Temat: Marketing nowego serwisu

Zastanawialem sie przez dlugi czas... czy jest sens wrzucac tu ten post.
Stracic - raczej nie moge. Zyskac chyba tak.
W zwiaku z tym prosba o pomoc. TYLKO dla kogos, kto chce, kto ma czas, kto jest optymista. Jesli ktos nie ma ochoty - nie ma problemu, ale moze trafi sie ktos kto pomoze.
Szukam osoby ktora pomoze mi w marketingu serwisu. Kogos kto ma pojecie o marketingu w Internecie, o psychologii sprzedazy...
Jesli serwis sie rozwinie - swietnie. O zyczliwych znajomych sie nie zapomina. Jesli nie wyjdzie z tego nic - nie chcialbym, zeby ew. osoba, ktora sie zgodzi na pomoc miala jakies roszczenia.
Blizsze szczegoly tylko zainteresowanym na priv.

Pozdrawiam i.. przepraszam za stracony na czytanie tego posta czas osobom nie zainteresowanym.

PS Nie oczekuje gotowej strategii marketingowej, a jedynie pomocy i konsultacjiPiotr Giermasinski edytował(a) ten post dnia 07.06.07 o godzinie 21:02

konto usunięte

Temat: Marketing nowego serwisu

Hej,

kreowalem marketing dla serwisow parentingowych, finansowych, a nawet religijnych;) wiec moze Ci w czyms pomoge. Kontakt via e-mail: tomasz.sokolowski@maluchy.plTomasz Sokołowski edytował(a) ten post dnia 08.07.07 o godzinie 19:38
Tomasz Olejnik

Tomasz Olejnik strategia i kreacja
w social media

Temat: Marketing nowego serwisu

W miarę wolnego czasu postaram Ci się coś doradzić. Pisz na tomek@thirtyfingers.com

Temat: Marketing nowego serwisu

Hej
Też moge pomóc mam doświadczenie zarówno w serwisach, portalach jak i sklepach internetowych. Kontakt justyna.dyktorowska@gmail.com
Tomasz Zubrzycki

Tomasz Zubrzycki Promocja, Media,
Reklama, PR,
Działalność
Społeczna

Temat: Marketing nowego serwisu

Witaj

Ja prowadzę własny serwis w internecie od ponad dwóch lat.
Ten czas pozwolił mi go na tyle rozwinąć że jest on teraz jednym z największych serwisów muzycznych na Podkarpaciu.
Tak więc możemy wymienić się doświadczeniami.
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Marketing nowego serwisu

Witam,
ja również chętnie wymienię opinię.
Przyjmę zarówno pomoc jak i pomogę w miarę wiedzy i czasu.
Mariusz Szepietowski

Mariusz Szepietowski sięgaj, gdzie wzrok
nie sięga

Temat: Marketing nowego serwisu

To może tutaj zaczniemy się po prostu wymieniać rymi radami i doświadczeniami, zamiast składać tylko deklaracje?

Ja mogę zacząć (dla niektórych oczywistym), że skoro 90% wejść na stronę pochodzi z Google, to należy swój cały wysiłek (i budżet reklamowy) włożyć w pozycjonowanie, lekceważąc wlaściwie wygląd serwisu, a może nawet jego zawartość (mam na myśli różne dodatki, a nie zasadniczy content). Mam nadzieję, że dyskusja się rozwinie, a nie zamieni w polemikę tylko z powyższą tezą.
Marcin Duraj

Marcin Duraj Head of SEO w
Antygen.pl

Temat: Marketing nowego serwisu

Mariusz S.:
>mogę zacząć (dla niektórych oczywistym), że skoro 90%
wejść na stronę pochodzi z Google, to należy swój cały wysiłek (i budżet reklamowy) włożyć w pozycjonowanie, lekceważąc wlaściwie wygląd serwisu, a może nawet jego zawartość (mam na myśli różne dodatki, a nie zasadniczy content).

W polemikę, nie chciałbym wchodzić, chciałbym jednak dodać, że nastawienie tylko na pozycjonowanie, mimo wszystko, może być zgubne.
Wspomniałeś, o lekceważeniu wyglądu oraz "jakiś" dodatków w serwisie.
Pozycjonowanie, poprawnie przeprowadzone, służy do pozyskiwania nowych użytkowaników a to co później z nimi się dzieje, zależy właśnie od tego co zobaczą po wejściu na docelową stronę.

Z doświadczenia, mogę napisać, że dzięki pozycjonowaniu można pozyskać 80-90% wszystkich wejść. Jeśli ta tendencja utrzymuje się jednak powyżej roku, proponuję zacząć się martwić.

SEO w formie obecnej może sie w każdej chwili skończyć lub będzie wymagało tak wysokich nakładów finanasowych, choć już nie jest "tanio", że mało kto będzie mógł sobie na to pozwolić (patrz Niemcy).
Zawsze proponuję zdywersyfikować metody pozyskiwania ruchu.
SEO, kampanie PPC lub PPA, kampania banerowa na serwisach o odpowiednim ruchu, marketing szemrany itp itd = SEM.
Nie można też zapomnieć o "tradycyjnych" mediach - gazeta, TV czy billboard.
Oczywiście nie nachalnie, najlepiej nietypowo i tak by nie zmęczyć odbiorcy przekazem np. sponsoring, artykuł w gazecie - jacy to jesteśmy fajni ale bez marketingowego bełkotu czy wystąpienia w roli eksperta.

Metod jest wiele, ważne by po prostu mówili o serwisie - dużo mówili.
Nie polecam jednak metody "niech mówią, nie ważne co - byle mówili".
Na to mogą sobie pozwolić gwiazdy estrady a nie poważne serwisy tudzież Firmy.Marcin Duraj edytował(a) ten post dnia 29.09.07 o godzinie 20:08
Mariusz Szepietowski

Mariusz Szepietowski sięgaj, gdzie wzrok
nie sięga

Temat: Marketing nowego serwisu

Zgadzam się z Tobą w pełni. Swą wypowiedź formuowałem z założeniem, ze nowy serwi nie ma zbyt dużych środków, stąd zaproponowałem rozwiązanie najefektywniejsze dziś. W dłuższym terminie oczywiście trzeba nie tylko pozycjonowac się, ale zarówno reklamować się, jak i robić te "dodatki" by wspomniany wskaźnik malał z 90% jak najbardziej (oczywiście przy okazji wzrostu, a nie spadku oglądalności).
Monika Czaplicka

Monika Czaplicka Wobuzz, "Zarządzanie
kryzysem w social
media"
(czaplicka.eu)

Temat: Marketing nowego serwisu

najważniejsze jest PRZYWIĄZAĆ użytkowników do serwisu. Bo co z tego, że wejdą oni raz, by potem nigdy nie powrócić? A to jak przywiązać zależy od profilu strony i jej zawartości.
Mariusz Szepietowski

Mariusz Szepietowski sięgaj, gdzie wzrok
nie sięga

Temat: Marketing nowego serwisu

Niestety nie zgodzę sie (niestety, bo wiele lat naiwnie też tak sądziłem). Gdy widzę znacznie gorsze merytorycznie, logicznie i graficznie serwisy od moich, ale mające większą oglądalność, wiem już, że najważniejsze jest pozycjonowanie. Masz 1000zł - nie zlecaj grafiki, nie twórz nowego działu itd - wydaj to na pozycjonowanie.
Jakub Szymczyk

Jakub Szymczyk Product Owner @
Carflow System

Temat: Marketing nowego serwisu

Myślę, że tu mógłby się wypowiedzieć właściciel http://jeja.pl - genialne statystyki.
Teraz obserwuje serwis http://superwacek.pl - sądzicie, że ma szanse na dobry wynik?
Pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Marketing nowego serwisu

Proponuję kontakt z VC [ venture capital ] - dadzą finanse, pomoc w stworzeniu strategii i kanały nie tylko marketingowe.

Czy może mam rozumieć, że ten Twój serwis moto to przedsięwzięcie 'non-profit'?

Polecam też czytanie, bo są dostępne za friko, fora internetowe, częste używanie wyszukiwarek i zapisanie się do LinkedIn [ http://www.linkedin.com ]. Też gratis!

Mam nadzieję, że pomogłem choć trochę...

Następna dyskusja:

Marketing serwisu interneto...




Wyślij zaproszenie do