Bartosz
Jungiewicz
Dyrektor ds.
Handlowych, Koleje
Dolnośląskie
Temat: Dlaczego w agencjach nie potrafią robić dobrze bannerów??
Pewnie Ci z was, którzy są wydawcami czasem stykają się z problem beznadziejnych kreacji dostarczonych przez 'agencje reklamowe'.Kreacje są flashowe, przeładowane tekstem, przewijają się w nieskończoność, tak jakby miały być reklamą telewizyjną. I nie mają żadnego pomysłu na tzw. 'Call to action'
Nikt jakby nie dostrzega, że banner który nie pokaże jasno w ułamek sekundy o co chodzi, jest po prostu do niczego.
Jak można wymagać wysokiej klikalności od takich rzeczy? Czy w agencjach pracują sami nieznający się na rzeczy ludzie, którzy albo nie potrafią przygotować czegoś dobrze, albo namówić klienta na zmianę złej kreacji??
Przydałoby się, żeby ktoś zaczął w końcu szkolić copywriterów i grafików z tego jak powinna wyglądać nie tylko ładna ale też SKUTECZNA reklama...