Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Prośba o ogólną ocenę strony internetowej, każda opinia mile widziana.
Zapraszam na http://www.btmprawnicy.pl/
Krzysztof Kreczko

Krzysztof Kreczko wiedz, że coś się
dzieje.

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Ładne widoczki... ale jak one się mają do kancelarii prawnej?
Marek Swatek

Marek Swatek Właściciel
Extraseo.pl &
Futuremark.pl

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Ciekawa strona - trochę mało treści ale widoczki faktycznie ładne
Btm K.:
Prośba o ogólną ocenę strony internetowej, każda opinia mile widziana.
Zapraszam na http://www.btmprawnicy.pl/
Andrzej Wroniecki

Andrzej Wroniecki Aż wykreowani.pl

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Przesada z tą wielkością czcionki na głównej. Kolory zlewają się czasem z tłem (Np. shadow albo obwódkę po literach daj). Mało informacji na głównej albo za bardzo rozstrzelone.

Trochę dopieścić i będzie ok.
Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Z całym szacunkiem do naczelnego grafika tego projektu - strona nie ma jasno określonego celu i layout jest moim zdaniem głównym powodem tego stanu rzeczy.

Po drugie: jak morze i skalisty brzeg wspiera zaufanie? Czyż skalisty brzeg nie kojarzy się z ryzykiem i niebezpieczeństwem? A to jest ostatnie skojarzenie, które powinno się nasuwać w przypadku prawników. Albo szczyty górskie.

Obrazki (i w ogóle media) daje się tylko wtedy, gdy wspierają przekaz. Tutaj są one zamiast i "pracują" równolegle - odciągając uwagę od treści.

Może projekt jest i atrakcyjny wizualnie, tylko pytanie, czy konwertuje?

Według mnie koncepcja strony - jeśli ma konwertować, a nie zdobywać nagrody na konkursach piękności/marketingu - do ponownego przemyślenia. Od początku.

konto usunięte

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Lubię koncepcje "scrollowanej" strony. Pierwsze wrażenie: "fajne", ale po zjechani niżej - tekst; jego wygląd, ułożenie, długie puste miejsca - wygląda mocno amatorsko.

Obrazki rzeczywiście ładne, ale trochę "nie na temat". Można wybrać coś bardziej prawniczego i bynajmniej nie mam na myśli sztampowych sądowych czy "togowopodobnych" obrazków.

Mało informacji na scrollowanych stronach.

Po przeklikaniu głębiej struktura strony znacznie się zmienia - lepiej jakby była zachowana konsekwencja.

Kierunek mi się podoba, ale trzeba popracować nad szczegółowym wykonaniem.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.04.15 o godzinie 23:41
Marcin Cichoń

Marcin Cichoń Dyrektor
Zarządzający /
Digital Hill (Grupa
Unity)

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

IMHO nie zachwyca i pewnie biznesowo się nie obroni. Ja rozumiem, ze idea miała być taka aby było nowocześnie (scrollowanie i inne takie klimaty) i ładnie (duże foty), ale do tego przydałoby się dołożyć jakąś koncepcję. Bo tej koncepcji aktualnie nie ma.

Strzelam, że sens istnienia serwisu to:
1. pozyskanie leadów rozumiany jako kontakt przez formularz czy tam telefon
2. budowanie brandu rozumianego jako przekazanie info o podstawowej działalności etc.

Oba te tematy nie są zupełnie zrealizowane na stronie. Formularz kontaktowy zepchnięty do stopki, kompletnie nie widoczny, dziwnie działający (kliknięcie w wyślij otwiera nowy formularze). Natomiast informacje o firmie nieuporządkowane, dziwna nawigacja trudna do załapania i budująca wrażenie chaosu, tekst zlewający się z tłem.

Zaorać i robić od nowa, ale najpierw stworzyć spójną koncepcję.
Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Brawo za odwagę i pokazanie strony na forum publicznym.

Powinniście zacząć od ustalenia misji i wizji Waszej kancelarii.
A następnie określić grupy docelowe które najbardziej Was interesują i tak dobrać przekaz marketingowy (słowa, obrazy, formułę strony itp.)
Połączenie tych dwóch elementów pozwoli zbudować unikalną i użyteczną stronę. Taką która przyciągnie klienta. Strona to jest element wizerunku firmy (PR), marketingu, a także sprzedaży.

Wasza strona poza w/w elementami przez użytkowników GL jest po prostu nudna.
Te same frazesy klepane w kółko, np. "Jesteśmy do dyspozycji
zawsze gdy wymaga tego Twój biznes". taka usługa to standard w obecnych czasach.
Tak się nic nie odróżniacie, a ponieważ ostatnio analizowałem rynek adwokatów i radców prawnych. To wiem, że konkurencji Wam szybko przybywa.

Zanim zaczniecie robić stronę powinniście stworzyć koncepcję rozwoju sprzedaży, gdzie zawarte będą takie elementy jak marketing, PR i odpowiedni sposób sprzedaży. Mając taki plan z opisanymi dokładnie składowymi takimi jak min. wizerunek, wartości firmy( m i w), grupy docelowe, formy przekazu. Odróżniacie się od reszty i osiągacie spójność wizerunkową.

Z poszanowaniem

Sebastian SulmaTen post został edytowany przez Autora dnia 06.05.15 o godzinie 12:16

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Na pierwszy rzut oka te wodne klimaty idealnie pasują do tematu - lanie wody. Rzucając dalej: kopalnia odkrywkowa, tanki z KO, Fudżijama, industrialne gruzowiska, przyznam, zaczynam się gubić. Dopiero po chwili doszedłem do tego, że są to tapety do pobrania. Do głowy by mi nie przyszło, że w galerii kancelarii prawnej może być coś innego niż akta i ludzie w kajdanach. Pytanie tylko, czy na stronie prawniczej ludzie szukają kolorowych obrazków, czy ratunku przed mamrem?

Dalej. Nawigacja do d..y. Żeby się dowiedzieć, że mogę skonsultować umowę muszę kliknąć buton kancelaria i 2 strzałki w dół. Jak w grze jakiejś na inteligencję. Kto to znajdzie?

Jakieś logo by się przydało.

Nagłówki za duże w porównaniu do tekstów. Jak duże, tak nieczytelne.

Formularz kontaktowy. Raczej zapchajdziura niż miejsce na pisanie listu.
Prosimy o wprowadzenie prawdziwych danych. Szczególną uwagę należy zwrócić na poprawność wpisanego adresu E-mail. Przed wprowadzeniem do bazy danych wszystkie informacje wprowadzone poprzez formularz są weryfikowane przez administratora. Jeżeli wpiszesz informacje, które nie są wiarygodne to zostaną one odrzucone.
Test muszę przejść przed dostąpieniem zaszczytu przeczytania listu przez adwokata?

Zdjęcia tym prawnikom zrobić. Niech twarz ma ta kancelaria.

Referencje. Ani tego zatrzymać, ani przeczytać. Zanim głowę przesunę od lewej do prawej tekst ucieka.

W zeszłym roku, po raz pierwszy, liczba odwiedzin na stronach z urządzeń mobilnych przerosła liczbę odwiedzin z destopów. RWD się kłania. Kłania się również Google, bo wszelkie znaki wskazują, że będzie to coraz bardziej premiowane.

Wstawanie małpy w nawiasie można sobie darować. Roboty od lat wiedzą o co chodzi.

Prawnicy nie wiedzą, że Bruksela wymaga informacji o ciasteczkach? Jak chcecie gadżet godny kancelarii, napiszcie porządną politykę cookies z prawem kopiowania gdzie kto chce, a nie jakieś tam pocztówki dla gimnazjalistów.Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.05.15 o godzinie 03:06
Mariusz Przybylski

Mariusz Przybylski Dynamite Studio

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Wygląda jakby ta kancelaria zwindykowała stronę jakiegoś fotografa....

Tak na szybko kilka uwag:
- "klimat" totalnie odbiega od powagi profesji prawniczej, nie wzbudza to zaufania i na pewno odbiorca nie pomyśli o BTM jak o profesjonalistach
- responsywność się sypie, przyklejony top na moim laptopie (1280x800) zajmuje ponad 1/3 okna przeglądarki, przez co mam wrażenie jakbym czytał treści przez jakiś lufcik
- brak wyróżników ściągających wzrok odbiorcy (wypunktowania, zdjęcia w treści, nagłówki, grafiki)
- prezentacja oferty i nawigacja po niej pozostawia wiele do życzenia

Taka strona nie zapewni wysokiej konwersji, o ile jakąkolwiek zapewni. Zapraszam do kontaktu z Dynamite Studio - doradzimy optymalne rozwiązania.
Artur Pajkert

Artur Pajkert Dyrektor marketingu,
Ogicom

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Mnie się koncepcja z przestrzenią podoba, natomiast treści do poprawy. Są nadmiernie skupione na sobie. Zdecydowanie nadużywacie pierwszej osoby liczby mnogiej.

Brakuje wezwań do akcji... Zresztą - popatrzcie sami, jak to wygląda w audycie semantycznym. Audyt semantyczny analizuje znaczenie treści na Waszej stronie www... i uzyskujecie wynik semantyczny zaledwie 50%.

http://www.blink.pl/audytseo/?source=gl&www=www.btmpra...
(warto sobie też obejrzeć co audyt mówi o innych, niesemantycznych kategoriach analizy - to bezpłatna, a przydatna wiedza).

Na szczęście jest też dobra wiadomość: Łatwo to poprawicie :)
No i to, co mi się podoba to jeszcze raz - ta przestrzeń, która trochę budzi takie skojarzenie, że oto Wy zajmiecie się moimi sprawami, a ja mam święty spokój i mogę podziwiać widoki. Jeśli taki był Wasz zamysł, to przynajmniej na mnie - tak to właśnie podziałało.

Powodzenia!

konto usunięte

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Strona jest do bani. Nie zatrzymuje nawet potencjalnych klientów.
1. Nie ma żadnych darmowych porad
2. Nie ma zapisu na newsletter lub pobranie darmowego materiału.

Wątpię, że będziecie mieć z takiej strony jakichkolwiek klientów.
Dzisiaj marketing robi się inaczej
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Artur P.:

http://www.blink.pl/audytseo/?source=gl&www=www.btmpra...
(warto sobie też obejrzeć co audyt mówi o innych, niesemantycznych kategoriach analizy - to bezpłatna, a przydatna wiedza).

:))))) Make my day!!!! Polecam sprawdzić, co ów audyt wykazuje w przypadku strony Blink.pl ;-))) Szewc bez butów chadza? :))))

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Szymon Słowik

Szymon Słowik Konsultant SEO

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Opinie opiniami. Ale ja bym polecał zlecić profesjonalny audyt, który obejmie zarówno aspekty SEO, ale także UX. Kluczowa kwestia pomijana przy audytach (oraz o zgrozo projektowaniu stron www) to użyteczność i architektura informacji.
Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

@Szymon - święte słowa. Tylko gdzie znaleźć kogoś, kto naprawdę ma pojęcie o UX, a nie tylko mu się wydaje, że ma...
Szymon Słowik

Szymon Słowik Konsultant SEO

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

@Ireneusz, a co? Szukasz kogoś do pomocy? Ostatnio współpracuję z ludźmi, którzy jak mniemam mają pojęcie na ten temat :)
Artur Pajkert

Artur Pajkert Dyrektor marketingu,
Ogicom

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

I jeszcze dodajmy, że największe pojęcie o UX mają... użytkownicy. I w ten sposób dochodzimy do testów z użytkownikami, o których mówi np. Steve Krug :) Ale mówię poważnie - podejrzewam, że strona nie będzie mieć takiego trafiku, który pozwoli na szybkie przeprowadzenie wiarygodnych testów A/B, czyli porównujących efekty dwóch wariantów, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zrobić kilka testów z 2-3 użytkownikami, co już da pewne pojęcie.

Tylko, żeby to miało sens, poświęć chwilę na przeczytanie "Przetestuj ją sam" i "Nie każ mi myśleć" by Steve Krug - to cienkie książeczki, cienkie w sensie objętości, bo merytorycznie wprost przeciwnie - bardzo dobre, fundamentalne wręcz pozycje. Pozwolą Ci nabrać innego spojrzenia na kwestię Twojej strony.
Szymon Słowik

Szymon Słowik Konsultant SEO

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Otóż to. "Dobre praktyki" UX warto znać i stosować w pojektach uniwersalnych (np.szablony), ale przy optymalizacji nic nie przebije badań użyteczności oraz na etapie wdrażania proponowanych rozwiązań testów A/B.
Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: Ocena strony internetowej. Prośba o opinie.

Szymon S.:
@Ireneusz, a co? Szukasz kogoś do pomocy? Ostatnio współpracuję z ludźmi, którzy jak mniemam mają pojęcie na ten temat :)

Jakiś czas temu szukałem. To był dramat. Dlatego postanowiłem sam się poduczyć. I właśnie z tej perspektywy widzę, jaki to był dramat :)



Wyślij zaproszenie do