Adam Palczewski

Adam Palczewski MBA, E-commerce,
Kadra zarządzająca

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

Nowy silnik wyszukiwania udostępniła do testów firma Google. To dość nietypowy krok, bo firma zwykle wprowadzała zmiany do swoich algorytmów wyszukiwania nie pytając nikogo o zdanie. Teraz użytkownicy i webmasterzy mogą sprawdzić jakość nowych wyników.

Nowy silnik możemy testować pod adresem http://www2.sandbox.google.com

Pozdrawiam
Adam Palczewski
http://adampalczewski.com
Krzysztof Szarski

Krzysztof Szarski Head of
eCommerce/Conversion

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

Od razu pytanie do osób zajmujących się SEO - co dla Was zmienia nowy silnik? Czy dotychczasowe triki związane z pozycjonowanem pójdą do piachu, i beda potrzebne nowe?

konto usunięte

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

O! jestem bardzo ciekawy co oni tam znów wymyślili :) Choć na obecną chwilę: We are upgrading elements of our data center. The Caffeine sandbox should be available for searching again in a few hours.

Nie zdziwiłbym, gdyby moje strony podskoczyły jeszcze wyżej na nowym algorytmie ;)
Adam Palczewski

Adam Palczewski MBA, E-commerce,
Kadra zarządzająca

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

Oto wiecej info z samego zrodla...

http://www.mattcutts.com/blog/caffeine-update/

Pozdrawiam,
Adam Palczewski
http://adampalczewski.comAdam Palczewski edytował(a) ten post dnia 13.08.09 o godzinie 12:53

konto usunięte

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

Matt Cutts:

"most of the changes are in things like our core indexing, so there’s less changes for things like rankings. Lots of users won’t notice a big difference"

"we’re not looking to make huge changes in ranking with this new infrastructure. Some rankings will change, but that’s not the main thrust of the infrastructure"

“Is the result will be exactly what we are watching in sandbox version or it could be different?

Most of the search result rankings should be the same, because what’s changing is infrastructure under the hood of the search engine. But Caffeine is a radical revamp (more like a complete rewrite) of large parts of our system, so not all the rankings will be unchanged. That’s part of why we wanted to ask for feedback before things are fully deployed."

Nie są po prostu pewni, czy częściowe zmiany w systemie "nie wyłożą" kilku firm :) Wiadomo, że nie wszędzie będą widoczne zmiany w wynikach, ale jeśli wystąpią gdzieś znaczące, to chcą mieć pewność, że dużo stron "ważnych" nie ucierpi z tego powodu i przed czasem im to zgłoszą.
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

Krzysztof Szarski:
Od razu pytanie do osób zajmujących się SEO - co dla Was zmienia nowy silnik? Czy dotychczasowe triki związane z pozycjonowanem pójdą do piachu, i beda potrzebne nowe?
zasada dzialania algorytmów się nie zmieni, dodają kolejne zabezpieczenia przed spamowaniem, podkręcają tempo indeksowania itd
przeciążenie serwerów w trakcie "michael jackson death" tez dalo do myslenia
ciekawa zmiana zaszła także w wynikach wyszukiwania - wprowadzono ajax

u mnie zdecydowany skok pozycji klientów pozycjonowanych metodami zbliżonymi do poprawych
klienci pozycjonowani metodami na szybcika +- 3 pozycjeBartosz Szczęśniak edytował(a) ten post dnia 14.08.09 o godzinie 18:06
Andrzej Orłowski

Andrzej Orłowski E-commerce &
Marketing Automation
Expert

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

Nie zdziwiłbym, gdyby moje strony podskoczyły jeszcze wyżej na nowym algorytmie ;)
no cóż w przyrodzie nic nie ginie , komuś z pewnością podskoczy, a komuś spadnie ;-)
Adam Palczewski

Adam Palczewski MBA, E-commerce,
Kadra zarządzająca

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

Tu mozna porownac wyniki...http://www.comparegoogle.com/
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Nowy algorytm Google... "caffeine"

Adam Palczewski:
Tu mozna porownac wyniki...http://www.comparegoogle.com/
u mnie od 10 min błąd wczytywania strony ;(

Następna dyskusja:

Nowy Browser - Google Chrome




Wyślij zaproszenie do