Marek
Broda
Product manager,
Benhauer Sp.z o.o
Sp.k.
Temat: Dobry program do mailingu
Julia K.:
Michał G.:Wg mnie takie dane powinny być udostępnione. Np. Nasz system może powiedzieć ile osób otworzyło daną wiadomość, ile wyrzuciło, ile kliknęło na poszczególne elementy itd. Nie wiem dlaczego firma marketingowa nie ma takich danych skoro wysłała newsletter...Nie korzystałam z zewnętrznych firm. Raz miałam kontakt z Circulator i nie polecam, strasznie wolno ładował dane, ale był bardzo szczegółowy. Program płatny.
A co w przypadku zakupu takiej usługi od innej firmy (łącznie z bazą klientów), czy jest jakaś możliwość sprawdzenia do ilu osób trafia mail reklamowy ? Jak sprawdzić czy taka firma wywiązała się z umowy mailingu ?
Dokładnie tak dobry program oferujący e-Mail Marketing (nie istotne czy tylko lub jako jedna z funkcjonalności) powinien minimum podać OR, CTR, CTR dla poszczególnych linków. Jeśli jest dobry powinien pokazać kto co dokładnie kliknął, otworzył etc. Jeśli jest bardzo dobry pokaże co po mailu dana osoba oglądała na stronie internetowej itp. Po to powstał Marketing Automation.