Nikodem Krajewski

Nikodem Krajewski Strategy Director

Temat: Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.

Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).

Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny

Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).

Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.

Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100
Mariusz F.

Mariusz F. mój profesjonalny
opis

Temat: Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

Nikodem Krajewski:
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
tak z ciekawości, co to był za produkt? ;)
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

Mariusz F.:
Nikodem Krajewski:
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.
Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
tak z ciekawości, co to był za produkt? ;)

Mieć należy nadzieję, ze nie chodziło o sprzedaż 1 do 15 ;)

Temat: Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

Nikodem Krajewski:
Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach internetowych.

Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i służę szczegółowymi informacjami).

Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach, gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS OBOP http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili produkt konkurencyjny

Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych (kredyty, ubezpieczenia).

Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.

Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach, efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100
ty nie zapraszasz do dyskusji tylko reklamujesz produkt :))))))))
pozdr. mfs
ps. kto uczestniczy w tym programie? bo co wchodzę to nie mają toolbaru :)
opony.com nie mają, kolporter nie ma, gps24.pl tez nie, neosport.pl też nie,
wycofują się z takiej promocji???
ps2. a tak w ogóle to ładnie tak spamować?
http://www.goldenline.pl/nikodem-krajewski/wypowiedziMichał Filip Sobański edytował(a) ten post dnia 17.08.10 o godzinie 14:43

Następna dyskusja:

Ankieta do Pracy magistersk...




Wyślij zaproszenie do