konto usunięte
Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...
Witajcie,jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
konto usunięte
Karol Kamil
Karpiński
Facebook - Global
Marketing Solutions
Central and
Eastern...
Przemysław
K.
Specjalista ds.
marketingu
internetowego
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Karol Kamil Karpiński:
http://www.iabpolska.pl/20090909294/podrecznik-iab-spo...
:-)
konto usunięte
Przemysław Komorowski:
Samo umieszczenie profilu nic Ci nie da. Tutaj ważne jest działania. Najlepiej podejść do tego strategicznie: przeanalizować możliwości, opracować koncepcję działań etc. i dopiero ruszać.
Tomasz
S.
wdrażam pomysły i
idee, czasem tworzę
Coś z niczego :)
Łukasz
Wyrębek
Pracuj mądrze, a nie
ciężko.
Błażej J.:Nie lepsza jest strona internetowa i ewentualnie link do niej w Twoim profilu?
Witajcie,
jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
konto usunięte
Łukasz Wyrębek:
Błażej J.:Nie lepsza jest strona internetowa i ewentualnie link do niej w Twoim profilu?
Witajcie,
jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
Przemysław
K.
Specjalista ds.
marketingu
internetowego
Maciej Wiktorowski:
Strona firmowa ma charakter reklamowy, uniwersalny - ma dotrzeć do jak najszerszej rzeszy odbiorców.
Łukasz
Wyrębek
Pracuj mądrze, a nie
ciężko.
konto usunięte
Łukasz Wyrębek:
Błażej J.:Nie lepsza jest strona internetowa i ewentualnie link do niej w Twoim profilu?
Witajcie,
jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
Sebastian
J.
Instruktor nauki
jazdy.
Błażej J.:
Witajcie,
jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
konto usunięte
Sebastian J.:
Powiem tak.
Gdybyś uczestniczył w szkoleniu "As Marketingu" - nie zadawałbyś takich pytań :) (mówię ogólnie, nic nie zarzucając)
konto usunięte
Jacek Kotowski:
Twitter i Blip - zamiast pisać do wszystkich mailing można zaprosić do śledzenia własnego profilu gdzie wpisuje się "aktualności", typu "Właśnie odwiedzamy targi X", czy to nie jest bardziej eleganckie? A odbiorca sam decyduje, co chce oglądać i czy chce się dowiedzieć więcej. Może śledzić przecież tylko interesujących go ludzi, firmy i instytucje.Jacek Kotowski edytował(a) ten post dnia 15.10.09 o godzinie 20:47
konto usunięte
Łukasz Wyrębek:
Nie lepsza jest strona internetowa i ewentualnie link do niej w Twoim profilu?
Przemysław
K.
Specjalista ds.
marketingu
internetowego
konto usunięte
konto usunięte
Przemysław Komorowski:
Maciej Wiktorowski:
Strona firmowa ma charakter reklamowy, uniwersalny - ma dotrzeć do jak najszerszej rzeszy odbiorców.
A kto tak powiedział? Nikt Ci nie broni, aby strona firmowa mówiła do swoich klientów "ludzkim" językiem. To kwestia przemyślenia swojej obecności w sieci.
Następna dyskusja: