Michał
Matuszczyk
Dyrektor ds.
rozwoju, Medforum
sp. z o.o.
Temat: Ponad 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze...
Mam prosbe o rade :)Jestesmy wydawca specjalistycznych portali medycznych, ktore poczatkowo przeznaczone byly tylko dla lekarzy.
Od mniej wiecej 2 lat zaczela sie masowa odwiedzalnosc konsumentow, teraz oscyluje juz w graniczach 60k UU / dzien, w styczniu przekroczymy grubo 1 mln UU
Ze sprzedaza miejsca reklamowego, gdzie targetem jest lekarz radzimy sobie calkiem niezle, ale to jest ulamek calego ruchu - okolo 10%, reszta lezy odlogiem.
Zgodnie z Megapenel PBI/Gemius nasze portale odwiedza od 74-76% kobiet, zauwazylismy to juz roku temu i stworzylismy Grupe Prtali Kobiecych, na ktorych mozemy reklamowac jedna kategorie produktu.
Posiadamy takze portale CNS (z EN. Central Nervous System), w tym pierwszy portal specjalistyczny w polskim internecie (medyczny, dziala od lat 90-tych), na ktore takze wchodzi mnostwo konsumentow, w tym tez okolo 74% uzytkownikow to kobiety.
Sredni wzrost miesieczny UU to 7%, samo forum dyskusyjne to ponad 0,4 mln postow, archiwum tresci do juz ponad 21 tys unikalnych tekstow dostepnych tylko u nas.
Prosze o jakies sugestie, siec reklamowa to zle rozwiazanie, zabije nam dobra marke, tysiace wyskakujacych okienek i takie sobie dochody...
Skutecznosc kampanii jest wysoka, skoro naszym zdaniem najbardziej wybredni klienci, czyli firmy farmaceutyczne, reklamuja sie u nas bardzo intensywnie, ale praktycznie w 100% tylko dla lekarzy (preparaty Rx - receptowe, ich reklam nie mozna puszczac w strone konsumenta).
Od pewnego czasu oferujemy dotarcie do np. 0.5 mln unikalnych uzytkownikow, bez limitu odslon, konkursy z roznymi formami dotarcie na landing page (emailing, banery, teksty sponsorowane, SMS), ale ciagle jest jakis opor i kampanie dla konsumentow sa sladowe, przypadkowe, szkoda mi takiego potencjalu, ktory sobie lezy i nie zarabia.
Bede wdzieczny za wszelkie pomysly i rady.