konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Witajcie,

jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
Karol Kamil Karpiński

Karol Kamil Karpiński Facebook - Global
Marketing Solutions
Central and
Eastern...

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

http://www.iabpolska.pl/20090909294/podrecznik-iab-spo...

:-)
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Samo umieszczenie profilu nic Ci nie da. Tutaj ważne jest działania. Najlepiej podejść do tego strategicznie: przeanalizować możliwości, opracować koncepcję działań etc. i dopiero ruszać.

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

mnie osobiscie wkurzaja reklamy. i chcialabym miec jedne miejsce gdzie tych reklam nie bedzie. teraz facebook zrobil sie trendy w Polsce wiec firmy to wykorzystuja, zbieraja fanow i promocje :)

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

ja nie o reklamach Agnes tylko o firmowym profilu :-)

blip by chyba wypadalo do towarzystwa dorzucic.

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Karol Kamil Karpiński:
http://www.iabpolska.pl/20090909294/podrecznik-iab-spo...

:-)


podziekowal :-)

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Przemysław Komorowski:
Samo umieszczenie profilu nic Ci nie da. Tutaj ważne jest działania. Najlepiej podejść do tego strategicznie: przeanalizować możliwości, opracować koncepcję działań etc. i dopiero ruszać.


Jasna sprawa, "na hura" i "bo trendy" nie ma sensu i wiecej szkody niz pozytku moze wyrzadzic :-)
Tomasz S.

Tomasz S. wdrażam pomysły i
idee, czasem tworzę
Coś z niczego :)

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

A ja proponuje miejsce tylko dla profesjonalistow :) http://capital24.tv

Kazda firma moze zalozyc swoj bezplatny profil i informowac.... szybko informowac i rzetelnie informowac...
Łukasz Wyrębek

Łukasz Wyrębek Pracuj mądrze, a nie
ciężko.

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Błażej J.:
Witajcie,

jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
Nie lepsza jest strona internetowa i ewentualnie link do niej w Twoim profilu?

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Łukasz Wyrębek:
Błażej J.:
Witajcie,

jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
Nie lepsza jest strona internetowa i ewentualnie link do niej w Twoim profilu?


Nie do końca, przez społeczenościówki można budować wizerunek, informując często i gęsto nie tylko w stylu informacji prasowych, ale w bardziej bezpośredni sposób. Taki bardziej "odkorporacyjniony" styl komunikowania bardziej przemawia do klientów, którzy zaczynają dostrzegać także pierwiastek ludzki w firmie.

Strona firmowa ma charakter reklamowy, uniwersalny - ma dotrzeć do jak najszerszej rzeszy odbiorców. Natomiast komunikacja via portale społecznościowe przez to, że można jej nadać nieformalny charakter daje możliwość większej personalizacji komunikatów.
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Maciej Wiktorowski:
Strona firmowa ma charakter reklamowy, uniwersalny - ma dotrzeć do jak najszerszej rzeszy odbiorców.

A kto tak powiedział? Nikt Ci nie broni, aby strona firmowa mówiła do swoich klientów "ludzkim" językiem. To kwestia przemyślenia swojej obecności w sieci.
Łukasz Wyrębek

Łukasz Wyrębek Pracuj mądrze, a nie
ciężko.

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Też tak uważam. Możesz przecież dołączyć newsletter itd.

Powiem w ten sposób. Na mnie nie działają reklamy firm na portalach.Co innego Grupy dyskusyjne zrzeszające fanów firmy, marki, czy produktu. Gdzie mogę się wymienić swoimi przemyśleniami. Może na to warto zwrócić uwagę?Łukasz Wyrębek edytował(a) ten post dnia 15.10.09 o godzinie 20:27

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Łukasz Wyrębek:
Błażej J.:
Witajcie,

jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?
Nie lepsza jest strona internetowa i ewentualnie link do niej w Twoim profilu?

Twitter i Blip - zamiast pisać do wszystkich mailing można zaprosić do śledzenia własnego profilu gdzie wpisuje się "aktualności", typu "Właśnie odwiedzamy targi X", czy to nie jest bardziej eleganckie? A odbiorca sam decyduje, co chce oglądać i czy chce się dowiedzieć więcej. Może śledzić przecież tylko interesujących go ludzi, firmy i instytucje.Jacek Kotowski edytował(a) ten post dnia 15.10.09 o godzinie 20:47
Sebastian J.

Sebastian J. Instruktor nauki
jazdy.

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Błażej J.:
Witajcie,

jakie są Wasze doświadczenia, przemyślenia dotyczące umieszczenia profilu firmy w portalach społecznościowych? Warto? Na co uważać, o czym pamiętać?


Powiem tak.
Gdybyś uczestniczył w szkoleniu "As Marketingu" - nie zadawałbyś takich pytań :) (mówię ogólnie, nic nie zarzucając)

Nic jednak straconego - niedługo rusza II edycja, w niej naprawdę duuużo jest właśnie o kwestii portali i mediów społecznościowych.

P.S. Więcej info u mnie w Profilu.

Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Sebastian J.:

Powiem tak.
Gdybyś uczestniczył w szkoleniu "As Marketingu" - nie zadawałbyś takich pytań :) (mówię ogólnie, nic nie zarzucając)

Sorry Sebastian ale ja pytam o przemyslenia i doswiadczenia, nie prosze o polecanie szkolen wiec dzieki.

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Jacek Kotowski:
Twitter i Blip - zamiast pisać do wszystkich mailing można zaprosić do śledzenia własnego profilu gdzie wpisuje się "aktualności", typu "Właśnie odwiedzamy targi X", czy to nie jest bardziej eleganckie? A odbiorca sam decyduje, co chce oglądać i czy chce się dowiedzieć więcej. Może śledzić przecież tylko interesujących go ludzi, firmy i instytucje.Jacek Kotowski edytował(a) ten post dnia 15.10.09 o godzinie 20:47

W sumie np. na newslettera tez zapisuje sie z wlasnej woli i w kazdej chwili moze z niego zrezygnowac (przynajmniej powinien moc) ale faktycznie wydaje sie to byc calkiem fajny kanal kontaktu z klientem.

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Łukasz Wyrębek:
Nie lepsza jest strona internetowa i ewentualnie link do niej w Twoim profilu?

no wedlug mnie nie do konca :-)
wezmy takie GL na przyklad..

puscisz posta, np. na grupie "polityka" nie w smak kilku osobom o odmiennych, niz Twoje, pogladach i bywa, ze telefon do firmy wydzwania :-) unikam wiazania swojej osoby z firma w miejscach, gdzie pisuje "prywatnie" stad pytanie o profile firmowe :-)Błażej J. edytował(a) ten post dnia 16.10.09 o godzinie 08:26
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Błażej, odpowiedź na Twoje pytanie jest ogólna: moim zdaniem warto, ale tak jak pisałem trzeba wszystko dobrze przemyśleć.

Każdy biznes jest inny i wymaga innego podejścia. Obecność w "social media" to nie tylko facebook, twitter itp. Nie zapominaj o blogach, forach itd. Być może np. współpraca z blogerami będzie o wiele lepszym rozwiązaniem.

Jeżeli chcesz zobaczyć czy warto, poszukaj caseów z Twojej branży. Zobacz jak to robią inni.

Obecność w social media, nie może być oderwana od "rzeczywistości" - tzn. czasami trzeba zmienić siebie, firmę aby jak najlepiej wykorzystać siłę SM. To czasami jest najtrudniejsze.

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

dzieki Przemek :-)

konto usunięte

Temat: Facebook, Twitter, portale społecznościowe - miejsce dla...

Przemysław Komorowski:
Maciej Wiktorowski:
Strona firmowa ma charakter reklamowy, uniwersalny - ma dotrzeć do jak najszerszej rzeszy odbiorców.

A kto tak powiedział? Nikt Ci nie broni, aby strona firmowa mówiła do swoich klientów "ludzkim" językiem. To kwestia przemyślenia swojej obecności w sieci.

Muszę zgodzić się z Maciejem - strona firmowa powinna prezentować treści oficjalne i przystępne dla każdego. Niezależnie czy zapoznaje się z nimi dyrektor średniej wielkości firmy, menadżer korporacyjny czy młody chłopak z pomysłem na startup. Przekaz powinien być tak skonstruowany, by każdy czuł, że piszesz bezpośrednio do niego.
Udział w społecznościach ukazuje bardziej "ludzką" i przyjazną twarz firmy. Blog firmowy, blip czy flickr to dodatkowe kanały kontaktu z potencjalnym klientem.
Poprzez stronę firmową pokazujesz, że w sprawach biznesowych jesteś poważnym graczem, poprzez SM - że potrafisz też podejść do wielu spraw na luzie oraz że twój zespół to zgrana paczka dobrze rozumiejących się pracowników, a nie maszyny klepiące kod.
Oczywiście nie mówię tutaj o spamowaniu swoimi treściami marketingowymi, ale o aktywnym udziale w życiu danej społeczności.

Następna dyskusja:

Domena dla twojej firmy / z...




Wyślij zaproszenie do