Marcin
Kowalik
Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...
Temat: 5 sposobów na dzwonienie do klientów na ubezpieczenia
Dla 71% ankietowanych agentów ubezpieczeniowych to dzwonienie do klientów jest największym problemem i wyzwaniem jeżeli chodzi o pozyskiwanie klientów.W kolejnym odcinku podcastu "Marketing dla agenta ubezpieczeniowego" rozmawiam z trenerem telemarketingu, agentem ubezpieczeniowym, menadżerem – Mirosławem Krystmanem. Spróbujemy zrozumieć skąd w ankiecie takie wyniki. Wskażemy 5 sposobów na problemy z dzwonieniem do klientów na ubezpieczenia.
Zapraszam do przesłuchania nowego odcinka podcastu Marketing Dla Agenta Ubezpieczeniowego:
http://marketingdla.pl/06/
"5 sposobów na dzwonienie do klientów na ubezpieczenia. Wywiad z trenerem telemarketingu ubezpieczeń – Mirosławem Krystmanem".