Jakub Kacprzak

Jakub Kacprzak marketing
interaktywny i
sportowy

Temat: Lenovo - nie idźcie tą drogą...

Państwo marketerzy, prośba o nie prowadzenie kampanii w taki sposób, jak robi to firma lenovo, bo tylko zirytujecie potencjalnych klientów...

1. na stronie głównej gazeta.pl zobaczylem banner jednego z produktow Lenovo, ktory mnie zainteresowal na tyle, ze w niego kliknalem

screen z gazeta.pl:


Obrazek


2. przeszedłem na stronę główną Lenowo - http://www.lenovo.com/pl/pl/, na której nie ma ani słowa o reklamowanym produkcie!

co więcej - w działach aktualne promocje, minitory, ideapad, komputery stacjonarne też ani słowa...

3. byłem ciekaw, jak sprawa wyglada w Google, wpisałem lenovo ideacentre a600 w google: http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=lenovo+ideacen...

wynik z oficjalnej strony lenovo znalazl sie na 8 miejscu, dodajmy, ze to amerykanska wersja ich sklepu internetowego... reklamy adwordsowej lenovo tez oczywiscie nie bylo...

ciekaw jestem ile zarabia osoba odpowiedzialna za te kampanie i ktory dom mediowy ja prowadzi...jakub kacprzak edytował(a) ten post dnia 15.03.10 o godzinie 12:30

konto usunięte

Temat: Lenovo - nie idźcie tą drogą...

http://ko-kr.facebook.com/pages/Lenovo-wspiera-siatkow...

a to widzieliście?
Agnieszka S.

Agnieszka S. Marketing Manager

Temat: Lenovo - nie idźcie tą drogą...

Dobry przykład. Nie ma to jak domy mediowe obsługujące globalne korporacje. Pozostaje wiele do życzenia co do ich organizacji pracy i logiki ;-)
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Lenovo - nie idźcie tą drogą...

Nie dowiedziałbym się o tym - ciekawym - sprzęcie, gdyby nie Twój
post. Więc 'nieważne jak mówią...' przynajmniej się sprawdziło... ;]

Szy.
Jakub Kacprzak

Jakub Kacprzak marketing
interaktywny i
sportowy

Temat: Lenovo - nie idźcie tą drogą...

Szymon N.:
Nie dowiedziałbym się o tym - ciekawym - sprzęcie, gdyby nie Twój
post. Więc 'nieważne jak mówią...' przynajmniej się sprawdziło... ;]

Szy.

Szymon, mnie samego ten sprzet tez zainteresowal, dlatego kliknalem, zirytowalem sie dopiero pozniej ;)

konto usunięte

Temat: Lenovo - nie idźcie tą drogą...

Agnieszka Dziurkiewicz:
Dobry przykład. Nie ma to jak domy mediowe obsługujące globalne korporacje. Pozostaje wiele do życzenia co do ich organizacji pracy i logiki ;-)

Słowa prawdy.

Kurde, po co sobie utrudniać życie. Zamiast zrobić ciekawego landinga wolą spaprać przejściem na stronę. A widziałem już, że Lonovo ma sporo fajnych landing page'ów. Nie kumam.
Miłosz Andrzej Lodowski

Miłosz Andrzej Lodowski something new is
comin' - right ideas
only!

Temat: Lenovo - nie idźcie tą drogą...

Kuba sam wiesz jak to wyglada..., mialem podobne problemy z reklama jednego z Klientow. Przy obsludze kampanii przez duze domy mediowe trafiaja sie i lepsze kwiatki, specyfika polityki upustow i masowosci dzialan ;)



Wyślij zaproszenie do