Temat: Pierwszy mailing
1. Czy czarno żółte pasy nie są pod kątem 45 stopni? dla fachowców tej i podobnych branż to może być zauważalne, poza tym taki ostry kąt sprawia wrażenie ześlizgiwania się, była wersja z 45 stopniami?
2. Logo BUDHIT ma za mały oddech, przynajmniej założyć dobrze by było że ma pole ochronne znaku większe.
3. Tekst mało czytelny, albo użyj pixel fonta albo zmień czcionkę lub rodzaj anty-aliasingu, kiepsko to się czyta
4. Hasło z tłem z takich linii robi sieczkę w mózgu, chyba że ktoś uodparniał się na pokemonach :D lepiej już w to wstawić utrzymaną w stylu tabliczkę informacyjną i na niej dopiero tekst ... to jest najważniejsza część tego biuletynu a kiepsko działa we tym graficznym projekcie
5. Logo jest ważniejsze, ja bym je dał na lewo a Pana na prawo, header jest wyrównany do lewej więc zdjęcie po prawej zrównoważy lepiej kompozycje.
6. Jak by zobaczyli Panowie z Hilti co zrobiłeś z polem ochronnym ich znaku to masakra ;) źle wyglądają tak ściśnięte ;) to nie Chiny, daj to w 2 linijkach jak się ewidentnie nie chce zmieścić.
7. Cień jak dla mnie ciut za duży
8. Tekst monotonny wizualnie, wypunktowania, bold i nawet gdzieś może kolor trochę zachęci do nudnej lektury ;)
9. Całość całkiem fajna ogólnie, ja bym jednak poszedł w kreatywność jakąś jeżeli to możliwe, jakaś historyjka żeby się tworzyła, coś się zepsuło jakiś dymek, jakaś zafrasowana mina ... ale to już zależy jakiego masz klienta i brief ... ale w tej branży klienci mają poczucie humoru i to takie dosadne czasem więc warto może ...