Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Real-time Bidding (RTB) to innowacyjna i skuteczna forma zakupowania powierzchni reklamowych na poziomie pojedynczej odslony i pojedynczego internauty.

Za pomoca tego rozwiazania reklamodawcy moga dotrzec do swojej grupy docelowej wyswietlajac jej dopasowany przekaz reklamowy. sociomantic.com to pierwsza platforma w Polsce, ktora zakupuje swoj zasieg wylacznie w modelu RTB i generuje tym samym znaczna ilosc dodatkowych transakcji w modelu efektywnosciowym dla reklamodawcow.

Zbiór informacji o Real-time Bidding, łącznie z wywiadami video, prezentacjami i definicją nowej terminologii znajduję się tutaj:
http://wyszynski.info/2011/04/real-time-bidding-rtb-sk...

Wiecej na ten temat także w aktualnym wywiadzie w blogu branzowym AK74: http://blog.kurasinski.com/2011/03/29/sociomantic-twor... Maciej Wyszyński edytował(a) ten post dnia 08.04.11 o godzinie 19:02
Karolina Wesołowska

Karolina Wesołowska Marketing Manager |
Customer Experience|
Content Marketi...

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Witam,
czy dysponuje Pan case-study? Mozna tylko znaleźć ogólne info. na temat RTB - ale brak "żywych przykładów" oraz opinii marketerów,które pomogłyby przekonać niezdecydowanych do tego narzędzia. Wszystko brzmi pięknie, tak jak np. jakis czas temu retargetowanie - które wg mnie sie nie sprawdza, a efekty są mierne.
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Witam

RTB wystartowało w Polsce całkiem niedawno (5.09.2011 jako pierwsi uruchomiliśmy ClickMatic).

Na rynku mamy raptem kilku graczy, którzy uruchomili swoje platformy AdExchange. Patrząc na to jak sprawdziło się wykorzystanie platform do realizacji kampanii w USA (platformy obecne od 2,5 roku) i jakie są efekty (kilkudziesięcio procentowy udział w reklamach online) można założyć, że i w Polsce spora część budżetów będzie przenoszona do modelu RTB, ze względu na bardzo precyzyjne targetowanie kampanii i przejrzyste warunki współpracy (pełen dostęp do statystyk, optymalizacja w trakcie trwania kampanii, ceny wynikające z popytu i podaży etc.)

Jeśli chodzi o retargetowanie to nasze wnioski są zgoła inne. Realizujemy retargetowanie spersonalizowane dla wielu klientów e-commerce'owych i przynoszą one bardzo dobre rezultaty.

Retargetowanie spersonalizowane generuje efekty w postaci konwersji zwiększonej o 700-800%!

Żywe przykłady znajdują się choćby na moim komputerze (ponad 40 zrealizowanych kampanii od września w modelu RTB).

Zapraszam do naszego profilu na fb (aktualizujemy na bieżąco info o możliwościach RTB):

http://www.facebook.com/ClickMatic

Pozdrawiam
Adam
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Dodam, że korzystałem z informacji podanych przez założyciela tego tematu :) Bardzo jasny i przejrzysty opis technologii.

Pozdrawiam
Tomasz Serafin

Tomasz Serafin Kierownik marketingu

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Adam Krajewski:
RTB wystartowało w Polsce całkiem niedawno (5.09.2011 jako pierwsi uruchomiliśmy ClickMatic).

RTB w Polsce jest z całą pewnością dłużej. Mogę się mylić, ale nie wydaje mi się, żeby ClickAd był akurat pierwszy jeśli chodzi o ten sektor (zakładając start we wrześniu tego roku).
Hubert Majchrzak

Hubert Majchrzak Akredytowany Coach
ICF ACC, E-commerce
manager,
interim-m...

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Witam,

Pomysł wydaje się ciekawy. Czy mogę prosić o przesłanie jakiegoś Case na maila?

P.S. Ktoś już próbował tego? Jakie są największe trudności oraz problemy podczas stosowania RTB?

konto usunięte

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Cześć
Przyłączam się do pytania Huberta .
Pytanie do reklamodawców : Jakie macie doświadczenie i wrażenia jeżeli chodzi o RTB ?

pozdrawiam
Piotr
Mariusz Pawełczyk

Mariusz Pawełczyk Sales Director CEE -
sociomantic labs Sp.
z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Potwierdzam, że RTB w Polsce obecne jest już znacznie wcześniej. Pierwsze lokalne kampanie o dużej skuteczności realizowane przez nas były już w pierwszym kwartale roku 2011.
Tomasz Serafin:
Adam Krajewski:
RTB wystartowało w Polsce całkiem niedawno (5.09.2011 jako pierwsi uruchomiliśmy ClickMatic).

RTB w Polsce jest z całą pewnością dłużej. Mogę się mylić, ale nie wydaje mi się, żeby ClickAd był akurat pierwszy jeśli chodzi o ten sektor (zakładając start we wrześniu tego roku).
Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Dziekuje za feedback! Zakladajac temat mialem zamiar poinformowac potencjalnych reklamodawcow o tym innowacyjnym rozwiazaniu.

Juz wtedy sociomantic prowadzil liczne kampanie w modelu RTB w Polsce, wiec warto bylo sie tym podzielic.
Adam Krajewski:
Dodam, że korzystałem z informacji podanych przez założyciela tego tematu :) Bardzo jasny i przejrzysty opis technologii.

Pozdrawiam
Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

01.02. prowadzilem panel dyskusyjny na e-Travelforum, gdzie zaprosilismy takze naszych klientow. Wypowiadal sie wtedy m.in. repretentant Travelplanet.pl o ponadprzecietnych wynikach kampanii sociomantic. Jak tylko pojawi sie relacja video z konferencji damy znac.

Piotr Płachta:
Cześć
Przyłączam się do pytania Huberta .
Pytanie do reklamodawców : Jakie macie doświadczenie i wrażenia jeżeli chodzi o RTB ?

pozdrawiam
Piotr

konto usunięte

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Maciej Wyszyński:
01.02. prowadzilem panel dyskusyjny na e-Travelforum, gdzie zaprosilismy takze naszych klientow. Wypowiadal sie wtedy m.in. repretentant Travelplanet.pl o ponadprzecietnych wynikach kampanii sociomantic. Jak tylko pojawi sie relacja video z konferencji damy znac.


W takim razie czekam na video :)

pozdrawiam
Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Real-time Bidding od A do Z, czyli najnowszy wywiad na temat RTB, gdzie odpowiadam szczegółowo na pytania dziennikarza bloga branżowego antyweb.pl:

http://antyweb.pl/real-time-bidding-czyli-renesans-rek...

Zapraszam zainteresowanych!
Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński Managing Director
CEE - sociomantic
labs Sp. z o.o.

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Najnowszy wywiad na temat Real-time Bidding na afiliacje.pl:
http://afiliacje.pl/2012/rozmowa-moniki-laskowskiej-z-...

Serdecznie zapraszam!
Jan P.

Jan P. Ekspert DMP i
Programmatic

Temat: Real-time Bidding (RTB) - Nowa technologia efektywnego...

Osoby głębiej zainteresowane RTB zapraszam do nowej dedykowanej grupy, gdzie będzie można kontynuować rozmowy w sposób bardziej usystematyzowany.

http://www.goldenline.pl/forum/real-time-bidding-rtb/

Zapraszam!

Następna dyskusja:

MARKETING INTERNETOWY - Now...




Wyślij zaproszenie do