konto usunięte

Temat: Dlaczego w agencjach nie potrafią robić dobrze bannerów??

kampania to efekt pracy klienta i agencji

jeśli któreś ogniw nawala to trudno o sukces
Dominik Królikowski

Dominik Królikowski Wiceprezes /
Dyrektor ds.
Marketingu, Fabryka
Stron Inter...

Temat: Dlaczego w agencjach nie potrafią robić dobrze bannerów??

Mirek Połyniak:
Dominik Królikowski:
Efektywność bannera reklamowego to nie tylko fantastyczna kreacja. Zapominamy o najważniejszym elemencie całej zabawy a więc o produkcie.

a mogę prosić o podparcie tej śmiałej tezy jakimiś twardymi danymi?

Poparciem tej tezy jest właśnie kampania Bakomy każdy może przetestować :)
Dominik Królikowski

Dominik Królikowski Wiceprezes /
Dyrektor ds.
Marketingu, Fabryka
Stron Inter...

Temat: Dlaczego w agencjach nie potrafią robić dobrze bannerów??

Krzysztof S.:
A i jeszcze przez chwilę pomyślmy o kliencie, który zawsze wie lepiej.
A ponieważ wie lepiej to chce mieć dużo, kolorowo i z wodotryskami...

Zgadza się dla większości klientów efektowność = efektywność. Kilka literek a taka różnica :)

Następna dyskusja:

Dlaczego polskie wyszukiwar...




Wyślij zaproszenie do