Marcin
Kowalik
Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...
Temat: Dystrybucja przyszłości: Od agenta do Facebooka
We wrześniu podczas konferencji "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" Pani Anna Zbyszewska-Hryniewicz, Dyrektor ds. Planowania Finansowego AVIVA prezentowała ciekawy temat "Dystrybucja przyszłości: Od agenta do Facebooka."Ja postarałem się wyciągnąć najciekawsze punkty z prezentacji i podsumować je w postaci wpisu na blogu "Marketing dla agenta ubezpieczeniowego".
Dystrybucja przyszłości: Od agenta do Facebooka.
Z tego tekstu dowiesz się:
– jak ubezpieczyciele mogą w przyszłości podchodzić do definiowania grup docelowych
– jakie możliwości mogą płynąć z analizy danych (Predictive Analytics, Big Data)
– z jakimi produktami mobile i online eksperymentują ubezpieczyciele
– jakie kanały dystrybucji są testowane przez firmy ubezpieczeniowe
Czytaj dalej:
http://marketingdla.pl/dystrybucja-przyszlosci/
Zobacz też:
Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia: 50 sposobów dla agentów ubezpieczeniowychTen post został edytowany przez Autora dnia 21.11.15 o godzinie 12:17