia/google-w-pigulce


Obrazek



Obrazek



Obrazek
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek



Obrazek


Zapraszam na szkolenie "Skuteczny E-marketing", czyli jak pozyskiwać Klientów online

Najbliższy termin: 31.05.2012 (czwartek)
Miejsce: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa, Mapka
O której: od 10:00 do 17:00 (13:00 – 13:45 przerwa obiadowa)

Cena 399 zł netto
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...

Poznaj sekrety skutecznego marketingu w internecie!
Minimum teorii – maksimum praktyki!


Program szkolenia:

Moduł 1. Marketing w internecie

Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online
Rodzaje i specyfika e-marketingu
Jak budować markę i lojalność w internecie
Wybierz do kogo mówisz czyli rodzaje targetowania w internecie


Moduł 2. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

1. Marketing w Google:

Reklama w linkach sponsorowanych Adwords
Optymalizacja i pozycjonowanie

2. Pozostałe narzędzia e-marketingu

e-mail marketing
marketing społecznościowy (Facebook i inne portale społecznościowe)
programy afiliacyjne/partnerskie
reklamy banerowe (display)
reklama kontekstowa
aukcje, ogłoszenia, katalogi
zakupy grupowe
marketing szeptany
porównywarki

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Nowe trendy w e-marketingu czyli jak być o krok przed konkurencją


Moduł 3. Planowanie i kreacja w e-marketingu

Planowanie kampanii w internecie: jak to zrobić i o czym trzeba pamiętać
Cele kampanii a formaty reklamowe
Wskaźniki mediowe: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS, CTR
Jak tworzyć chwytliwe i przyciągające komunikaty reklamowe


Moduł 4. Skuteczne strony internetowe

Strona internetowa jako najważniejszy element marketingu online
Jakość strony internetowej – jak ją mierzyć
Jak usprawnić nawigację na stronie internetowej
Copywriting – jak pisać teksty na stronę internetową
Strona główna i co powinno się na niej znaleźć
Sposoby na poprawę konwersji na stronie www
10 przykazań Web usability – 10 przykazań użyteczności
Optymalizacja serwisu www – etapy i narzędzia


Moduł 5. Efektywność w e-marketingu

Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
Mierzenie konwersji / sprzedaży
Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Informacje i zapisy:
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam Was na konferencje Internet ASAP!
Kraków, 31 maja - 1 czerwca

Specjalnie dla Was 20% zniżki (=879 pln netto)! *
Wystarczy przy rejestracji wpisac kod rabartowy: GLINTASAP

wiecej info na temat konferencji: http://internetasap.pl

* Promocja dotyczy pracowników działu marketingu i kadry zarządzającej.


Obrazek
Anna Binda

Anna Binda Recruitment
specialist

Temat: SZKOLENIA

MAJÓWKA z PR - drugie szkolenie za połowę ceny!

TYLKO W MAJU zapisz sie na jedno szkolenie, a DOWOLNE DRUGIE SZKOLENIE wybrane KALENDARZA do końca czerwca otrzymasz ZA POŁOWĘ CENY!

Polecam szkolenie- WYKORZYSTANIE SOCIAL MEDIA W PROMOCJI I BUDOWIE WIZERUNKU (2 dni- warsztaty).

28 - 29 maj Warszawa

890 zł+ 23 % VAT

Swój udział w szkoleniu zadeklarowali już m. in. specjaliści z następujących firm i instytucji:
- ING Bank Śląski
- Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Prowadzący:

Mirosław Usidus

Dziennikarz, bloger, przedsiębiorca, właściciel firmy specjalizującej się w promocji społecznościowej. Weteran internetowych mediów, znawca i smakosz społecznościowego życia w sieci. Poszukiwacz i znajdywacz. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (dziennikarstwo, nauki polityczne i socjologia) i University of Miami (Communications, Internet). Online od samego jego początku Internetu w Polsce. Współtwórca „Rzeczpospolitej” w Internecie. Współpracował z najważniejszymi mediami, „Rzeczpospolitą”, Radiem BBC, „Newsweekiem”, Telewizją Polską, miesięcznikiem „Press”, TOK FM i z wieloma innymi.

Program szkolenia i więcej szczegółów pod adresem- http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/wykorzystanie_s...


ZAPRASZAM!!!!

NA PRAWDĘ WARTO, ja już się o tym przekonałam i dlatego wszystkich z całego serca zachęcam, tym bardziej, że promocja, która trwa jest kusząca.

Zapisów można doknonywać, wysyłając formularz zgłoszeniowy na adres- doradca@apedukacja.pl
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt pod nr tel. 694 452 370.
Jacek Dudzic

Jacek Dudzic jacekdudzic.eu

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Pierwszy raz na taką skalę marketerzy z Polski i USA łączą siły, żeby przekazywać wiedzę i doświadczenie w zakresie budowania biznesu online.

Ponad 5 godzin na żywo z Poznania, Częstochowy, Kostrzynia, Krakowa, San Antonio, Nowego Jorku i Richmond.

Co godzinę "kwadrans techniczny" - wszystko, co trzeba wiedzieć o wideo marketingu, autoresponderze, hostingu i innych narzędziach do pracy marketingowej w internecie.

Darmowa rejestracja pod tym adresem:

http://bit.ly/obiznesiewszystko
Monika K.

Monika K. fotograf w Białe
Kadry | TheKilla
Fotografia

Temat: SZKOLENIA

Firma szkoleniowa ProKadra zaprasza na szkolenie skierowane jest do Pań zatrudnionych na umowę o pracę w mikro lub małym przedsiębiorstwie, którego siedziba bądź filia znajduje się na terenie województwa małopolskiego.

Szkolenie ma na celu rozwijanie umiejętności menedżerskich kobiet - program wprowadza w metodologię DiSC i jej praktyczne zastosowanie w zarządzaniu (cykl składa się z 4 dni szkoleniowych).

KORZYŚCI DLA UCZESTNICZEK:
• międzynarodowy certyfikat International Certificate of DiSC Manager,
• możliwość poznania metodologii zachowań ludzkich DiSC i przygotowanie do stosowania jej w codziennej pracy,
• test rozwoju zawodowego DiSC Classic wymiana informacji i doświadczeń między uczestnikami szkoleń,
• spotkania z praktykami oraz wiele cennych przykładów,
• wzmocnienie swojej pozycji jako liderki i menedżerki.

Po zakończeniu cyklu szkoleniowego każda Uczestniczka weźmie udział w indywidualnym trzygodzinnym coachingu poszkoleniowym.

Najbliższy termin szkolenia to: 23-24.06.2012 oraz 7-8.07.2012

Zachęcam do odwiedzenia i zapoznania się z programem oraz dalszymi terminami http://prokadra.pl/site/szkolenia/szkolenia-dofinansow...

Aby zgłosić się na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (do wypełnienie na stronie http://prokadra.pl/site/index.php?id=33&tid=689 ) lub bezpośrednio skontaktować się z nami biuro@prokadra.pl

Obrazek



Wyślij zaproszenie do