Maria W.

Maria W. Marketing ✶
E-marketing ✶
Organizacja eventów
✶ Promocja ...

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

Witam wszystkich,
bardzo prosiłabym o rady, spostrzeżenia, wskazówki
jak wg Was można skutecznie wypromować publikacje wydawnicze w sieci?
najlepiej przy niewielkich nakładach finansowych
Będę bardzo wdzięczna za wszystkie podpowiedzi
Dariusz T.

Dariusz T. DariuszTryba.pl

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

Wdrożyć program partnerski
Bartosz M.

Bartosz M. Właściciel,
Gzoom.pl

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

1. Co to są niewielkie nakłady finansowe ?
2. Zacznij od określenia grupy docelowej.

Nie zaszkodzi...

Jeśli posiadasz ciekawy i wartościowy content, to zaprezentuj go. Zrób stronę / serwis www. Daj za darmo dostęp do części wydawnictw. Załóż stronę np na FB, zorganizuj konkurs z nagrodami w postaci pełnego dostępu do publikacji. Udostępniaj publikacje w innych serwisach specjalistycznych / tematycznych, buduj wartościowy ruch na stronie.

Wszystko to jednak kosztuje sporo czasu, ale jak wiemy z reklamy ING: "to tylko mamy za darmo co zrobimy sami... "

konto usunięte

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

Ostatnio byłem na prezentacji http://www.adtaily.pl/ - ciekawy sposob podejścia do reklamy w internecie - może ci pomoże
Marek Klimasz

Marek Klimasz Specjalista d.s.
Marketingu
Internetowego

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

Konferencja
„Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa, na organizowaną przez naszą firmę konferencję „Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”. Konferencja odbędzie się w malowniczo położonej miejscowości Mikołów na Śląsku – 25 czerwca 2010r.

` Podczas jej trwania skupimy się na efektywnym prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach, za pomocą „inteligentnych algorytmów”, strategii „CPA”, narzędzi analitycznych Google.

Odpowiemy na nurtujące pytania:

„Dlaczego nie można poprowadzić efektywnej kampanii bez Google Analytics?”,
„Jakiego rzędu oszczędności idą po wprowadzeniu skrupulatnych analiz za pomocą Google Analytics?”,
„Dlaczego wykluczenia i dopasowania słów kluczowych mają znaczenie?”.
„Czy można nie płacić za kliknięcia, w linkach sponsorowanych? Dlaczego warto rozważyć strategię CPA?”
„Systemy Kontekstowe dla każdego?”

Skąd pomysł na konferencję?

Codziennie przeprowadzamy dziesiątki audytów kont AdWords. Ich właścicielami są zarówno małe firmy rodzinne, jak i duże korporacje. Czasem kampanie prowadzone są przez agencje marketingu internetowego, czasem przez właścicieli lub osoby upoważnione. Niestety w obu przypadkach bardzo często pojawiają się te same błędy. Począwszy od zawyżonych stawek kosztów medium, poprzez źle dobrane słowa kluczowe, a kończąc na błędnych dopasowaniach i wykluczeniach słów kluczowych. Niestety w 90% przypadków klienci nie są świadomi tych błędów, przez co prowadzona kampania cechuje się nie tylko małą efektywnością, ale również zawyżonymi kosztami. Statystyki ukazujące jedynie ilość wejść, wyświetleń i „CTR” – bez informacji takich jak zwrot kosztów poniesionych na reklamę dodatkowo zakłamują rzeczywisty obraz.

Jednak sam problem konta Google AdWords jest, wierzchołkiem góry lodowej – pozostaje jeszcze kwestia stron www. Tutaj największym problemem jest umieszczanie wszędzie, gdzie tylko można –danych kontaktowych… Dlaczego jest to błąd? Poprzez takie działanie, nigdy nie będziemy mieli pewności, ile dokładnie osób przyprowadzonych z różnych źródeł reklamy internetowej dociera do kontaktu i przez to która forma reklamy jest efektywniejsza? I tym samym powraca nam kwestia, Google Analytics dzięki któremu będziemy mogli zapoznać się ze szczegółami preferencji Państwa klientów. Dowiedzą się Państwo co dany internauta robił w państwa serwisie: Czy doszedł do działu kontakt? Jeśli nie, to jakie kroki wykonał? Które pod strony odwiedził? Ile czasu na nich spędził? Czy pobrał Państwa ofertę PDF, DOC itp.? Kiedy i z jakiego źródła powrócił? Z jakiego jest miasta?

Jak Państwo widzą pytań jest wiele. Dzięki tej konferencji dowiedzą się Państwo w jaki sposób prowadzić i dlaczego warto prowadzić, rozbudowane badania za pomocą Google Analytics, jak zebrane dane wykorzystywać do prowadzenia kampanii reklamowych - nie tylko w Internecie.

Program Ramowy:

1. Dlaczego tu jesteśmy, jakie są główne założenia naszej konferencji.

2. Agencje marketingu internetowego w Polsce.
• Systemy rozliczeń, dlaczego niektóre bywają nie uczciwe.
• Najczęściej popełniane błędy
• Na co zwracać uwagę podczas wyboru firmy.
• Dlaczego „Marketing Consulting” wdraża nowe podejście podczas prowadzenia kampanii klientów.
• Pytania otwarte.
3. Prawdy i Mity – Linki Sponsorowane.
• „Słowo kluczowe” a „Fraza kluczowa” – co to jest? , jak dobrać i zoptymalizować.
• Wykluczenia i dopasowania słów kluczowych – czy znamy wszystkie słowa które mamy w kampanii?
• Opis reklamy, strona docelowa a wynik jakości – czy ma to tak wielkie znaczenie?
• Mapka dojazdu „Google Maps” w opisie Linku Sponsorowanego – czy warto?
• Co to jest strategia „CPA” – kroki dążenia do celu.
• Zastosowanie algorytmów podczas prowadzenia kampanii.
• Budowanie strategii oszczędności, podczas prowadzenia kampanii – jak wydawać mniej na Google.
• Ile procent jesteśmy w stanie zaoszczędzić, już pierwszego miesiąca kampanii – realne przykłady.
• Podsumowanie struktury kampanii – jak powinna wyglądać.
• Pytania Otwarte
4. Przerwa i konsultacje indywidualne.
5. Google Analytics
• Dlaczego niemożna efektywnie i oszczędnie, prowadzić kampanii reklamowych bez Google Analytics.
• Podstawowe raporty analityczne a raporty oparte o nasze filtry wyszukiwań.
• Realne zapytania klientów, czy warto je znać?
• Czy wiemy co internauta robi w naszym serwisie?
6. Reklama kontekstowa – Kampanie bannerowe.
• Wprowadzenie:
o Reklama tekstowa
o Reklama Graficzna i Dynamiczna
o Reklama Video
• Możliwości i zastosowania – dlaczego warto?
• Podsumowanie struktury kampanii
7. Rozmowy kuluarowe i konsultacje indywidualne.

„Marketing Consulting” - Chce podzielić się z Państwem swoją wiedzą, dać Państwu nowe spojrzenie na wiele kwestii bardzo często nie poruszanych. Pokazać czym tak naprawdę jest efektywna kampania w wyszukiwarkach, jak się do niej przygotować.

Dla tego zapraszamy Państwa 25 czerwca 2010r, na konferencję „Standardy SEM 2010/2011 – powiedzmy o tym głośno”. Która odbędzie się w Mikołowskim Hotelu Pik o godz. 14.00. – udział w konferencji jest bezpłatny!

Zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie swojego przybycia do dnia22.06.2010r, drogą telefoniczną lub e-mailową:

Marek Klimasz - Marketing Consulting
Tel. 32 322 10 17
Kom. 698 67 97 50
Email. mk@marketing-consulting.com.pl

Ilość miejsc jest ograniczona.

Istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji pokoju w Hotelu PiK – cena pokoju 1 osobowego wraz ze śniadaniem 160zł z VAT.

Do zobaczenia 25 czerwca 2010r w Mikołowie!

Miejsce Konferencji:

„Hotel Pik”
Ul. Młyńska 5
43 – 190 Mikołów

Organizatorzy konferencji:

„Eagle Consulting”
„Marketing Consulting”

Pozdrawiamy Serdecznie!
Artur W.

Artur W. Mój profesjonalny
opis.

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

Nie trzeba tworzyć programu partnerskiego. Wiąże się to z dużym nakładem finansowym. Łatwiej, prościej i bez kosztów można dołączyć do istniejących już programów partnerskich.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

W miejscu spamu konferencji, czy reklam, krótko. Na http://adnews.pl case z działań dla jednego z wydawnictw, obecnie zaś prowadzimy działania dla innego. Czy tanio - nie wiem, wiem, że skutecznie i z polotem.

Zatem, można, z wykorzystaniem narzędzi ePR i narzędzi takich jak http://Usta-Usta.pl angażujących rekomendacje użytkowników, czytelników, etc.

Pozdrawiam serdecznie,

konto usunięte

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

Witam serdecznie. Od miesiąca zajmuję się promocją Wydawnictwa w sieci. Wykonałem już sporo pracy. Działania moje polegały na promocji książek wydanych przez Wydawnictwo. Nasze Wydawnictwo jest młode więc tak naprawdę dopiero zaczynamy. Zmieniliśmy naszą stronę internetową, znaczy się już za parę dni będzie odsłona nowej strony. Utworzyłem konta na portalach społecznościowych: Facebook, NK, Twitter. Utworzyłem bloga.Skorzystam z newslettera, mailingu, komunikatora. Udzielam się na forach tematycznych. Po zmianie strony zajmę się pozycjonowaniem strony.

Co mogę jeszcze zrobić ?

Pozdrawiam
Grzegorz Bogucki Grzegorz Bogucki edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 17:11

konto usunięte

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

Wydawnictwo jest źródłem unikalnego contentu więc warto to wykorzystać. Co zrobić z owym contentem? Przekazać go ludziom wraz z dobrą marketingową nowiną. Jak to zrobić, powinna zaś powiedzieć analiza strategiczna w połączeniu z opartą na niej koncepcją kreatywną.

W sprawie ostatniego zdania proponuję kontakt na priv. ;-)

konto usunięte

Temat: jak skutecznie i tanio :-) wypromowac wydawnictwo w sieci

Dziękuję za chęć pomocy, ale temat jest już nieaktualny.

Pozdrawiam
Grzegorz Bogucki

Następna dyskusja:

CIAO.PL jak waszym zadanie...




Wyślij zaproszenie do