Radomir Graj

Radomir Graj Senior Tax Manager
Europe Sub-Saharan
Africa; co-founder
...

Temat: Promocja portalu e-commerce na rynku US

Witam,

Jestem ciekaw Waszej opinii na remat promowania portalu (poniżej krótki opis o co chodzi i jak się to je) na rynku US?
Biorę pod uwagę Adwordsy oraz FB, ale za bardzo nie wiem co jeszcze na amerykańskim rynku zrobić. Reklamy bannerowe raczej odpadają (słyszałem opinię, że nie jest to skuteczna forma reklamy, a przy tym bardzo kosztowna). Wszelkie opinie i rady mile widziane.

Radek

Kilka słów o samym projekcie:

Głównym adresatem serwisu http://www.askandbuy.com są kupujący, którzy mają dość tracenia czasu na googlowanie i latanie po porównywarkach w poszukiwaniu towaru, czy usługi którymi są zainteresowani. W skrócie, serwis działa w ten sposób, że kupujący zamieszcza swoje "zapytanie", które następnie przekazywane jest do zarejestrowanych dostawców. W odpowiedzi, dostawcy mogą zamieścić swoją ofertę, która po akceptacji kupującego zamienia się w zawartą transakcję.

Dodatkowo, kupujący ma możliwość ustawienia tzw. "winning formula", na którą składa się cena, termin dostawy oraz cechy towaru/ usługi. Na tej podstawie oferty dostawców są segregowane w rankingu ofert.

Najważniejsze korzyści dla dostawcy to dostęp do nowego kanału dystrybucji bez ponoszenia kosztów na marketing i prowizja serwisu, która płacona jest tylko w przypadku zawarcia transakcji.

Z drugiej strony, główne korzyści dla kupujących to oszczędność czasu (który dzięki temu można spędzić bardziej przyjemnie niż siedząc przed komputerem) a także dostawcy, którzy konkurując między sobą obniżają cenę towaru/ usługi.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Promocja portalu e-commerce na rynku US

Każda forma promocji, w tym reklamy jest skuteczna. Złe dobranie narzędzi do celów i złe wykonanie kampanii powoduje, że reklama jest nieskuteczna.

CPMy najlepiej nadają się do budowania wizerunku, króluje tam RTB, Audience Targeting itp.

Jeśli chcesz zdobyć użytkowników to marketing szeptany, wirusowy, affiliacje, Adwords, Yahoo Ads, press release syndication.

Lepiej się nie przyznawać w materiałach, że firma jest z Polski.Jaroslaw Tylutki edytował(a) ten post dnia 11.05.12 o godzinie 00:01

Następna dyskusja:

Promocja portalu przygodowe...




Wyślij zaproszenie do