Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Internet a przewaga konkurencyjna

omg... front page wrócił?

Temat: Internet a przewaga konkurencyjna

reklama internetowa? hmmm ciężko powiedzieć co w dzisiejszych czasach jest takową reklamą bo wkracza ona coraz bardziej w obszary dotychczas zarezerwowane dla innych. Ile razy przechodząc ulicą widzę bilbordy z adresami internetowymi. Więc czym jest e-reklama i w jaki sposób ją zrobić cóż zależy od tego co reklamujemy i czy jest to reklama typowo wizerunkowa, pomocnicza czy też skoncentrowana na osiagnięcie jakiuegoś założenia biznesowego. Kiedyś czytałem pewną wypowiedz z któej wynikało " sprowadz klienta na swoją stronę to po pierwsze, po drugie zatrzymaj go i zachęć żeby powracał" Przez wiele lat prowadziłęm sklep internetowy i jeszcze w 2004 roku było z tym ciężko. Teraz pracuję na zlecenia i wierzcie mi szefowie marketingów naprawdę dużych firm mają niewielkie pojęcie jak wycisnąć co sie da z sieci. Bo e-marketing to w ppasowanie sie w koncepcję marketing mixu firmy i takie użycie dostępnych instrumentów marketingu internetowego ażeby osiagnąć największy sukces całego działu marketingu, a nie tylko swój osobisty czy swojego działu. Jeżeli ktoś myśli innaczej to w nie powinien pracować w obszarach zwiazanych z marketingiem bo nie ma o tym pojęcia. WIecie możecie zrobić dużo reklamy w internecie poprzez SEM, SEO, e-mailing, reklamę wirusową, i inne a wasza strona na która będziecie przekierowywać bedzie daleka od dobrego usabylity to cóż moim zdaniem pieniądze wyrzucone w błoto.A jak jeszcze nie dostosujemy reklamy do grupy docelowej to już szkoda gadać.

Pozdrawiam
Jarek
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Internet a przewaga konkurencyjna

Jarosław W:
reklama internetowa? hmmm ciężko powiedzieć co w dzisiejszych czasach jest takową reklamą bo wkracza ona coraz bardziej w obszary dotychczas zarezerwowane dla innych. Ile razy przechodząc ulicą widzę bilbordy z adresami internetowymi. Więc czym jest e-reklama i w jaki sposób ją zrobić cóż zależy od tego co reklamujemy i czy jest to reklama typowo wizerunkowa, pomocnicza czy też skoncentrowana na osiagnięcie jakiuegoś założenia biznesowego. Kiedyś czytałem pewną wypowiedz z któej wynikało " sprowadz klienta na swoją stronę to po pierwsze, po drugie zatrzymaj go i zachęć żeby powracał" Przez wiele lat prowadziłęm sklep internetowy i jeszcze w 2004 roku było z tym ciężko. Teraz pracuję na zlecenia i wierzcie mi szefowie marketingów naprawdę dużych firm mają niewielkie pojęcie jak wycisnąć co sie da z sieci. Bo e-marketing to w ppasowanie sie w koncepcję marketing mixu firmy i takie użycie dostępnych instrumentów marketingu internetowego ażeby osiagnąć największy sukces całego działu marketingu, a nie tylko swój osobisty czy swojego działu. Jeżeli ktoś myśli innaczej to w nie powinien pracować w obszarach zwiazanych z marketingiem bo nie ma o tym pojęcia. WIecie możecie zrobić dużo reklamy w internecie poprzez SEM, SEO, e-mailing, reklamę wirusową, i inne a wasza strona na która będziecie przekierowywać bedzie daleka od dobrego usabylity to cóż moim zdaniem pieniądze wyrzucone w błoto.A jak jeszcze nie dostosujemy reklamy do grupy docelowej to już szkoda gadać.

Pozdrawiam
Jarek

Zgadzam się w 90% z Twoją wypowiedzią, ale raczej nie miałbym problemu z określeniem czym jest reklama internetowa.
Nie zagłębiam się, ani nie wychodzę myślami daleko - reklama internetowa, to reklama w Internecie, a reklama Internetu na Outdoorze czy w innych mediach, to co innego.

Reklama w internecie - freestyle / mix form, interaktywność, cena.



Wyślij zaproszenie do