Mariusz Przybylski Dynamite Studio
Antoni
Kowalski
startup-y na
sprzedaż
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Z całym szacunkiem, frazy znajdujące się w keywords na Pana stronie są przypadkowe?A w tytule nie ma słowa "producent" ? To też przypadkowe?
Nie zna się Pan na pozycjonowaniu ale jednak ocenia dobór fraz opartych na wariacji słów jako źle dobrany. Jak by się Pan zapatrywał na to gdy by ktoś ocenił te domki drewniane do ogrodu jako przebieralnie albo wygódki? Poza tym oferta to nie jest umowa ani edukacja. Klient, ostatecznie sam wybiera frazy. Chyba że chce sobie tylko pogadać na forum i wie lepiej. Jeśli planer googla jest taki dobry to najlepiej określić na tej podstawie interesujący zestaw fraz wybrać dobrą i sprawdzoną firmę i podpisać umowę. Problem w tym, jeśli Pan sam nie wie czego chce. Ale kto szuka ten znajdzie, i to jest w tym wszystkim pozytywne.
Grzegorz P.:
Czy mam gdzieś napisane sauny drewniane, domki drewniane ogrodowe producent?
Z całym szacunkiem, ale jeśli ktoś proponuje słowa kluczowe w oparciu o wariację niemalże przypadkowych słów znajdujących się na stronie to nawet owiana sławą firma nie proponowała czegoś takiego. Jeśli wg planera google ilość wyszukań miesięczna jest 0 to jaką odwiedzalność mogę mieć z tych słów?
Rozumiem, że takie słowa kluczowe mogą się pojawić gdy pozycjonujemy kilkadziesiąt fraz, ale przy kilku jest to wg mnie jawna próba naciągnięcia klienta. Tak czy inaczej wynagrodzenia za efekt nie biorę pod uwagę.
Mariusz Przybylski Dynamite Studio
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Antoni K.:
Z całym szacunkiem, frazy znajdujące się w keywords na Pana stronie są przypadkowe?
A w tytule nie ma słowa "producent" ? To też przypadkowe?
Może warto najpierw spytać, czy te frazy umieszczał tam właściciel strony czy obecna/była firma SEO?
Nie zna się Pan na pozycjonowaniu ale jednak ocenia dobór fraz opartych na wariacji słów jako źle dobrany. Jak by się Pan
Ale co w tym dziwnego? P. Grzegorz dostał ofertę na frazy zaproponowane przez "pozycjonera", dlaczego miałby płacić kilkaset złotych miesięcznie za hasła, które nie mają prawa przynieść zwrotu inwestycji? Do obsługi keyword plannera nie potrzeba wiedzy SEO. Skoro znasz się na pozycjonowaniu, to napisz proszę, czy hasła "sauny drewniane producent" i "domki drewniane ogrodowe producent" są warte po 120 zł
Klient, ostatecznie sam wybiera frazy.
Dobór odpowiednich haseł to praca dla pozycjonera, klient często zdaje się na jego wiedzę. Niestety często na tym traci właśnie klient. Nawet jeśli klient upiera się przy pozycjonowaniu słabych fraz, to uczciwość wymaga chociaż próby wyjaśnienia dlaczego nie warto.
Antoni
Kowalski
startup-y na
sprzedaż
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Kolego, "oferta to nie jest umowa ani edukacja" , nikt nikomu nie każe za cokolwiek płacić. Wskazałem Panu Grzegorzowi bezpłatnie gdzie ma elementarne błędy w swojej stronie, jak to sobie poprawi to pozycjonowanie będzie w ogóle możliwe.Odnośnie wartości fraz, przelicz sobie sam, jeśli ktoś raz w miesiącu wpisze taką frazę i zakupi coś co jest warte 5k to czy warto wydać na to 120 zł? Warto wydać nawet 1k . Owszem ryzyko jest, to decyzja klienta, poza tym w tej ofercie jest też sporo bardzo wartościowych fraz. Co to szkodzi w umowie wybrać tylko te najlepsze z punktu widzenia klienta?
To statystyki wejść a nie keywords planner są narzędziem do oceny skuteczności fraz i właśnie uczciwie jest nie mieszać klientom w głowach webtoolsami, warto zacząć np. od ustawienia metaznaczników.
Mariusz P.:
Antoni K.:
Z całym szacunkiem, frazy znajdujące się w keywords na Pana stronie są przypadkowe?
A w tytule nie ma słowa "producent" ? To też przypadkowe?
Może warto najpierw spytać, czy te frazy umieszczał tam właściciel strony czy obecna/była firma SEO?
Nie zna się Pan na pozycjonowaniu ale jednak ocenia dobór fraz opartych na wariacji słów jako źle dobrany. Jak by się Pan
Ale co w tym dziwnego? P. Grzegorz dostał ofertę na frazy zaproponowane przez "pozycjonera", dlaczego miałby płacić kilkaset złotych miesięcznie za hasła, które nie mają prawa przynieść zwrotu inwestycji? Do obsługi keyword plannera nie potrzeba wiedzy SEO. Skoro znasz się na pozycjonowaniu, to napisz proszę, czy hasła "sauny drewniane producent" i "domki drewniane ogrodowe producent" są warte po 120 zł
Klient, ostatecznie sam wybiera frazy.
Dobór odpowiednich haseł to praca dla pozycjonera, klient często zdaje się na jego wiedzę. Niestety często na tym traci właśnie klient. Nawet jeśli klient upiera się przy pozycjonowaniu słabych fraz, to uczciwość wymaga chociaż próby wyjaśnienia dlaczego nie warto.
Mariusz Przybylski Dynamite Studio
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Antoni K.:
Kolego, "oferta to nie jest umowa ani edukacja" , nikt nikomu nie każe za cokolwiek płacić. Wskazałem Panu Grzegorzowi
Dla mnie to zwykłe naciąganie, podaję klientowi kilka trudnych fraz i kilka bardzo łatwych, mam pewność, że te słabe wbiję do top 10 w ciągu kilku tygodni i klient zacznie za nie płacić. Prawdopodobnie wysiłki nad trudnymi frazami sobie wtedy daruję, bo łatwiej znaleźć kolejnych klientów i wcisnąć im znów słabe frazy. Jak klient będzie pytał, to przecież efekty są, na trudne frazy trzeba czekać, a że nie ma sprzedaży, to na pewno wina cen i kiepskiego sklepu.
Odnośnie wartości fraz, przelicz sobie sam, jeśli ktoś raz w miesiącu wpisze taką frazę i zakupi coś co jest warte 5k to czy warto wydać na to 120 zł? Warto wydać nawet 1k . Owszem
Myśląc w ten sposób, to każda fraza jest warta 1k, zawsze może się zdarzyć, że ktoś wpisze "producent małych domków drewnianych z grubego drewna" i zrobi zakupy za 100k. Niektóre frazy z tej "oferty" są tak rzadko wpisywane w Google, że znacznie bardziej opłaca się je wrzucić w AdWords (o ile w ogóle warto się nad nimi pastwić), wtedy ten budżet 120 zł na frazę, prawdopodobnie wystarczy na rok lub kilka lat dla tych haseł.
Co to szkodzi w umowie wybrać tylko te najlepsze z punktu widzenia klienta?
Ano nic nie szkodzi, szkodzi za to sytuacja, w której klient zaufa pozycjonerowi, będzie mu płacił co miesiąc parę stówek "za efekty", a sprzedaż w sklepie nie drgnie.
To statystyki wejść a nie keywords planner są narzędziem do oceny skuteczności fraz i właśnie uczciwie jest nie mieszać klientom w głowach webtoolsami, warto zacząć np. od ustawienia metaznaczników.
A skąd wziąć te statystyki w czasach "not provided" w Analytics? Można coś podejrzeć w Webmaster Tools, ale nadal nie jesteś w stanie zmierzyć konwersji dla danego hasła. Meta znaczniki keywords i description nie mają wpływu na pozycje, więc nie jest to żadne cudowne uzdrowienie serwisu.
Antoni
Kowalski
startup-y na
sprzedaż
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Antoni K.:
Kolego, "oferta to nie jest umowa ani edukacja" , nikt nikomu nie każe za cokolwiek płacić. Wskazałem Panu Grzegorzowi
Dla mnie to zwykłe naciąganie, podaję klientowi kilka trudnych fraz i kilka bardzo łatwych, mam pewność, że te słabe wbiję do top 10 w ciągu kilku tygodni i klient zacznie za nie płacić.
No, to może być dla Ciebie zwykłe naciąganie ale dlaczego zakładasz, że ktoś chce oszukać klienta? Może będzie pozycjonował te trudne frazy, bardziej opłacalne? A te łatwiejsze też się mogą przydać, prawda? Sam tak napisałeś. Więc o co chodzi? O promocję domków ogrodowych na tym forum?
Odnośnie wartości fraz, przelicz sobie sam, jeśli ktoś raz w miesiącu wpisze taką frazę i zakupi coś co jest warte 5k to czy warto wydać na to 120 zł? Warto wydać nawet 1k . Owszem
Myśląc w ten sposób, to każda fraza jest warta 1k, zawsze może się zdarzyć, że ktoś wpisze "producent małych domków drewnianych z grubego drewna" i zrobi zakupy za 100k.
:) No nie, o grubości balików to nie było fraz w ofercie pozycjonera więc nie przekręcaj tej oferty na swoje potrzeby. Jeśli by sprzedaż dotyczyła produktów wartych 10 zł to nie warto, a jeśli są to produkty warte od 2k do10k to jak najbardziej warto!
Co to szkodzi w umowie wybrać tylko te najlepsze z punktu widzenia klienta?
Ano nic nie szkodzi, szkodzi za to sytuacja, w której klient zaufa pozycjonerowi, będzie mu płacił co miesiąc parę stówek "za efekty", a sprzedaż w sklepie nie drgnie.
W tej kwestii mogę Cię polecić jako najlepszego doradcę klienta w zakresie ustalania fraz (może zaproponuj jakieś dobre alternatywne dla tego klienta) i budżetu. Proszę tylko zauważyć, że relacje firma pozycjonerska - klient to relacje biznesowe a nie przedszkole. Ważna jest tutaj cała oferta. Jeśli płatności są za efekt firma pozycjonerska wykonuje dużą pracę na własne ryzyko, jeśli coś idzie nie tak, nikt jej nie zwróci kosztów i co więcej poświęconego czasu, dla klienta wskazówką mogą być referencje firmy, faktycznie wypozycjonowane trudne frazy. Obie strony umowy dążą do minimalizacji ewentualnych strat. Zapewniam Cię, że klienci potrafią zadbać o dobre dla siebie umowy płacąc np. tylko za miejsca 1-3 i tylko za wskazane przez siebie frazy. Mam także takich klientów i jest to bardzo restrykcyjne podejście z ich strony, które zarazem weryfikuje firmę pozycjonerską ale daje rękojmię efektywnie wydanych pieniędzy.
To statystyki wejść a nie keywords planner są narzędziem do oceny skuteczności fraz i właśnie uczciwie jest nie mieszać klientom w głowach webtoolsami, warto zacząć np. od ustawienia metaznaczników.
A skąd wziąć te statystyki w czasach "not provided" w Analytics? Można coś podejrzeć w Webmaster Tools, ale nadal nie jesteś w stanie zmierzyć konwersji dla danego hasła. Meta znaczniki keywords i description nie mają wpływu na pozycje, więc nie jest to żadne cudowne uzdrowienie serwisu.
Nie wprowadzaj ludzi w błąd! Bo nie wierzę że tego nie wiesz. Meta description i keywords mają podstawowe znaczenie ( mają krytyczny wpływ na nie-wypozycjonowanie tak jak np. w tym przypadku ) , zwłaszcza jeśli są tak "skopane" jak na stronie tego klienta. A odnośnie statystyk i miary konwersji to jest dosyć proste do zmierzenia lub odczytania tylko nie trzeba tak bardzo przejmować się tym "not provided" i polegać bezkrytycznie na planerach. No bo się nie da... "A skąd wziąć te statystyki?" Dobre pytanie.
konto usunięte
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
W ramach sprecyzowania:a) meta description: jego zawartość wyświetlana jest w serpach w formie tzw. snippeta, czyli krótkiego opisu. Wypada go uzupełnić i większość osób to robi... głównie z przyzwyczajenia, gdyż zawartość meta description nie jest brana pod uwagę przez wyszukiwarki w trakcie obliczania rankingu. Zatem: uzupełnić należy, gdyż pomaga to niewątpliwie użytkownikom, ale wpływu na ranking już nie ma.
b)meta keywords: jego złote czasy minęły już dawno temu i... nigdy zapewne nie powrócą. Kiedyś wystarczyło napchać tutaj słów kluczowych i czekać na wyniki. Teraz można go stosować głównie w celach rekreacyjnych... Wyszukiwarki nie biorę bowiem pod uwagę meta keywords przy obliczaniu rankingu, więc wpływ na pozycję jest zerowy. Jeśli ktoś jednak chce sobie coś tutaj wstawić, to należy uważać z ilością. Przeoptymalizowanie strony nie jest zbyt dobrym pomysłem.
Antoni
Kowalski
startup-y na
sprzedaż
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Myli się Pan. To co piszą a praktyka to dwie różne sprawy. Co prawda to nie miejsce na analizowanie tych meta ale jeśli ktoś powtórzył sobie w keywords frazy za dużo niż trzeba, to wypada z pozycjonowania. Zatem ma znaczenie czy nie ma? Rekreacyjnie to można sobie piwo wypić..a nie wpisywać meta. Description jako już wspomniana w tym wątku wariacja słów - czy związki semantyczne są brane przez G pod uwagę czy nie? Czy description wchodzi w skład tekstu strony czy nie? Ano wchodzi. Więc związek i znaczenie jest bardzo duże. Zatem ma znaczenie czy nie? Osobna kwestia, to jakie ma znaczenie i na czym to polega, ale dla potencjalnych klientów i uczących się pozycjonowania, taka informacja może być wartościowa. Z tym że jest wartościowa dzisiaj, bo za miesiąc G może znowu zmienić zasady :)Miłosz S.:
W ramach sprecyzowania:
a) meta description: jego zawartość wyświetlana jest w serpach w formie tzw. snippeta, czyli krótkiego opisu. Wypada go uzupełnić i większość osób to robi... głównie z przyzwyczajenia, gdyż zawartość meta description nie jest brana pod uwagę przez wyszukiwarki w trakcie obliczania rankingu. Zatem: uzupełnić należy, gdyż pomaga to niewątpliwie użytkownikom, ale wpływu na ranking już nie ma.
b)meta keywords: jego złote czasy minęły już dawno temu i... nigdy zapewne nie powrócą. Kiedyś wystarczyło napchać tutaj słów kluczowych i czekać na wyniki. Teraz można go stosować głównie w celach rekreacyjnych... Wyszukiwarki nie biorę bowiem pod uwagę meta keywords przy obliczaniu rankingu, więc wpływ na pozycję jest zerowy. Jeśli ktoś jednak chce sobie coś tutaj wstawić, to należy uważać z ilością. Przeoptymalizowanie strony nie jest zbyt dobrym pomysłem.
konto usunięte
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Antoni K.:Raczej się nie mylę. No chyba, że pracuje Pan w SQT i ma jakieś inne informacje na temat elementów, które Google bierze pod uwagę przy okazji ustalania rankingu;-) No i proszę czytać uważniej i ze zrozumieniem: rekreacyjnie można sobie uzupełnić meta keywords, bo i tak Google nie analizuje go już od kilku lat. Meta description to zupełnie inna sprawa i opisałem ją już, więc nie zamierzam się powtarzać.
Myli się Pan. To co piszą a praktyka to dwie różne sprawy. Co prawda to nie miejsce na analizowanie tych meta ale jeśli ktoś powtórzył sobie w keywords frazy za dużo niż trzeba, to wypada z pozycjonowania. Zatem ma znaczenie czy nie ma? Rekreacyjnie to można sobie piwo wypić..a nie wpisywać meta. Description jako już wspomniana w tym wątku wariacja słów - czy związki semantyczne są brane przez G pod uwagę czy nie? Czy description wchodzi w skład tekstu strony czy nie? Ano wchodzi. Więc związek i znaczenie jest bardzo duże. Zatem ma znaczenie czy nie? Osobna kwestia, to jakie ma znaczenie i na czym to polega, ale dla potencjalnych klientów i uczących się pozycjonowania, taka informacja może być wartościowa. Z tym że jest wartościowa dzisiaj, bo za miesiąc G może znowu zmienić zasady :)
Każdy pozycjonuje jak umie, więc jeśli chce Pan uzupełniać meta keywords to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby robił to Pan przez następne 100 lat nawet.
Mariusz Przybylski Dynamite Studio
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Antoni K.:
Nie wprowadzaj ludzi w błąd! Bo nie wierzę że tego nie wiesz. Meta description i keywords mają podstawowe znaczenie ( mają krytyczny wpływ na nie-wypozycjonowanie tak jak np. w tym
:) cóż, to ja dziękuję za dalszą dyskusję, pozdrawiam i życzę dalszych SEO sukcesów
Antoni
Kowalski
startup-y na
sprzedaż
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Mariusz P.:
Antoni K.:
Nie wprowadzaj ludzi w błąd! Bo nie wierzę że tego nie wiesz. Meta description i keywords mają podstawowe znaczenie ( mają krytyczny wpływ na nie-wypozycjonowanie tak jak np. w tym
:) cóż, to ja dziękuję za dalszą dyskusję, pozdrawiam i życzę dalszych SEO sukcesów
:) Wzajemnie
Antoni
Kowalski
startup-y na
sprzedaż
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Miłosz S.:
Antoni K.:Raczej się nie mylę. No chyba, że pracuje Pan w SQT i ma jakieś inne informacje na temat elementów, które Google bierze pod uwagę przy okazji ustalania rankingu;-) No i proszę czytać uważniej i ze zrozumieniem: rekreacyjnie można sobie uzupełnić meta keywords, bo i tak Google nie analizuje go już od kilku lat. Meta description to zupełnie inna sprawa i opisałem ją już, więc nie zamierzam się powtarzać.
Myli się Pan. To co piszą a praktyka to dwie różne sprawy. Co prawda to nie miejsce na analizowanie tych meta ale jeśli ktoś powtórzył sobie w keywords frazy za dużo niż trzeba, to wypada z pozycjonowania. Zatem ma znaczenie czy nie ma? Rekreacyjnie to można sobie piwo wypić..a nie wpisywać meta. Description jako już wspomniana w tym wątku wariacja słów - czy związki semantyczne są brane przez G pod uwagę czy nie? Czy description wchodzi w skład tekstu strony czy nie? Ano wchodzi. Więc związek i znaczenie jest bardzo duże. Zatem ma znaczenie czy nie? Osobna kwestia, to jakie ma znaczenie i na czym to polega, ale dla potencjalnych klientów i uczących się pozycjonowania, taka informacja może być wartościowa. Z tym że jest wartościowa dzisiaj, bo za miesiąc G może znowu zmienić zasady :)
Każdy pozycjonuje jak umie, więc jeśli chce Pan uzupełniać meta keywords to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby robił to Pan przez następne 100 lat nawet.
Co to ma do rzeczy gdzie kto pracuje? Można sobie zrobić prosty eksperyment na mocnej frazie, wpisać rekreacyjnie w keywords frazę, powtórzyć 10 razy. Rozrywka gwarantowana i jaka będzie radość u konkurencji.
konto usunięte
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Antoni K.:Yeah... SEO ninja - wygrywasz internety;-) Powodzenia w pozycjonowaniu przy użyciu meta keywords.
Co to ma do rzeczy gdzie kto pracuje? Można sobie zrobić prosty eksperyment na mocnej frazie, wpisać rekreacyjnie w keywords frazę, powtórzyć 10 razy. Rozrywka gwarantowana i jaka będzie radość u konkurencji.
Antoni
Kowalski
startup-y na
sprzedaż
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Miłosz S.:
Antoni K.:Yeah... SEO ninja - wygrywasz internety;-) Powodzenia w pozycjonowaniu przy użyciu meta keywords.
Co to ma do rzeczy gdzie kto pracuje? Można sobie zrobić prosty eksperyment na mocnej frazie, wpisać rekreacyjnie w keywords frazę, powtórzyć 10 razy. Rozrywka gwarantowana i jaka będzie radość u konkurencji.
Mhm.., dzięki za dobre słowo i wsparcie.
Adrian
Szczepański
...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Tak w kwestii sprecyzowania Panowie :) i Panie, czasami wystarczy krótki link http://www.searchmetrics.com/en/knowledge-base/ranking...
Andrzej
Jenot
pozycjonowanie stron
i marketing
internetowy
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Ja nigdy nie korzystałem specjalnie z żadnej firmy na pozycjonowanie stałe. Bo najlepsze efekty przynosi pozycjonowanie samodzielne, gdzie się poświęca dużo czasu, myślenia, strategii i środków ostrożności. Podczas gdy firma seo musi zająć się wieloma stronami i żeby im się opłacało to czas poświęcony na każdą stronę musi być zredukowany do minimum..Im więcej próbuje firma pozycjonować róznych stron tym bardziej każda z nich jest olewana.
Pozycjonowanie musi też iść w parze z optymalizacją. Są takie firmy co robią po prostu linki. Nie mają dostępu do strony ani nie kontaktują się z właścicielem z prośbą o dokonanie zmian. A to musi iść ze sobą w parze.. Optymalizacja i dorabianie treści na stronie jest ważne by nie była to martwa strona. A wiele firm robi po prostu linki i to dużo i szybko ryzykując karami algorytmicznymi od google. Ale co, wtedy rozwiązanie umowy z klientem ale swoje już zapłacił..
W dodatku są bardzo śmieszne opcje, jak pozycjonowanie na 3 lub 5 słów kluczowych i w dodatku oni robią takie dokładnie linki z anchorami jak te frazy co są w umowie. Podczas gdy trzeba robić ze 30 różnych fraz i duże urozmaicenie, to wiele firm pozycjonujących robi takie ryzykowne i głupie rzeczy. Ale ludzie to kupują nie wiedząc co i jak. Bo sobie wymyslili 5 fraz i akurat jest taka oferta i jest bardzo tania...
Jak już szukać to takiej co robi długi ogon, takiej co robi white seo, takiej co nie używa swojego ryzykowanego zaplecza, które może zostać ukarane przez google. Takiej co wykonuje optymalizację strony, takiej na którą nie ma żadnej skargi w necie ;)
A może najlepiej by było od kogoś z tych co się mądrzą na forum.optymalizacja.com. Co tam od lat tysiące postów napisali, co dbają o swoją reputację i siedzą w temacie od dawien dawna.
Podczas gdy wiele osób udaje specjalistów. Piszą o doświadczeniu w branży dłuższym niż historia internetu ;) albo ogłaszają się jako poważna firma seo a to nie firma tylko dzieciak co tylko trochę wie o temacie ale uzbroił się w programy spamujące i chce zarabiać w internecie..
Andrzej Wroniecki Aż wykreowani.pl
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
A gdyby komuś się jednak nie chciało pozycjonować samemu jak sugeruje kolega powyżej, to polecam http://wykreowani.pl
Hania
Bartkowiak
Student, Uniwersytet
Śląski w Katowicach
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Jeżeli ktoś się nie zna na rzeczy, raczej bym tego nie polecała, bo można zaszkodzić stronie i nic dobrego z tego nie wyniknie. Ja polecić mogę firmę http://bizzit.pl , z którą współpracowałam już kilka razy. Poza pozycjonowaniem ma dosyć rozbudowaną ofertę ogólnego marketingu internetowego, a także wykonywania profesjonalnych zdjęć firmowych na google street view, więc myślę, że warto rzucić okiem na jej ofertę.konto usunięte
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Hania B.:
... polecić mogę....
Tylko po to jest ten profil. Jak na studentkę masz wyjątkowo bogate doświadczenia w bardzo wielu branżach.
Marek
Nowak
administrator,
ITsoft
Temat: Pozycjonowanie - kto może polecić dobrą i sprawdzoną firmę?
Marta Ł.:
Witam wszystkich,
szukamy z narzeczonym agencji SEM do kampanii promującej naszą młodą firmę, możecie polecić jakichś specjalistów przez duże S?
Narzeczony weryfikował już oferty kilkunastu firm, m.in. ostatnio wymienianych tutaj agencji ale wszystko jest poniżej normy, np. vpozycja.pl - otworzyliśmy stronę i od razu ją zamknęliśmy, podejście graficzne z lat 90-tych, nomi-net.com.pl są od wszystkiego, dobrze, że nie zajmują się jeszcze produkcją tarcz hamulcowych a Pan Kowalsky desperacko promuje sam siebie: l4.net.pl, reszta to tanie kryptoreklamy.
Proszę o poważne referencje.
Ocena czyichś kompetencji na podstawie grafiki strony to chyba nie najlepsze kryterium, ale każdy ma swoje powody doboru partnerów w biznesie. Ja po prostu wiem, ze firma którą polecałem dobrze pracuje i z pozycjonowania są konkretne efekty. I to interesuje mnie bardziej niż to czy strona jest ładna czy brzydka :)
To trochę tak jak z restauracjami w kurortach - są eleganckie, z klimatyzacją i innymi udogodnieniami, ale za to drogie i z przeciętnym jedzeniem, a są takie które po prostu nie wyglądają, a zawsze jest pełno gości w tym miejscowych, bo wiedza, ze można tam na prawdę dobrze i nie drogo zjeść :)
Podobne tematy
-
Marketing Internetowy » Kto najlepiej optymalizuje kampanie ... -
-
Marketing Internetowy » Pozycjonowanie stron w oparciu o e-marketing -
-
Marketing Internetowy » Jaki autoresponder możesz polecić do budowania biznesu? -
-
Marketing Internetowy » Googlebot nie może uzyskać dostępu do plików CSS i JS w... -
-
Marketing Internetowy » A może tak -
-
Marketing Internetowy » ORANGE, PLAY, PLUS, T-MOBILE - kto jest liderem? -... -
-
Marketing Internetowy » copywriter - kto to? -
-
Marketing Internetowy » Pozycjonowanie -
-
Marketing Internetowy » Wiesz kto zarabia najwiecej ? -
-
Marketing Internetowy » adwords czy pozycjonowanie? -
Następna dyskusja: