Piotr
W.
Sales & Marketing
Director
Temat: Burger King sięga po blogera
kariera.pb.pl/2199366,77353,burger-king-zatrudn..."Polski Burger King przygotowuje projekt komunikacyjny, oparty wyłącznie o platformy społecznościowe i video online. Budżet projektu, który potrwa ponad miesiąc, wyniesie 100 tysięcy złotych - czytamy w komunikacie prasowym.
- Osią projektu będzie znany bloger, który wystąpi w nim jako ambasador marki, a najważniejszymi kanałami komunikacyjnymi staną się: Facebook, YouTube, a także blogosfera. Głównym narzędziem komunikacji będzie video online.
- Partnerem technologicznym projektu jest Samsung. Za działania na Facebooku i YouTube odpowiada agencja faceADDICTED, a wsparcie PR projektu zapewnia agencja Solski Burson-Marsteller - czytamy w komunikacie."
100.000 zł. To kilka klipów w TV lub kilkadziesiąt w stacji radiowej.
Z ekonomicznego punktu widzenia bardzo ciekawe doświadczenie. Mogę się mylić, ale jeżeli ta akcja wypali, w niedługim czasie blogerzy zostaną zalani dziesiątkami ofert ;))
A mówiąc poważnie - dyskusja na temat social media właśnie otwiera kolejny rozdział. Osobiście nie miał bym nic przeciwko sukcesowi tej kampanii. W końcu znaleźlibyśmy namacalny dowód, że "jednak warto".
cross-post: marketing