Jakub
Kacprzak
marketing
interaktywny i
sportowy
Temat: Lenovo - nie idźcie tą drogą...
Państwo marketerzy, prośba o nie prowadzenie kampanii w taki sposób, jak robi to firma lenovo, bo tylko zirytujecie potencjalnych klientów...1. na stronie głównej gazeta.pl zobaczylem banner jednego z produktow Lenovo, ktory mnie zainteresowal na tyle, ze w niego kliknalem
screen z gazeta.pl:
2. przeszedłem na stronę główną Lenowo - http://www.lenovo.com/pl/pl/, na której nie ma ani słowa o reklamowanym produkcie!
co więcej - w działach aktualne promocje, minitory, ideapad, komputery stacjonarne też ani słowa...
3. byłem ciekaw, jak sprawa wyglada w Google, wpisałem lenovo ideacentre a600 w google: http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=lenovo+ideacen...
wynik z oficjalnej strony lenovo znalazl sie na 8 miejscu, dodajmy, ze to amerykanska wersja ich sklepu internetowego... reklamy adwordsowej lenovo tez oczywiscie nie bylo...
ciekaw jestem ile zarabia osoba odpowiedzialna za te kampanie i ktory dom mediowy ja prowadzi...jakub kacprzak edytował(a) ten post dnia 15.03.10 o godzinie 12:30