Marcin Kowalik

Marcin Kowalik Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...

Temat: 50 sposobów na pozyskiwanie klientów przez agentów...

Dobry sprzedawca wie, że inspiracji i sposobów na pozyskiwanie nowych klientów należy szukać wszędzie. Wie też, że podstawą utrzymania klienta jest dobra relacja z nim. Na podstawie swoich pomysłów i doświadczeń, przeprowadzonych kampanii marketingu internetowego oraz dwóch dokumentów źródłowych przygotowałem specjalnie dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych dokument pełen inspiracji, motywacji i konkretnych porad:

50 sposobów na pozyskiwanie klientów przez agentów ubezpieczeniowych

http://bit.ly/50PoradDlaAgentaUbezpieczeniowego


Obrazek


Porady podzieliłem na następujące kategorie:

analityka,
biznes (ogólne porady strategiczne),
pozyskiwanie leadów (pozyskiwanie danych kontaktowych potencjalnych klientów),
CRM (Customer Relantionship Management, czyli komunikacja z już pozyskanymi klientami),
klienci z polecenia
online marketing

http://bit.ly/50PoradDlaAgentaUbezpieczeniowego

p.s. Jest też bonus :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.08.15 o godzinie 10:49
Marcin Kowalik

Marcin Kowalik Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...

Temat: 50 sposobów na pozyskiwanie klientów przez agentów...

Tym razem przedstawiam czwartą poradę będącą częścią całego tekstu "Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia: 50 sposobów dla agentów ubezpieczeniowych".

W tej części "Klienci na ubezpieczenie na życie. Szkoła rodzenia." staram się znaleźć odpowiedź na pytanie kiedy jest najlepszy moment na sprzedaż ubezpieczeń na życie. Lub inaczej - wśród jakich grup społecznych lub grup zainteresowania szukać potencjalnych leadów kontaktowych, które agent może przekonwertować do klientów na ubezpieczenie na życie.

Jedną ze strategii, jest szukanie takich momentów w życiu potencjalnych klientów, w których są oni bardziej gotowi lub chętni na zakup ubezpieczenia na życie.

Jakie inne momenty Waszym zdaniem w cyklu życia potencjalnego klienta można by dopasować do większej otwartości na produkt ubezpieczeniowy?

Pozdrawiam serdecznie
Marcin Kowalik



Wyślij zaproszenie do