Temat: Skuteczność kampanii internetowej = CTR ?
Mariola Niedźwiecka:
Ja wiem dokładnie kto ile sekund danej reklamy obejrzał - prowadzimy unikatowe statystyki - nieskromnie mogę powiedzieć, że to jedyne na rynku rozwiązanie tego typu. Wiemy kiedy materiał jest uruchomiony, przewinięty wyłączony, z jakiego adresu... Chodzi o reklamę video bardzo wysokiej jakości, nawet HD 720p. Zainteresowanym chętnie opowiem więcej.
;) dobre.
rozmowa zaczęła się od pytania.
nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Nie ma tak, że wszystko można ocenić jednym wskaźnikiem,
albo wykonać jednym narzędziem.
Po to mamy wiele narzędzi i wskaźników, by można było wyniki optymalizować.
Z Panem Markiem B. zgadzałem się do momentu wysnucia teorii
"obrze pomyślana kampania daje możliwość zliczenia wejść na stronę internetową oddzielnie z TV, Radia, prasy i działań ATL i kampanii internetowych."
dać się da wszystko. pytanie: po co ? to chyba straszliwie dziwne działanie by było.
z tymi aliasami - to już wypasik po prostu :P
i jeszcze - co mi w działaniu planowanym na miesiąc po wejściach direct ? no come on ... za miesiąc będzie inny projekt w innej domenie.
więcej wejść na stronę wygeneruje dobrze stargetowana reklama w sieci niż kampania ATL.
No chyba, że Pan Rafał G się nie zgodzi z tym, więc wtedy poproszę o przedstawienie analizy wyników kampanii tv vs net ukierunkowanej na takie działanie.
Marek マレック Stankiewicz edytował(a) ten post dnia 13.02.09 o godzinie 14:05