Marcin Kowalik

Marcin Kowalik Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...

Temat: Dystrybucja przyszłości: Od agenta do Facebooka

We wrześniu podczas konferencji "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" Pani Anna Zbyszewska-Hryniewicz, Dyrektor ds. Planowania Finansowego AVIVA prezentowała ciekawy temat "Dystrybucja przyszłości: Od agenta do Facebooka."

Ja postarałem się wyciągnąć najciekawsze punkty z prezentacji i podsumować je w postaci wpisu na blogu "Marketing dla agenta ubezpieczeniowego".

Dystrybucja przyszłości: Od agenta do Facebooka.

Z tego tekstu dowiesz się:
– jak ubezpieczyciele mogą w przyszłości podchodzić do definiowania grup docelowych
– jakie możliwości mogą płynąć z analizy danych (Predictive Analytics, Big Data)
– z jakimi produktami mobile i online eksperymentują ubezpieczyciele
– jakie kanały dystrybucji są testowane przez firmy ubezpieczeniowe

Czytaj dalej:
http://marketingdla.pl/dystrybucja-przyszlosci/


Obrazek


Zobacz też:
Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia: 50 sposobów dla agentów ubezpieczeniowychTen post został edytowany przez Autora dnia 21.11.15 o godzinie 12:17