konto usunięte

Temat: skuteczność mailingu

A może zamiast emailingu wrócić do formy tradycyjnej - mailingi pocztowe, stosując przy tym narzędzia jak QR Kody (chociaż tutaj ich efektywność daje wiele do życzenia) lub Webowe Klucze USB (tutaj wg informacji efektywność jest dużo wyższa) i przekierować użytkownika do naszego serwisu online? Otrzymując dobrze wykonaną przesyłkę tradycyjną wykonaną z wysokiej jakości papieru użytkownik ma poczucie, że nie jest pierwszym lepszym rekordem z bazy zasypanym SPAMEM.
Darek Jasiński

Darek Jasiński Cały czas pracuję,
aby zaskoczyć się
nowego dnia...

Temat: skuteczność mailingu

A może jeszcze lepiej? Fax, którego klienci szczerze nienawidzą.

Co do mailingu tradycyjnego, to (może) by się to sprawiło do produktów bardzo drogich, luksusowych na których mamy naprawdę dużą marżę.

Poczta czy kurier i wysyłka drogą tradycyjną jest droga. Podejrzewam że to kwestia 2 - 3 zł od rekordu o ile nie więcej (przecież dochodzi do tego pakowanie, cena wydruku (bo głupio tak na zwykłej kartce wysłać) itd.

Czyli jak bym chciał wysyłać do 10 000 rekordów, to trzeba by sporo zainwestować. 1000 zł a 25 000 zł, to znaczna różnica.
Krzysztof Adamus

Krzysztof Adamus business development
director Opcom

Temat: skuteczność mailingu

Aby mierzyć skuteczność działań email marketingowych najlepiej powiązać je z przychodami. To ważne w ocenie efektów mailingu: https://programy.do/jak-mierzyc-skutecznosc-email-marke...

Następna dyskusja:

Skuteczność mailingu




Wyślij zaproszenie do