Magdalena B.

Magdalena B. adiunkt, Katedra
Marketingu, Wydział
Zarządzania i
Ekonom...

Temat: Jakich narzędzi i metod używać by skutecznie promować...

Witam serdecznie wszystkich,

Zwracam się do Was z prośbą o wzięcie udziału w ankiecie pt. "Informacja... sposoby i miejsca pozyskiwania wartościowych informacji w Internecie".

Badanie dotyczy sposobów pozyskiwania istotnych z punktu widzenia użytkownika informacji w Internecie. Dzięki uzyskanym wynikom będzie można sformułować zalecenia dla firm z różnych branż dot. sposobów skutecznego promowania się w Internecie.

Badanie przeprowadzane jest przez Studentów Międzywydziałowego Koła Naukowego Komunikacji Rynkowej „Buzz” (Politechnika Gdańska). Wypełnienie kwestionariusza jest nieco żmudne i wymaga poświęcenia ok. 20 min.

Mamy nadzieję uzyskać od Was dane, które w istotny sposób mogą przyczynić się do zmiany postrzegania roli internautów w procesie komunikacji. Chodzi o budowanie relacji między organizacjami a odbiorcami generowanych przez nie treści.

Wasz udział w badaniu będzie niezmiernie istotny dla praktyki gospodarczej.

http://wbadanie.pl/ankieta/264342629/

Po uzyskaniu danych od odpowiedniej liczby respondentów opracujemy raport, który będzie dostępny dla członków grupy "Marketing Internetowy".

Z góry dziękujemy Wszystkim, którzy zdecydują się poświęcić Swój czas by wypełnić kwestionariusz.

Magdalena Brzozowska-Woś
Katedra Marketingu
Wydział Zarządzania i Ekonomii
Politechnika Gdańska

konto usunięte

Temat: Jakich narzędzi i metod używać by skutecznie promować...

Magdalena B.:

Dzień dobry
w pierwszym pytaniu (wykształcenie) do wyboru jest "wyższe (inżynier)" i "niepełne wyższe (inżynier)"

Który z tych dwóch tytułów przyznaje PG?

Z uwagi na to, że
udział w badaniu będzie niezmiernie istotny dla praktyki gospodarczej.

proszę o objaśnienie, gdyż jestem absolwentem uczelni na której Pani pracuje i mam trudności z przejściem do pytania nr 2.

z góry dziękuję.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.04.14 o godzinie 13:51
Kamil Bartnik

Kamil Bartnik Uczeń, Centrum Nauki
i Biznesu Żak Sp. z
o.o.

Temat: Jakich narzędzi i metod używać by skutecznie promować...

Całkiem ciekawy pomysł :)
Magdalena B.

Magdalena B. adiunkt, Katedra
Marketingu, Wydział
Zarządzania i
Ekonom...

Temat: Jakich narzędzi i metod używać by skutecznie promować...

To pytanie standardowe z oferty wbadanie.pl... jest jedynie filtrem i niestety zawiera błąd. Niezależnie od tego, która odpowiedź zostanie wybrana, podczas analizy wyników i tak wszystkie trafią do klasy wykształcenie wyższe (inżynier). W Polsce już od kilku lat ukończenie studiów I stopnia daje wykształcenie wyższe, co do tego nie ma dyskusji.
Odnosi się to też do wykształcenia po Politechnice Gdańskiej... zarówno I, jak i II stopień daje wykształcenie wyższe.
Mirosław P.:
Magdalena B.:

Dzień dobry
w pierwszym pytaniu (wykształcenie) do wyboru jest "wyższe (inżynier)" i "niepełne wyższe (inżynier)"

Który z tych dwóch tytułów przyznaje PG?

Z uwagi na to, że
udział w badaniu będzie niezmiernie istotny dla praktyki gospodarczej.

proszę o objaśnienie, gdyż jestem absolwentem uczelni na której Pani pracuje i mam trudności z przejściem do pytania nr 2.

z góry dziękuję.

konto usunięte

Temat: Jakich narzędzi i metod używać by skutecznie promować...

ciekawe to badanie...
pozdrawiam

Temat: Jakich narzędzi i metod używać by skutecznie promować...

Myślę, że w obecnych czasach trzeba wydawać na marketing i optymalizować kampanie, to wykona zaufana, profesjonalna i godna polecania firma, taka jak np Ateneo https://ateneo.pl/oferta .
Agencja pomaga w wyborze odpowiedniej platformy reklamowej, takiej jak Google Ads czy Facebook Ads. Zajmują się też SEO, optymalizują cały sklep, potem pozycjonują pod frazy kluczowe, chociaż ta metoda już bardzo trudna, ze względu na algorytmy google, jednak przydaje się w mało konkurencyjnych frazach.

Kontakt:
Ateneo sp. z o.o.
https://www.ateneo.pl/
biuro@ateneo.pl
Lokalizacja
Bielsko-Biała
43-316 Bielsko-Biała
Al. Armii Krajowej 220 lok. 217 (pawilon nr 2 w Biurowcu „ZIAD Bielsko-Biała”)

Następna dyskusja:

Poradnik Google: Jak promow...




Wyślij zaproszenie do