Wojciech
Gustowski
Redaktor naczelny
Wydawnictwa Novae
Res
Temat: E-społeczność. Jak budować i wykorzystywać społeczności...
Witajcie,W ostatnich dniach opublikowałem książkę elektroniczną pt.
E-społeczność. Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych.
Ebook jest pierwszą w Polsce monografią, która opisuje sposoby i możliwości włączenia społeczności internetowych do strategii marketingowych firm.
E-społeczność zawiera informacje teoretyczne poparte przykładami, głównie z rynku polskiego. Można się z niej dowiedzieć między innymi, czym są społeczności internetowe, jakie są ich rodzaje, jak dzięki nim zintensyfikować działania marketingowe i PR-owskie przedsiębiorstwa.
Poruszam również kwestię modnego w ostatnim czasie trendu WEB 2.0 i staram się dokonać analizy jego użyteczności dla przedstawicieli świata biznesu; w moim odczuciu serwisy łebdwazerowe mogą wcale nie być tak rentowne, jak się pierwotnie wydawało. Książka zawiera również przegląd i charakterystykę (wraz z danymi statystycznymi) najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie i w Polsce.
Zainteresowanych publikacją odsyłam na stronę: http://e-spolecznosc.zlotemysli.pl/espolecznosci.php , gdzie można między innymi pobrać jej bezpłatny fragment. Całość kosztuje niecałe 20 złotych.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!