Marcin Kowalik

Marcin Kowalik Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...

Temat: 5 sposobów na dzwonienie do klientów na ubezpieczenia

Dla 71% ankietowanych agentów ubezpieczeniowych to dzwonienie do klientów jest największym problemem i wyzwaniem jeżeli chodzi o pozyskiwanie klientów.

W kolejnym odcinku podcastu "Marketing dla agenta ubezpieczeniowego" rozmawiam z trenerem telemarketingu, agentem ubezpieczeniowym, menadżerem – Mirosławem Krystmanem. Spróbujemy zrozumieć skąd w ankiecie takie wyniki. Wskażemy 5 sposobów na problemy z dzwonieniem do klientów na ubezpieczenia.

Zapraszam do przesłuchania nowego odcinka podcastu Marketing Dla Agenta Ubezpieczeniowego:

http://marketingdla.pl/06/

"5 sposobów na dzwonienie do klientów na ubezpieczenia. Wywiad z trenerem telemarketingu ubezpieczeń – Mirosławem Krystmanem".


Obrazek