Marcin Kowalik

Marcin Kowalik Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...

Temat: Pozyskiwanie cyfrowego konsumenta jako klienta na...

Zawsze zastanawiam się jaką drogę przechodzi potencjalny klient zanim kupi ubezpieczenie (również u agenta).
Dodatkowym wyzwaniem jest Internet i marketing internetowy, wydłużający tą drogę do celu (ale ułatwiający pracę wielu sprawnym agentom).

Raport o tytule „Jeden klik od ubezpieczenia – czy Polacy są gotowi na kanały cyfrowe? Oczekiwania i zachowania konsumentów cyfrowych a skuteczne strategie ubezpieczycieli.” został opublikowany w grudniu 2015 przez KPMG i jest ciekawą odpowiedzią na wiele pytań które sobie stawiamy przy pozyskiwaniu sprzedaży ubezpieczeń.

Pomimo zwięzłej postaci (prezentacja ma 88 stron), postarałem się w poniższym tekście wybrać najciekawsze zagadnienia z punktu widzenia agenta ubezpieczeniowego.

Z tekstu dowiesz się:

Jakie są preferowane kanały kontaktu z ubezpieczycielem na różnych etapach „Customer Journey”.
jakie jest podejście konsumenta do poszukiwania informacji o ubezpieczeniach
jakie są drivery wyboru ubezpieczenia
preferowany sposób zakupu ubezpieczenia dla różnych rodzajów ubezpieczeń
jakie są bariery zakupu ubezpieczenia online

Przeczytaj cały tekst Agent ubezpieczeniowy a konsumenci cyfrowi.

Pozdrawiam serdecznie
Marcin Kowalik
Marketing dla agenta ubezpieczeniowego