Temat: potrzebna ocena portalu turystycznego - jak go...
Justyna Łakomska:
Witam,
Zwracam sie do fachowców i nie fachowców, ocencie prosze strone pod względem oferty wakacyjnej, biletów lotniczych , czy łatwo poruszacie sie po stronie, i czy spełnia wasze oczekiwania jako sklep z ofartami wakacyjnymi itp.
Portal została otwraty 1 miesiac temu, wiec krótko, nie mamy jeszcez pełnej oferty spa, i hoteli.
Prosze ocenic wartość strony.
Portal virgintravel.pl
Justyno,
Wykonanie serwisu nie jest złe. Graficznie nie można mieć zastrzeżeń. Całego serwisu nie można oceniać nie znając Twojej grupy docelowej (wiekow i zawód).
Jeżeli kierujesz swoją ofertę do ogólnie rozumianego klienta turystyki to niestety jesteś dwa kroki za konkurencją.
Komentarze z pierwszych 3 minut:
- na stronie głównej nic się nie wyróżnia
- filtry są nieużyteczne, nie były zaplanowane i korzystanie z nich dla normalnego użytkownika to horror
- technologicznie: loading jest różny, na różnych stronach.
- brak usability, użyteczności serwisu, grafik, nawigacji. Nie wierze, żeby ten portal przeszedł pozytywnie test użyteczności
Osobiście takiego serwisu bałbym się reklamować w TV i/lub radio, bo konwersja byłaby za niska.
Oczywiście, wszystko można poprawić (kilka dni pracy), tylko musisz sobie dokładnie zaplanować co chcesz osiągnąć i przedstawić to osobie/firmie która projektowała dla Ciebie serwis.
Jeżeli zastanawiasz się z czego wynikają takie 'wady', to jest to częsty przypadek: małe firmy rozmawiają bezpośrednio z grafikami no i niestety ignorują potrzebe korzystania z usług project managera, który zadbał by o przekaz pomiędzy klientem a osoba techniczną.
ps.
Na stronie jak-rezerwować, używasz komercyjnych grafik 3d czy Twój grafik dostarczył Tobie potwierdzenie zakupu w celach licencyjnych?
pozdrawiam,