konto usunięte
Temat: Dlaczego w agencjach nie potrafią robić dobrze bannerów??
kampania to efekt pracy klienta i agencjijeśli któreś ogniw nawala to trudno o sukces
konto usunięte
Dominik
Królikowski
Wiceprezes /
Dyrektor ds.
Marketingu, Fabryka
Stron Inter...
Mirek Połyniak:
Dominik Królikowski:
Efektywność bannera reklamowego to nie tylko fantastyczna kreacja. Zapominamy o najważniejszym elemencie całej zabawy a więc o produkcie.
a mogę prosić o podparcie tej śmiałej tezy jakimiś twardymi danymi?
Dominik
Królikowski
Wiceprezes /
Dyrektor ds.
Marketingu, Fabryka
Stron Inter...
Krzysztof S.:
A i jeszcze przez chwilę pomyślmy o kliencie, który zawsze wie lepiej.
A ponieważ wie lepiej to chce mieć dużo, kolorowo i z wodotryskami...
Następna dyskusja: