Temat: Content Marketing w Polsce
Zgadza się, content marketing jest jeszcze niszą w Polsce, jednak zaczyna go doceniać coraz więcej firm. Każdy nagle chce się komunikować z klientem, jednak nie każdy wie jak :) W tym celu też powstała nasza platforma content marketingowa dla firm, którą nieustannie rozwijamy o nazwie MamPytanko.com .
W skrócie mówiąc stworzyliśmy miejsce, w którym firmy/przedsiębiorcy komunikują się z klientami odpowiadając na ich pytania/wątpliwości. Czyli robią dokładnie to samo co dotychczas aby pozyskać klientów - odpowiadają na ich pytania. Dzięki swojej wiedzy, rzetelnej treści nie tylko rozwiewają wątpliwości potencjalnego klienta i stawiają się w roli eksperta w branży, ale również szybko i naturalnie pozycjonują się w google. Dzięki czemu przyszli klienci wpisujący swoje zapytanie w wyszukiwarkę trafią na naszą odpowiedź i z dużym prawdopodobieństwem skorzystają właśnie z naszych usług. Dlaczego? Ponieważ daliśmy im wartość zamiast pustego baneru reklamowego z zakresem naszych usług.
Aby unaocznić sposób działania portalu przywołam przykład salonów kosmetycznych: wyobraź sobie, że chcesz skorzystać z usług salonu kosmetycznego, jednak kompletnie nie wiesz do którego się udać. Pierwsze co robisz, to szukasz informacji w internecie. Wśród 10 reklamujących się salonów trafiasz na jeden, który doradza swoim klientom w kwestii np. jak dbać o cerę zimową porą? To z którego salonu usług będziesz bardziej skłonny skorzystać? Tego, który przedstawia Ci suchą ofertę, czy tego, który swoją wiedzą zapewnia nas o swojej fachowości?
Oprócz tego, każdy użytkownik trafiający na odpowiedź danej firmy ma możliwość jednoczesnego umówienie się na wizytę online! Bez wychodzenia, bez dzwonienia, bez problemu - wybierasz termin, godzinę i umawiasz się na wizytę.
Jest to pionierski projekt, który zamierzamy rozwinąć o regionalność, dzięki czemu małe firmy nie mające wielkich budżetów reklamowych mają szansę konkurować z największymi. Opinie na temat tego projektu mile widziane. Z chęcią również odpowiem na wszystkie pytania.