Marcin
Kowalik
Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...
Temat: Pozyskiwanie cyfrowego konsumenta jako klienta na...
Zawsze zastanawiam się jaką drogę przechodzi potencjalny klient zanim kupi ubezpieczenie (również u agenta).Dodatkowym wyzwaniem jest Internet i marketing internetowy, wydłużający tą drogę do celu (ale ułatwiający pracę wielu sprawnym agentom).
Raport o tytule „Jeden klik od ubezpieczenia – czy Polacy są gotowi na kanały cyfrowe? Oczekiwania i zachowania konsumentów cyfrowych a skuteczne strategie ubezpieczycieli.” został opublikowany w grudniu 2015 przez KPMG i jest ciekawą odpowiedzią na wiele pytań które sobie stawiamy przy pozyskiwaniu sprzedaży ubezpieczeń.
Pomimo zwięzłej postaci (prezentacja ma 88 stron), postarałem się w poniższym tekście wybrać najciekawsze zagadnienia z punktu widzenia agenta ubezpieczeniowego.
Z tekstu dowiesz się:
Jakie są preferowane kanały kontaktu z ubezpieczycielem na różnych etapach „Customer Journey”.
jakie jest podejście konsumenta do poszukiwania informacji o ubezpieczeniach
jakie są drivery wyboru ubezpieczenia
preferowany sposób zakupu ubezpieczenia dla różnych rodzajów ubezpieczeń
jakie są bariery zakupu ubezpieczenia online
Przeczytaj cały tekst Agent ubezpieczeniowy a konsumenci cyfrowi.
Pozdrawiam serdecznie
Marcin Kowalik
Marketing dla agenta ubezpieczeniowego