Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: Burger King sięga po blogera

kariera.pb.pl/2199366,77353,burger-king-zatrudn...

"Polski Burger King przygotowuje projekt komunikacyjny, oparty wyłącznie o platformy społecznościowe i video online. Budżet projektu, który potrwa ponad miesiąc, wyniesie 100 tysięcy złotych - czytamy w komunikacie prasowym.

- Osią projektu będzie znany bloger, który wystąpi w nim jako ambasador marki, a najważniejszymi kanałami komunikacyjnymi staną się: Facebook, YouTube, a także blogosfera. Głównym narzędziem komunikacji będzie video online.

- Partnerem technologicznym projektu jest Samsung. Za działania na Facebooku i YouTube odpowiada agencja faceADDICTED, a wsparcie PR projektu zapewnia agencja Solski Burson-Marsteller - czytamy w komunikacie."

100.000 zł. To kilka klipów w TV lub kilkadziesiąt w stacji radiowej.

Z ekonomicznego punktu widzenia bardzo ciekawe doświadczenie. Mogę się mylić, ale jeżeli ta akcja wypali, w niedługim czasie blogerzy zostaną zalani dziesiątkami ofert ;))

A mówiąc poważnie - dyskusja na temat social media właśnie otwiera kolejny rozdział. Osobiście nie miał bym nic przeciwko sukcesowi tej kampanii. W końcu znaleźlibyśmy namacalny dowód, że "jednak warto".

cross-post: marketing
Mateusz Wachowiak

Mateusz Wachowiak Sprzedawca,
marketingowiec,

Temat: Burger King sięga po blogera

i już wiadomo: Kominek 16.09 wylatuje do ojczyzny Burger Kinga...



Wyślij zaproszenie do