Paweł
Wysokiński
Dyrektor Operacyjny
- IT, E-commerce,
New Business
Temat: V EDYCJA PROJEKTU - SIŁA TELEMARKETINGU ! ! !
Zapraszam do udziału najbardziej prestiżowym wydarzeniu dla branży Call i Contact Center w Polsce - V edycji konferencji Siła Telemarketingu.Projekt Siła Telemarketingu obejmuje badanie, raport, konferencję i warsztaty. Realizowany jest przez Nowoczesną Firmę - portal wiedzy dla biznesu przy współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania i portalem Gazeta.pl - partnerami badania.
##################################
Konferencja - 28 września 2009
##################################
Konferencja Siła Telemarketingu 2009 to spotkanie ekspertów branży contact i call center. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z trendami na rynku telemarketingowym w Polsce i na świecie, prezentowanymi przez polskich i międzynarodowych ekspertów i praktyków firm wykorzystujących telemarketing w swoich codziennych działaniach. Wystąpienie inauguracyjne wygłosi dyrektor generalny FEDMA, autor wielu międzynarodowych publikacji z dziedziny marketingu i reklamy - Pan Alastair Tempest z Belgii.
Konferencja Siła telemarketingu jest wyjątkową okazją do:
* poznania najbardziej aktualnych wyników badań telemarketingu,
* zdobycia wiedzy o najnowszych trendach na rynku w Polsce i na świecie,
* poznania sprawdzonych rozwiązań prezentowanych w formie case study,
* poznania narzędzi skutecznego zarządzania pracownikami,
* wymiany doświadczeń z praktykami i ekspertami branży.
Do współpracy merytorycznej przy V edycji przystąpiły zarówno międzynarodowe, jak i polskie organizacje. Partnerami merytorycznymi są: Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego FEDMA, Stowarzyszenie Managerów Call Center, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi.
Podczas Konferencji odbędzie się Gala Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi - uroczyste wręczenie certyfikatów Laureatom Programu.
##################################
Warsztaty - 29 września 2009
##################################
Konferencji towarzyszą również całodniowe warsztaty m.in. w w obszarze wskaźników w CC i obsługi klienta, które odbędą się 29 września br w Knowledge Village, Warszawa - Wilanów.
##################################
Badanie i bezpłatny raport Siła Telemarketingu 2009
##################################
Badanie realizowane jest już po raz piąty w ramach projektu Siła telemarketingu. Prowadzone jest w formie ankiety elektronicznej metodą CAWI. Obejmuje ono przedsiębiorstwa wykorzystujące w swoich działaniach telefoniczny kontakt z klientem. Ankieta skierowana jest zarówno do kadry kierowniczej, jak i pracowników działów Contact i Call Center. Równolegle prowadzone jest badanie klientów korzystających z usług telemarketingowych, uwzględniające ich opinie na temat działań telemarketingowych.
Zapraszamy do udziału w badaniu:
* Ankieta skierowana do klientów
http://badania.nf.pl/silatelemarketingu2009_1/
* Ankieta skierowana do pracowników i decydentów Call Centers
http://badania.nf.pl/silatelemarketingu2009_2/
##################################
Partnerami V edycji Projektu Siła Telemarketingu zostały cenione na rynku firmy: Altar i Randstad.
Adresatami projektu Siła Telemarketingu są decydenci średniego i wyższego szczebla działów Marketingu, Obsługi Klienta, Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży, a także kadra zarządzająca szeroko rozumianych firm call / contact center. Zapraszamy również reprezentantów dostawców usług i rozwiązań dedykowanych dla branży i specjalistów wykorzystujących telemarketing do celów biznesowych.
Zapraszamy do udziału w V edycji Projektu Siła Telemarketingu.
Więcej informacji na stronie projektu: http://silatelemarketingu.nf.pl