konto usunięte

Temat: Reach Local Poland

Witajcie,

Spotkałem się ostatnio z firmą Reach Local Poland, która oferuje "innowacyjne" rozwiązania dotyczące kampanii AdWords. Czy spotkaliście się już może z tą firmą i możecie powiedzieć coś o współpracy z nią?

Zastanawia mnie kilka kwestii, np. dlaczego potrzebują aż 4 tygodnie na przygotowanie kampanii AdWords przed jej uruchomieniem, dlaczego oczekują opłaty aktywacyjnej w wysokości 1000 zł, etc. Rozważałem, czy nie zrobić z nimi próbnej kampanii, ale mam coraz więcej wątpliwości i będę wdzięczny za Wasze opinie.
Jolanta Kaszubska

Jolanta Kaszubska manager, Wellness
Dentica Klinika
Stomatologiczna

Temat: Reach Local Poland

Witam Pana,

jesteśmy na etapie ustaleń z RachLocal,czy decydujemy się na przygotowanie kamapnii reklamowej przez ich firmę.
Początkowo byliśmy pełni optymizmu,ale w momencie gdy zaczęliśmy dokładnie ich sprawdzać zaczęły mnożyć się wątpliwości.
Poprosiliśmy o podanie przykładów firm,które podjęły z nimi współpracę,są zadowoleni,a przede wszystkim mogą pochwalić się konkretnymi osiągnięciami - skutek przeprowadzonej kampanii reklamowej.Niestety jak dotychczas nie udało nam się uzyskać od nich takiego przykładu:(
Opłata aktywacyjna też nas zastanawia-podobnie jak w Pana przypadku.
Proszę o informację,czy udało się Panu rozwiać swoje wątpliwości,czy może Pan otrzymał informacje od nich dotyczące konkretnych firm z nimi współpracujących?
Będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje.

konto usunięte

Temat: Reach Local Poland

Witam Pani Jolanto,

Więcej informacji w tym temacie znajdzie Pani tutaj:
http://www.goldenline.pl/forum/3208744/reach-local-poland

konto usunięte

Temat: Reach Local Poland

Proponowałbym tą firmę omijać jak najdalej. Popełniliśmy wielki błąd i podpisaliśmy z nimi umowę. Poniżej opisuję skąd się wzieła u nas taka opinia na temat firmy Reach Local Poland. Kilka powodów dla których postanowiliśmy natychmiast zerwać z nimi umowę:

• Błędne poinformowanie nas w dniu 17-06-2013 przez ich przedstawiciela handlowego o włączeniu
kampanii przygotowanej przez nich i konieczności wyłączenia naszych kampanii. Jak
się okazało ich kampania dotycząca szkoleń Oracle, a więc będąca dla nas kluczowa
była cały czas wyłączona– gdybyśmy nie zauważyli że kampania nie działa, stracilibyśmy
przychody jakie generują nam reklamy w Adwords przez okres gdy kampanie w rzeczywistości nie działały. Najwyraźniej nawet nie sprawdzili, czy kampanie w ogóle działają, nie mówiąc o sprawdzeniu czy działają poprawnie.

• Błędy w dopasowaniu reklam do treści np po wprowadzeniu w google frazy "szkolenia
oracle administracja" wyświetlała się reklama szkoleń z SQL , a w dodatku kierująca nie na
właściwe szkolenie a na stronę ogólną.

• Efektywność kampanii wykonanej przez firmę Reach Local Poland jest wielokrotnie gorsza niż efektywność naszej wykonanej amatorsko kampanii. Podczas całego okresu kiedy obsługiwali oni
nasze kampanie, przyniosły one tylko jeden telefon. Nasze kampanie generowały przeciętnie
3-4 telefony przychodzące dziennie.

• Rażące błędy w kampanii, bardzo niedbałe przygotowanie reklam w tym m.in:
- błędny adres ośrodka szkoleniowego w reklamie
- reklamy pojawiały się po dodaniu nazwy miasta Warszawa do frazy "szkolenia oracle warszawa", wpisaniu np. "szkolenia oracle kraków" mimo że w Krakowie też organizujemy szkolenia, nie wyświetlały się wcale. To oznacza, że traciliśmy z powodu takiego zaniedbania klientów z miast innych niż Warszawa.

• Uruchomienie kampanii Oracle bez otrzymania formularza o zgodzie na używanie znaku
towarowego Oracle;

• Żądanie przesłania raportów z naszych kampanii. Nad naszymi kampaniami spędziliśmy
wiele czasu i ponieśliśmy spore koszty na ich przygotowanie. Dlaczego mielibyśmy
przekazywać gotowe rozwiązania firmie która za skorzystanie z naszych rozwiązań będzie
pobierała od nas pieniądze?

Usiłowali nam wcisnąć że to wszystko jest kwestią "optymalizacji kampanii".
Powyższe błędy nie są kwestią "optymalizacji". Takie błędy może popełniać amator, ale nie firma która za prowadzenie kampanii pobiera wynagrodzenie. Oddaliśmy im prowadzenie kampanii po to, aby zoptymalizować, czyli poprawić wyniki , a nie by je znacznie pogorszyć i jeszcze za to płacić.

Wypunktowaliśmy im te wszystkie błędy, zarządaliśmy zwrotu pieniędzy które musieliśmy im wpłacić z góry (teraz już wiem dlaczego) i natychmiastowego zaprzestania wyświetlania jakichkolwiek reklam. Powinni się cieszyć że nie podajemy ich do sądu o odszkodowanie z tytułu utraty przychodów. Może do naszej kampanii przypisali jakichś młodych dopiero uczących się ludzi, może jakieś przeoczenie. Wszystko mi jedno. Myślę że każda normalna firma, dając ciała w ten sposób, szybko zwróciłaby pieniądze, przeprosiła i liczyła na to że sprawa się rozejdzie po kościach. Ale nie Reach Local Poland. Reklamy nadal są wyświetlane, zwrotu pieniędzy jakoś nie widać. Nawet nie byliśmy warci jakiejkolwiek odpowiedzi. Przestrzegam przed tą firmą. Unikajcie jak ognia.

Taki smaczek, przykład "profesjonalnej kampanii" wykonanej przez firmę Reach Local Poland. Każdy może sobie chyba sam stworzyć opinię:


Obrazek


Reklamy dotyczące nas to te kierujące na domenę jsystems.pl.
Ta reklama z wpisaną frazą ma wspólne tylko słowo "szkolenia". Przecież poziom reprezentowany przez tą firmę jest po prostu żenujący. Nawet taki amator jak ja wie że:
- w nagłówku powinno być np. "szkolenia oracle" bądź jeszcze lepiej "szkolenia oracle administracja". Powinny być osobne reklamy do różnych zapytań. Nawet tego nie chciało im się robić... Można też zrobić tak, że w pierwszej linii dać "szkolenia oracle", drugiej linii np. SQL , PL/SQL, Administracja jeśli już bardzo chce się zrobić reklamę uniwersalną.
- Skoro użytkownik wpisał gdzie chce szkolenie, to może warto np. wyświetlić dopasowaną reklamę ? Przykładowo dać nagłówek Szkolenia Oracle Katowice (tym bardziej że organizujemy tam szkolenia i jest pełno informacji o tym na naszej stronie). Czy nie byłoby rozsądniej?
Inny przykład skrajnej niekompetencji :


Obrazek


Co ma wspólnego backup z SQL? Jak się nie wie, to można zapytać a nie odwalać takie partactwo i marnować pieniądze klienta. Sami oceńcie...

Jeszcze jeden przykładzik na dobicie:

Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.11.14 o godzinie 13:43



Wyślij zaproszenie do