Monika
M.
Pasja wpływa na
wyobraźnię i tworzy
wizję w naszym
umyśle...
Temat: Jak skutecznie wypromować społecznościowo - edukacyjny...
Witam,Proszę o opinie, podpowiedzi i sugestie co jeszcze można zrobić, aby zainteresować odbiorców ideą serwisu Edula.pl (http://www.edula.pl) i zwiększyć liczbę użytkowników zarówno indywidualnych (rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, korepetytorów, opiekunek do dzieci) jak i firm oferujących swoje usługi na rynku edukacyjnym, oraz przedsiębiorców działających w innych branżach (w celu sprzedaży powierzchni reklamowych).
Mailing do placówek edukacyjnych, ośrodków oferujących zajęcia dodatkowe i różne formy spędzania czasu wolnego ( począwszy od placów zabaw, a skończywszy na ośrodkach wypoczynkowych i biurach podróży), mailing do kuratoriów i lokalnych władz samorządowych, mmailing do korepetytorów i opiekunek do dzieci, kampanie banerowe, kampanie AdWords, wymiana barterowa i kontentowa z portalami zawierającymi atrakcyjne treści skierowane również do naszych odbiorców, mailing do firm - to wszystko przynosi "jakiś" skutek, ale niewielki. Po każdej takiej akcji mailingowej statystyki "podskakują" by po dwóch lub trzech dniach wrócić do poprzedniego poziomu.
Pomimo tego ze współczynnik odrzuceń kształtuje się na poziomie 25%, a średni czas spędzony na stronie przekracza 4 min statystyki utrzymują się na stałym poziomie
- ok 80 000 odwiedzin miesięcznie
- ok 300 000 odsłon miesięcznie
Edula.pl to jedyny taki portal na polskim rynku gdzie została skupiona kompleksowa informacja dotycząca rozwoju, wychowania i edukacji dzieci i młodzieży.
Stworzyliśmy przestrzeń w której:
- placówki mogą się zaprezentować w ciekawy i atrakcyjny sposób, BEZPŁATNIE
- firmy zareklamować za 1,35 dziennie
- użytkownicy tworzyć społeczności i korzystać z narzędzi autopromocji
Co jeszcze możemy zrobić?
Proszę o obiektywne opinie na temat tego co jest nie tak. Gdzie popełniamy błąd? Sugestie dotyczące zmian jakie powinniśmy wprowadzić.
Z góry dziękuję:)