Wojciech Gustowski

Wojciech Gustowski Redaktor naczelny
Wydawnictwa Novae
Res

Temat: E-społeczność. Jak budować i wykorzystywać społeczności...

Witajcie,

W ostatnich dniach opublikowałem książkę elektroniczną pt.
E-społeczność. Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych.

Ebook jest pierwszą w Polsce monografią, która opisuje sposoby i możliwości włączenia społeczności internetowych do strategii marketingowych firm.

E-społeczność zawiera informacje teoretyczne poparte przykładami, głównie z rynku polskiego. Można się z niej dowiedzieć między innymi, czym są społeczności internetowe, jakie są ich rodzaje, jak dzięki nim zintensyfikować działania marketingowe i PR-owskie przedsiębiorstwa.

Poruszam również kwestię modnego w ostatnim czasie trendu WEB 2.0 i staram się dokonać analizy jego użyteczności dla przedstawicieli świata biznesu; w moim odczuciu serwisy łebdwazerowe mogą wcale nie być tak rentowne, jak się pierwotnie wydawało. Książka zawiera również przegląd i charakterystykę (wraz z danymi statystycznymi) najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie i w Polsce.

Zainteresowanych publikacją odsyłam na stronę: http://e-spolecznosc.zlotemysli.pl/espolecznosci.php , gdzie można między innymi pobrać jej bezpłatny fragment. Całość kosztuje niecałe 20 złotych.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!